קרנית דקה או לא? ויובש בעיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרנית דקה או לא? ויובש בעיניים
    אביטל
    02/05/2016

    היי,
    אני שוקלת לעשות ניתוח לייזר
    המספרים שלי גבוהים -7 ויש לי 2 שאלות:
    1) בבדיקת התאמה אמרו לי שיש לי קרנית דקה.המליצו לי לעשות טיפול עם טיפות הרטבה שבוע ולחזור. במיפוי שלאחר הטיפול אמרו שהקרנית תקינה וניתן לנתח.
    השאלה אם צריך להתייחס לעובי הקרנית לפני הדמעות מלאכותיות או אחרי?
    2) יש לי תופעה של יובש בעיניים ואי סבילות לעדשות מגע. אבל כשאני מרכיבה משקפיים אני בסדר אולי רק בבוקר קצת שורף לי.אמרו לי שאחרי ניתוח התופעה מחריפה ואז זה חוזר למצב שיש לי היום. השאלה כמה זה מחריף ואם זה נסבל בכלל או שאני חצי שנה לא אוכל לתפקד...
    תודה לעונה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • במקרה שלך לא הייתי עושה את הניתוח

    אולה
    02/05/2016

    לא מכירה אותך, אבל אם יש לך יובש בעיניים וקרנית דקה מדי לא ממליצה לך לעשות את הניתוח. את מסכנת את העיניים שלך, קיימות הרבה מחלות הנובעות מקרנית דקה (עיוות קרנית וכו), בנוסף ביובש הניתוח לא מומלץ, היובש יכול רק להחמיר (יותר טוב לא יהיה).
    נכון שיהיו מכונים שיסכימו לקבל אותך וגידו לך שאת ל בסיכון, אצליהם הכל עניין של כסף המוסר נעלם מזמן. כדאי לך לבדוק לעומק את הנושא ולקרוא על זה באינטרנט, יש רבה חומר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרנית דקה או לא? ויובש בעיניים - תגובה

    ד``ר אליה לוינגר
    05/05/2016

    שלום רב
    אין קשר בין טיפות הרטבה לעובי קרנית אבל יש קשר לביצוע המיפוי של הקרנית. אם אמרו לך שתקין כנראה שהתכוונו לצילומים.
    כנראה שהיובש נגרם מהעדשות.
    אם הקרנית דקה או גבולית ויש יובש מהעדשות היית שוקל ביצוע PRK או LASEK

    בברכה,
    ד"ר אורי מלר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרנית דקה או לא? ויובש בעיניים

    ד"ר אורי מלר
    05/05/2016

    שלום רב
    אין קשר בין טיפות הרטבה לעובי קרנית אבל יש קשר לביצוע המיפוי של הקרנית. אם אמרו לך שתקין כנראה שהתכוונו לצילומים.
    כנראה שהיובש נגרם מהעדשות.
    אם הקרנית דקה או גבולית ויש יובש מהעדשות היית שוקל ביצוע PRK או LASEK.

    בברכה,
    ד"ר אורי מלר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו