מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול לעור בעייתי ושמןסיגל18/05/2009
יש לי עור שומני ועם קצת פצעים והמון שחורים באיזור האף. שגרת הטיפוח שלי כוללת שימוש בסבון פנים דרמקס של ד"ר פישר, סרום וקרם לחות לפני איפור. עכשיו קניתי את החימר הירוק ואשים אותו פעמיים בשבוע.
אני רוצה לרכוש סרום וקרם לחות, האם ניתן להמליץ לי על מוצרים טובים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רויטל, קודם כל אני ממליצה
שוש מאור18/05/2009לך ללכת לטיפול וניקוי טוב אצל קוסמטיקאית. למה שתסתובבי עם "המון שחורים" על האף?? גם פצעונים נובעים מ"שחורים", כך שיכול להיות שאם תעברי טיפול טוב תפתרי גם את בעית הפצעונים. במסגרת הטיפול תמליץ לך הקוסמטיקאית על התכשירים הנכונים לך. אני בכלל לא בטוחה שאת צריכה סרום.. לעומת זאת אולי תצטרכי משהו טיפולי לפצעונים? מאוד קשה לייעץ מבלי לראות אותך וגם לא נכון. מבקשת שלא תתפתי לקנות מה שדיילות יופי למיניהן מציעות לך - הן לא מקצועניות וכל כוונתן למכור.גם לא לקנות מה שחברה ממליצה כי מה שנכון לה לא בהכרח מתאים לך... אם את באמת רוצה מה שמתאים לעורך כעת - לכי לקבל ייעוץ מקצועי. בדר"כ הוא אינו בתשלום. אבל גם טיפול יעזור . בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזו צללית מומלצת לעור בוגר?יפית16/05/2009
שלום רב,
ברצוני לברר איזו צללית מומלצת לגיל 40+ , מבחינת צבע ומרקם, כך שלא תבליט את הקמטוטים
באיזור העפעף. האם עדיף להימנע מצלליות מבריקות ונוצצות?
בתודה מראש,
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יפית,
רינת פלג17/05/2009אכן כן. צלליות מבריקות אינן מתאימות לעור בוגר משום שהן באמת מבליטות את הקמטוטים.
הצלליות המומלצות הן צלליות אבן, במרקם מט, ועדיף בגוונים בהירים עד בינוניים. בעור בוגר, אנחנו מעדיפים למשוך את תשומת הלב מהקמטוטים באיזור לעיניים - לכיוון איזור השפתיים, ולכן צלליות בהירות או בינונות ואודם כהה - הן האידיאל לנשים בוגרות.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת, אני מאוד מודה לך על תשובתך!
יפית17/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באיזה קרם פנים להשתמש?עדידוש13/05/2009
שלום, אשמח לקבל המלצה לקרם פנים עם מסנן קרינה.
אני בת 20 ויש לי עור רגיל . אשמח לשמוע אילו קרמים לפנים יש שהם לא שומניים וכמובן לא אנטי-אייג'ינג, שיתאים לעור הצעיר שלי ושיתייבש במהירות.
איך אפשר לקבל כאן המלצות? למי לפנות בפרטי ואיך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי עדי, אנו מנועות
שוש מאור13/05/2009בפורום זה להמליץ על חברות מסויימות. פני אלי במייל אישי [email protected] ואז אוכל להמליץ לך ספציפית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוש, לא ניתן לשלוח לך מיילים ....
עדידוש21/05/2009משום מה אני לא מצליחה, אשמח אם תבדקי את הג'ימייל ותבדקי אם נשלחה לך הודעה ממני ... תודה!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדידוש, סליחה! טעיתי בכתובת..
שוש מאור24/05/2009הכתובת שוב: [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקדם הגנהנועה12/05/2009
שלום.יש לי עור שמן עם אקנה.רציתי לדעת אם מקדם הגנה שכתוב עליו לא שמנוני מיועד לעור שמן?
אני מתכוונת אם הוא נטול שומן?כי אם כן למה לא כתוב OIL FREE.או שרק מוצר שכתוב עליו OIL FREE הוא ללא שומן?
אשמח לתשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נעה, מוצר שכתוב עליו
שוש מאור12/05/2009OIL FREE אמור להיות כשמו - ללא שומן. בעור עם אקנה לחלוטין את צריכה להשתמש במוצר נטול שומן וגם עדיף שיהיה מותאם לעור בעייתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בפודרה הוא חובה?...10/05/2009
אני לא מבינה גדולה באיפור...
בפודרה משתשמים כדי למנוע הברקה וזהו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פודרה
רינת פלג11/05/2009לפודרה כמה תפקידים:
1. למנוע את הברקת העור.
2. לקבע את המיק אפ.
השימוש בפודרה הכרחי כשמשתמשים במייק-אפ מוצק. במייק אפ נוזלי הוא הפודרה מיותרת.
אם את רוצה להניח פודרה ללא בסיס (מייק-אפ) בבקשה, אבל זה מיותר. העור מפריש שומנים ומזיע, ורק פודרה לבד לא יכולה לעצור את זה.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני התכוונתי
...12/05/2009אם משתמשים במייק אפ נוזלייי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אין צורך
רינת פלג15/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת איפור נוצציםאורן08/05/2009
שלום רב,
אודה לכם אם תנסו לכתוב לי כיצד מסירים איפור נוצצים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם הכוונה לנצנצים,
רינת פלג09/05/2009אז ניקוי טוב במים וסבון, ולאחר מכן מסיר איפור, מי פנים וכו'.
אבל תמיד ישארו כמה בודדים שיכולים לעצבן.... זו הבעיה עם נצנצים......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ללממממהה דיייללגו עללייי,נעמהההההההההה08/05/2009
אני בת 14 ויש לי עור די שמן, ויש עליו צלקות אדומות מפצעונים למינהם אך, כשמעבירים את היד העור די חלק, כלומר הצלקות לא בולטות החוצה.
אני משתמשת בבוקר ובערב בסבון פנים של רות פנואל אם את מכירה, ובבוקר גם שמה קרם לחות על בסיס מים.
קראתי באינטרנט על שתי חומרים שבעזרתם העור מתקלף ונוצר עור חדש שאני לא ממש זוכרת את שמותיהם אבל אני יודעת שיש אותם בשני המוצרים האלו - ג'ל ניקוי הידרופילי - active cleanser gel , ג'ל מנקה ומקלף של murad .
האם את יכולה לייעץ לי מה לעשות בקשר לצלקות ולהמלית לי על תכשירים לקילוף ( אם זה כדאי ), ועל טיפול בעור שמן.
ממחחככההה ללתשובההה !!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נעמה, אכן לטיפול בצלקות
שוש מאור08/05/2009יש להשתמש באיזשהו חומר קרטוליטי (מקלף). יש חומרים שונים במרקמים שונים, בג'ל, בקרם ובנוזל. אינני יכולה לתת לך שם של מוצר מסוים (אני מנועה מלפרסם) ואני חושבת שקוסמטיקאית צריכה לראות את עורך ולהתאים משהו ספציפית לעורך ולמצבו. בכל מקרה השיפור יקח זמן. אל תצפי למעשי קסמים. יש להשתמש בחומרים המקלפים בעדינות ובהדרגה ולא להגיע ליובש יתר. והכי חשוב - כאשר משתמשים בחומרים המכילים חומצות מקלפות - חובה חובה חובה להשתמש במסנן קרינה. אם את נחשפת הרבה בקיץ לשמש, דחי את התחלת הטיפול לסתיו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
נעמה11/05/2009מדוע חייב להשתמש במסנן קרינה,
לאיזה נזק השמש יכולה לגרום כאשר אני משתמשת בחומר המקלף ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה יפה שאלת.
שוש מאור12/05/2009כאשר אנו משתמשים בחומר מקלף הרי במילים אחרות אנו עושות "פילינג" לעור. זאת אומרת הסרת השכבה העליונה של האפידרמיס (שבד"כ מורכבת מתאים מתים של העור אך כאשר משתמשים בפילינג חזקים יותר תכלול גם תאים חיים). הפילינג יכול להיעשות הן על ידי המסה בחומצות של תאי העור או על ידי שפשוף או על ידי אנזימים ויש עוד שיטות לפילינג. כאשר העור חשוף, ללא תאים מתים שמגינים עליו אנו יוצרים מעין "כויה" על עור הפנים, מבוקרת אומנם ומתוך כוונה אך עדיין זו פגיעה במרקם הער. אם נחשפים לשמש עם פילינג ללא הגנה בדרגה גבוהה יוצרים כויה הרבה יותר עמוקה, ואז הסיכוי לפיגמנטציה (כתמים בעור) מאוד גבוה. ואנחנו ממש לא רוצים כתמים על העור. נהפוך הוא - מטרתנו להעלים כתמים.. מקווה שהבהרתי את העניין. אם לא - שאלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על קוסמטיקאיתאלה07/05/2009
שלום, אני מעוניינת בהמלצה לקוסמטיקאית באיזור מגורי. לא מזמן עברתי לגור ברמת גן ואני עדיין נוסעת לקוסמטיקאית שלי בחיפה. פעולה שקצת מעיקה עליי. אני לא מוכנה לשים את פניי לניסיון ולכן אשמח מאוד להמלצה על מישהי טובה לטיפול שגם מתאימה מוצרים איכותיים ( דרמלוג'יקה, יונקה, סוטיס, פריורי וכדומה) וגם נמצאת באזור מגוריי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוסמטיקאית
ליאור23/06/2009אולי לא באזור ר"ג אבל אני נוסעת כל פעם לראשון מנס ציונה קוראים לה יהודית חכמון היא מקבלת במבצע אביב נעורים 5
-052-4673715 והכי חשוב (לפחות בשבילי) יש לה את הבושם של דב קליין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי קוסמטיקאית מדהימה ברמת גן
דפנה27/06/2009שמה : ליאת רבן -
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי,אני בת 14 ואני רוצה ללמוד ...שירלי06/05/2009
להתאפר.
את יכולה אולי לקשר אותי לסרטונים שמראים איך אפשר להתאפר?
קראתי מתחת בתגובה לגבי מאק,אם אני פשוט אגיע לסניף שלהם[זה די קרוב אליי] אני יכולה לבקש מהם והם פשוט יאפרו אותי וילמדו אותי להתאפר?
אגב,מה לדעתך הדברים הבסיסים ביותר שמהם אני צריכה להתחיל לפני שאני מסתבכת עם צלליות בכל מיני צבעים?
האם אני יכולה פשוט להתאפר על העור שלי או שאני צריכה לשים עליו משהו לפני זה?
מצטערת על כל השאלות..מקווה שתעני ליD:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דריה,
רינת פלג06/05/2009יש באיפור הרבה מעבר ל"זרוק" כמה מורים על הפנים ולצאת מהבית...
מעבר לכך, בחנויות לאיפור מקצועי וגם מאפרות מקצועיות שמכבדות את עצמן לא ילמדו ילדה בת 14 להתאפר ללא אישור מפורש מאחד ההורים ולכן זה מעט בעייתי.
בגילך את לא זקוקה לאיפור כבד כמובן.
מסקרה, סומק וגלוס בהחלט מספיקים....
תהני מהשנים האלה - יש ל עוד מספיק שנים להתאפר בהן אח"כ......
:-) בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שוב,
שירלי07/05/2009אוקי,אז איך להתאפר עם מסקרה סומק וגלוס?אני לא רוצה סתם למרוח את זה ולצאת ככה מהבית.
לא התייחסת לשאלה שלי לגביי סרטונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטונים אפשר למצוא
רינת פלג09/05/2009ביוטיוב. לא חסרים שם, אם כי אני ממש לא אחראית על מקצועיותם..
מסקרה מניחים עם הריסים, גלוס מניחים על השפתיים - אין כאן יותר מידי מה לפרט.
את הסומק מניחים על תפוחי הלחיים (החלק שמתמלא ובולט כשמחייכים), ומשם מטשטשים כלפי חוץ (כלומר לכיוון החיצוני של הפנים).
את מוזמנת לעשות חיפוש של תמונות בגוגל (או גם באתר שלי) ותוכלי להבין על מה מדובר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה עם צלקתחן05/05/2009
יש לי בעיה קטנה..
יש לי צלקת באורך 20 ס"מ בערך בזרוע שמאל אחרי ניתוח, צלקת קצת בולטת מהעור ואדומה.
קודם כל אני מניחה את הקונסילר של קריולן (בצורת עיפרון כזה) ולאחר מכן אני שמה עליו בטפיחות את המייקאפ של דרמה קולור. המוכרת בחנות הסבירה לי שכדי שזה יהיה עמיד יותר (במיוחד כי זה ביד ויש תזוזה) עדיף להשתמש בפודרה שקופה מעל, קיתי את הפודרה בתפזורת של ג'ייד, שקופה לחלוטין, הבעיה שלי היא שכשאני עושה את כל זה (קונסילר,מייקאפ ופודרה) זה נראה בסדר, מכסה טוב את הצלקת, ולאחר כמה זמן בערך שעה יש כמו פסים כאלו לבנים על הצלקת, וזה נראה ממש לא אחיד, ממה זה יכול להיגרם? אולי לא לשים פודרה?
אשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי..
תודה מראש:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבעיה היא בהנחת הקונסילר
רינת פלג06/05/2009גם אם הוע מגיע בצורת סטיק (עפרון וכו'), אני ממליצה להניח בטפיחות בעזרת ספוגית.
בכל מקרה, קחי בחשבון שאיפור הוא לא קסם - הצלקת עדיין שם, ולכן גם תיראה באיזהשהוא שלב. נסי לשים כמות גדולה יותר של קונסילר ומייק-אפ.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאפרת באשדודזוהר05/05/2009
היי רינת ולכל מי שמכירה...
אני מחפשת מאפרת מקצועית מאשדוד לאיפור לחתונה
אם יש המלצות אני אשמח
זוהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוודאי!!!
רינת פלג05/05/2009צרי איתי קשר 057-4528526 ואני אפנה אותך למאפרת אלופה ומקסימה (לא פחות חשוב..)..
מזל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייקאפ של מאק...04/05/2009
אני רוצה לקנות מייקאפ של מאק
יש לי עור מעורב...מה עדיף לעור מעורב\שמן? נוזלי ?קרמי?מה עוד יש?
מה צריך לשים אחרי ששמים מייקאפ?פודרה וזהו?
אני רק רוצה כיסוי ומראה זוהר ואחיד לפנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ומה זה מראה מאט או מבריק?
...04/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאק
רינת פלג05/05/2009כל המוכרות במאק הן מאפרות אלופות, ולכן אני ממליצה לך בחום לגשת לחנות להתאמת איפור. המאפרת שם תראה את סוג עורך ואת מבנה הפנים ותערוך לך התאמת איפור. ותסביר לך כמובן איך להשתמש באיפור שאת רוכשת.
בכל מקרה, אני לא ממליצה על מראה מבריק משום שזה נראה מאוד מיוזע ולא ממש נראה טוב. כיום משתמשים במראה המבריק בעיקר לצילומי אופנה, ככה שזה לא ממש מראה יומיומי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני הולכת לקנות את מאק
...05/05/2009מאצל מאפרת שיש לה סטוידו לאיפור בחור שבו אני גרה..
עדיף לבדוק בשמש לפני שאני קונה מבחינת צבע או לסמוך על מאפרת?מאפרות יודעות ישר איזה צבע מתאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאפרת זה מצויין
רינת פלג06/05/2009בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב תודה רבה
...06/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער בלייזרסתיו03/05/2009
אני בת 17, ועשיתי 3 טיפולי לייזר להסרת שיער, אחד בכל חודשיים. מאז הטיפול השלישי כבר עברו חמישה חודשים, ורציתי לדעת איך זה ישפיע על שלושת הטיפולי הראשונים. האם זה אומר שהטיפולים שעשיתי לא נוצלו כראוי בגלל שהשיער צמח שוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי סתיו. מה שנעשה לשיער ב-3
שוש מאור03/05/2009הטיפולם הראשונים לא הלך לאיבוד. תוכלי להמשיך מהנקודה שעצרת אך כמובן שעדיף לעשות את הטיפולים ברצף כי העיקרון הוא החלשת השערה ולא לתת לה להתחזק ולהתאושש. אם חיכית 5 חודשים מן הסתם השערה התאוששה והתחזקה והאפקט הטיפולי יהיה כעת חלש יותר אך אם תמשיכי בזמנים שיקבעו לך עדיין תראי תוצאות. חבל לא להמשיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת גבות אחרי איפור קבועמאי01/05/2009
לפני כשבוע עשיתי איפור קבוע בגבות. אחרי כ- 5 ימים, נשרו לי חלק מהשערות ב- 2 הגבות (בחלק החיצוני של הגבה) והאיזור מגרד.
האם האיפור הקבוע נעשה בצורה לא טובה ולכן נשרו השערות, או שאין קשר? - האם יתכן שהנשירה היתה כתוצאה בהתקלפות של העור שהחלה או כתוצאה מהרבה וזלין שאולי נדבק למשטח (כמו כרית) בעת שינה?
האם באמת צריך לחכות חודש לתיקונים, עיבוי או שאפשר אחרי שבוע - שבועיים כבר לעשות התיקונים? - חלק מהצבע ירד לגמרי, הפס נהיה מאוד מאוד דק ממה שהיה בהתחלה והצבע דהה משחור לחום-סגול?
יש לציין כי הייתי אצל "מומחית" בתחום
אודה על תשובה דחופה מפני שאני בלחץ שהיא עשתה נזק לשורשי השערות ויותר לא יצמחו לי שם גבות....
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מאי, אינני יודעת
שוש מאור03/05/2009לענות לך היות ואיני עוסקת באיפור קבוע. מציעה לך לפנות למומחית שאצלה עשית את ההאיפור ולשאול אותה את כל השאלות. היא בודאי תיתן לך תשובה מהימנה ומקצועית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איי ליינר קבועטליה30/04/2009
גב' מאור, האם מומלץ להחליף את גרגרי שאריות האיי ליינר (בין אם עפרון בין אםו מכחול), שלעתים קרובות נכנסות לעין ומטרידות, ואת כדורי הצמר גפן והמשיחות הממושכות בכל ערב להסרת האיפור, האם כדאי להחליף את הטרחה הזאת באיי ליינר קבוע? את מבינה, כמובן, מנימת השאלה שלי, לאיזו תשובה אני מקווה.
אם לדעתך זה כדאי- איך ואיפה לחפש את מי שיוכל לעשות את זה. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערב טוב טליה,
שוש מאור30/04/2009מנימת השאלה ההבנתי שאיי-ליינר הוא טירדה בשבילך ואי-לכך יכול מאוד להיות שאיפור קבוע של איי-ליינר יהיה פתרון בשבילך. כמובן שגם את זה יש לחדש מדי כשנתיים שלוש אבל ראיתי יופי של תוצאות. אממממה... זה כואב, כמובן. יש לחזור על זה כפעמיים-שלוש בכל פעם, וכמובן שיש את נושא העלות הכספית..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)