אדפרין ואקנה בגיל בוגר

מנהל הפורום

 יפית כהן
יפית כהן
לקביעת תור אצל יפית כהן ללא פרסום בפורום
 
  • אדפרין ואקנה בגיל בוגר
    לילי
    13/11/2024

    היי
    אני בת 40 אקנה הורמונאלי. קיבלתי מרופאת העור מרשם לאדפרין. איך הכי מומלץ להתחיל- היא אמרה לאט רק לא הבנתי מה זה אומר? בהתחלה לשים שעה ולשטוף? יום כן יום לא?
    האם מותר ללכת לטיפול פנים? מה כדאי לעשות בשגרת הטיפוח לעור בוגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אדפרין ואקנה בגיל בוגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדפרין ואקנה בגיל הבוגר

    יפית כהן
    14/11/2024

    הי לילי, בהסתייגות שלא אבחנתי את התסמינים בעור פניך. אציין כי אדפרין נרשם במקרים רבים למצבים של אקנה בהם קיימת הפרשת חלב מוגברת וקומדונים מרובים. אדפרין מכיל רטינואיד והינו בעל פעילות אנטי דלקתית. בנוסף, מאחר ולתכשיר פעילות קומדוליטית הרי שהוא עוזר במניעת היווצרות מיקרו-קומדונים בעור. את התכשיר מומלץ למרוח בלילה בצורה הדרגתית מאחר והוא עלול להיות לא יציב בחשיפה לשמש וגם לגרום לפוטוסנסטיביות קרי, להחמיר רגישות ואודם בעור. התכשיר עלול לגרום ליובש או גרוי בעור על כן מומלץ מאד לשלב גם קרם לחות שקומי מלחח אשר ישמור על מחסום ההגנה של העור. תוכלי להתחיל למרוח בהדרגתיות ולסרוגין יום כן יום לא וכל פעם להרחיב את שטח המריחה. טיפול פנים מותר לעשות אבל יש להפסיק את השימוש בתכשיר זה מס' ימים לפני הטיפול. באשר לשגרת הטיפוח לעור בוגר תוכלי ליצור עימי קשר להתייעצות אישית שכן חשוב קודם לאבחן את העור על מנת להתאים לך בצורה אישית ומדוייקת יותר שגרת טיפוח בשילוב טיפול תרופתי שניתן לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו