יובש בעיניים, תחליפי דמעות ונזק לקרנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יובש בעיניים, תחליפי דמעות ונזק לקרנית
    ויקי
    22/11/2018

    יש לי יובש חמור בעיניים, הרופאה נתנה לי טיפות עיניים שאותן אני שמה בערך פעם בחצי שעה. האם זו תדירות גבוהה מדי? האם כזה יובש יכול לגרום לנזקים לקרנית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש בעיניים, תחליפי דמעות ונזק לקרנית

    ד``ר אנדרו פינק
    23/11/2018

    ויקי שלום
    פעם בחצי שעה יותר מדי מפני שבקצב הזה את שוטפת החוצה כל הדמעות הטבעיות יחד עם המרכיבים החיוניים שלהם. בנוסף במידה ואת משתמשת בטיפות עם חומר משמר, חומר הזה עלול להיות טוקסי לעין.

    לדעתי עם את צריכה להשתמש בתחליף דמעות יותר מ2-3 פעמים ביום, יש צורך לטיפול נוסף. יש מגוון רחב של טיפולים לעיניים יבשות היום כולל שינוים בעורך חיים, טיפולים בבית וטפולים מתקדמים במרכזים רפואיים כולל BLEPHEX ו IPL. כדאי לחזור לרופא עיניים שלך ולהתייעץ לגבי טיפולים נוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו