מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מייקאפ של לוריאללילוש17/07/2008
המספרים שלהם W3 ו C2 איך אני אדע כמה זה במספרים כמו 150 וכאלה?או שאי אפשר לדעת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכל חברה יש את שיטת המספור שלה
רינת פלג17/07/2008ולכן אם המייק אפ ממוספר ככה, זה ה"דגם" שלו, ולא במספר רגיל כמו 150....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהה סבבה
לילוש17/07/2008אז צריך פשוט לנסות כי אני רוצה למכור למישהי ..בקיצור לא משנה חח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לשאלהנועה16/07/2008
**כנ"ל גם לגבי בשמים... תודה:))
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פג תוקף לבושם
רינת פלג16/07/2008הדרך הטובה ביותרלראות שבושם מתקלקל או יותר נכון פג תוקף, היא עם שינוי צבעו. אם הצבע של הנוזל השתנה - זה הזמן להפגיש בינו לבין הפח....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהה חשובההנועה16/07/2008
יש לי מגירה מלאה במוצרי איפור: פודרה, צלליות, ליפגלוסים ושפתונים.. דברים שישובים אצלי בחדר שנים מבלי שהשתמשתי בהם אפילו פעם אחת.. לאחרונה התחלתי להתאפר קצת ורציתי לדעת עם שימוש במוצרים הללו עלול להיות מסוכן שכן הם נקנו לפני מספר שנים או בטוח? חשוב לציין שהמוצרים כולם במצב מעולה במגירה מוצלת, נטולי אבק ובקופסאות סגורות... תודה=)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נועה,
רינת פלג16/07/2008אם המוצרים לא היו במצב של שינויים קיצוניים מחום לקור (במקלחת למשל), והריח שלהם כרגיל, אין בעייה להשתמש בהם. אם המרקם של המוצר או ריחו משתנה, זה הזמן לזרוק לפח..... על המוצרים יש, מאחור בד"כ, ציור קטן של קופסה ועליו מספר (בד"כ 6, 12, 24, או 36). המספר הזה מציין את מספר החודשים שהמוצר בטוח לשימוש מיום הפתיחה. שימי ך מדבקה על כל מוצר, מה פג התוקף שלו, וככה תהיי בטוחה יותר לפעמים הבאות....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילגתם על השאלה שלי שרישרון13/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
שרי, קראי את תשובתי אליך.
שוש מאור13/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לקבל יעוץ על מוצרי קוסמטיקהשרון13/07/2008
לרחלי שלום! ראיתי שיש איפשרות לקבל את יעוצך בדואר אלקטרוני לגבי סרום ולחות שמאכילים ויטמין c .אני בת 32 ,עור הפנים שלי רגיל עד יבש .אני יודעת שיש את המוצרים האלה לחברות יקרות, השאלה עם יש חברות שיש להם מוצר איכותי במכירים סבירים. שאלה נוספת ,האם נחוץ להשתמש בקרם עיניים ( לאיזור העיניים) או שקרם לחות עושה את אותה העבודה? אשמח לתגובתך! תודה :שרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההבדל בין קרם לחות לקרם עיניים
שוש מאור13/07/2008היי שרי, יש המון המון סוגי קרמים וסרומים. אני מציעה שלא תתפתי לקנות סתם חומרים ותקבלי ייעוץ מקצועי ומעמיק ממישהו שמבין בסוגי עור והצרכים המיוחדים שלו (תוך התחשבות בגיל, איבחון מעמיק של העור ואורח החיים האישי שלך). ניתן להתאים קרם או כל תכשיר אחר שיתאים גם לכיסך. מובן שקרם איכותי יעלה קצת יותר, אך לא בהכרח צריך לקחת משכנתא בשביל זה..
לגבי הבדל בין קרם לחות לקרם עיניים - אכן יש הבדל. קרם לחות מעובד בצורה שונה מקרם עיניים בשל אופי הנקבוביות של העור. באזור העיניים נקבוביות העור קטנות יותר והמולקולות של קרם לחות רגיל לא יחדרו ולא יועילו לאזור העיניים ולכן יש להתאים קרם עיניים שמעובד למולקולות חומר זעירות יותר (מה שמייקר את מחירו..).
אם תרצי ייעוץ אישי לגבי עור הפנים שלך את מוזמנת לפנות ישירות אלי [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיזוף טבעירחל12/07/2008
אני מאוד בהירה ואני מאוד רוצה להשתזף אבל בשמש אני מקבלת נמשים ונקודות חן שאני לא אוהבת אותם איך בכל זאת אפשר להשתזף בלי נקודות חן ונמשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיזוף הוא מאוד לא בריא,
רינת פלג13/07/2008ולכן הייתי ממליצה לך על הקרמים המשזפים למיניהם.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונסילרלילוש12/07/2008
יש לי קצת שחור מתחת לעינים, בגלל גנטיקה בין היתר.. תוכלי להמליץ לי על קונסילר טוב ולא מאוד יקר?אני בת 18
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונסילר עם תת גוון ורוד
רינת פלג12/07/2008יעשה את העבודה. אני ממליצה לך להיכנס לחנות לאיפור מקצועי ושם יתאימו לך קונסילר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרטזין בקרם פנים-האם מסרטן?לי11/07/2008
האם בשימוש בקרם לטישטוש פיגמנטציה של קליניק, בו מצוי החומר טרטזין(המסרטן במזון), יש סיכון? אודה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם זה עבר אישור משרד הבריאות,
רינת פלג12/07/2008אז הכמות אינה מזיקה. בכל מקרה, אני באופן אישי הייתי עוברת למשהו על בסיס טבעי (לא חסר כיום בשוק...).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי, צריכה עזרה כמה שיותר מהרלא יודעת1811/07/2008
שלום :) יש לי מחר נשף ואין לי מושג באיזה צבעי צלליות להשתמש- יש לי עור בהיר מאוד, בדגש על ה-מאוד!, וגם קצת אדמומי, ככה שצלליות כהות נראות עלי ממש רע.... העיניים שלי בצבע ירוק והשמלה שלי בצבע ירוק כהה. באיזה צבעי צלליות כדאי להשתמש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קודם כל לנטרל אדמומיות
רינת פלג12/07/2008עם מתקן גוון ירוק. מעבר לכך, להניח מייק-אפ מתאים, סומק, הצללה (דוגמאות את יכולה לראות באתר שלי), ומבחינת צלליות ממליצה לך ללכת על חומים, שחור, אפור - אם כי יש להוסיף את עניין מבנה העיניים שלא ציינת שעלול לשנות את תשובתי בעניין בצבעים.
תבלי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה ספריי לשיעראין שם10/07/2008
האם מישהו יודע איך ניתן ליצור קשר עם הייצרן של הספריי לשיער גליזנטין? אודה לכם מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני ממליצה לך
רינת פלג10/07/2008לחפש בפורומים של שיער ברשת, ובגוגל...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לגבות,אני ממלא את הגבות בסיגל08/07/2008
עפרון מיוחד לגבות וזה ממש מצוין,ראיתי שאת ממליצה על צללית,למה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משום שצללית לא מכילה שעווה,
רינת פלג08/07/2008ולכן אין סיכוי שהיא תימרח במיקרה שמזיעים וכו'.
יש מספר מצומצם ביותר של עפרונות שאני ממליצה עליהם לגבות (אחד בלבד אם לדייק....), והוא מאוד יקר.... צללית יותר חסכונית ועשוה את אותהעבודה, אפילו נראית יותר טבעית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרינת,היי(שוב אני...א')
א'09/07/2008החלטתי,לוותר על האיפור הקבוע,כדי לראות קודם כול איך הצללית תמלא את הקרחות שיש לי בגבות,את יכולה להמליץ לי על אותה הצללית שהמלצת לבחורה שהגיבה מעליי באימייל? ולהסביר לי איך למרוח אותה שלא תראה מפחידה?וטבעית לגמרררררררררי? (יש לך את האימייל שלי,כי שלחתי לך את התמונה ....) מחכה לתשובה(: תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא יכולה להמליץ בלי
רינת פלג09/07/2008לראות את הגבות שלך. בלי לראות את הגוון של הגבות אני יכולה להמליץ לך על צללית X כשאת צריכה בכלל צללית Y. זה יהיה מאוד לא מקצועי להמליץ לך על צללית מסויימת.
העצה הכי טוובה שאני יכולה לתת לך היא להיכנס לחנויות של איפור מקצועי (מאדינה מילאנו, איל מקיאג, מאק וכו') ולבקש שם צללית לגבות הספציפיות שלך.
ההבדל העיקרי בין דיילות סופרפארם לבין חנות לאיפור מקצועי, הוא בזה שהדיילות בסופרפארם הן לא מאפרות ואין להן מושג קלוש מעבר למכירות מכירות מכירות.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי,שוב שלום,ותודה את גדוללללה!!!!א07/07/2008
יש לי שאלה נוספת... שאני ממש רוצה לשאול! אני "מגדלת" את הגבות שלי, לא נוגעת בהם עד שיצמח לי הרבה שיער ואז אני אלך למעצת גבות שלי, לעשות גבות כמו שבתמונה הזו:) אני ממש רוווווווווווווווווצה גבות כמו שלה, ממש ממש ממש ממש ממש ! עכשיו בתמונה הגבות של הבחורה נראות מסודרות טיפטופ, אני לא כ"כ מבינה בזה ומאחר שאת קוסמטיקאית את יכולה לתת לי טיפים להשגת גבות כמו שלה?אני מוכנה לעשות הכול! ושאלה נוספת... חסר לי שיער בתחילת הגבות(איפה שהזכרתי בתגובה הקודמת שהגבות עקומות) מה לעשות בשביל זה? אני רוצה לעשות מילוי בצבע,אבל יש לי פנים עדינות ובהירות מאוד!וגבות שחורות ככה שזה נראה ממש מפחיד,אבל אני בטוחה שיש לזה פיתרון כי אני לא היחידה עם גבות כאלה,צריכים גבות מסוימות בשביל גבות כאלה? לי יש גבות נורמליות,לא שטוחות וישרות יש לי עגולות\גנף כאלה... רגילות! טוב,אני מ=א=ו=ד מקווה שתעזרי לי!!! אופ אני לא מצליחה לשים כאן את הקישור בגלל שזה יותר מ-20 אותיות... יש לך אולי אימייל?אני אשלח לך את התמונה?...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קודם כל, אני לא רחלי.....
רינת פלג07/07/2008אם לא שמת לב מי ענתה לך.....
דבר שני, את יכולה לפתוח הודעה נוספת ולשים בה את הקישור, או לחילופין לשלוח לי מייל עם התמונה.
[email protected]
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרינת ...
א07/07/2008אני מאוד מאוד מאוד מצטערת ! תודה ע=נ=ק=י=ת שטרחת בכלל לענות לי ולעזור לי,את פשוט גדולה! ואני שוב מצטערת,פשוט סליחה ענקית ! נ.ב.שלחתי לך את התמונה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרינת,קיבלת את התמונה?
א07/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרינת אני מצטערת שאני מציקה ...
א07/07/2008אבל נזכרתי בעוד שאלה שמציקה לי ואני רוצה לשאול \: באזורים שיש לי "קרחות" בגבות,אני יכולה לעשות איפור קבוע?לא רק באזורים האלה,אלה פס ארוך של איפור קבוע לאורך הגבה... אופ,אני כ"כ מפחדת שאולי המעצבת גבות תגיד לי שאי אפשר לעשות לי גבות כאלה, כאילו אין סיבה שלא,...אבלב כול זאת,תראי יש לי יחסית צמיחה מהירה של הגבות,אבל מה,מהטבע שלהם הן לא עבות בכלל!ככה נולדתי...אז אני מפחדת שאי אפשר לעשות לי צורה כזאת,למרות שלא צריך הרבה שיער לגבות שאני רוצה...נראלי... אופ מה את חושבת?...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה אחת אחרונה,נשבעת!
א07/07/2008אחרי שהמעצבת גבות תעשה לי את הצורה,עגולה ודקה מאוד,אני אקנה מסקרה שקופה לקיבוע הגבות,ואחרי זה איפור קבוע,פס אחד עבה לאורך כול הגבה שתמלא את הקרחות. גבות סבתא כאלה=) אני ממש אוהבת אותם למרות שזה לא כ"כ באופנה היום,זה עדין ונותן מרא רך לפנים וזה מיוחד=) מה דעתך?...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיבלתי את התמונה,
רינת פלג07/07/2008אבל אני צריכה גם תמונה שלך כדי לעזור לך עם איך להגיע לזה בכלל....
בעניין שאר השאלות, אני אוכל לענות לך יותר בפירוט אחרי שתשלחי לי תמונה של הגבות שלך.
באופן אישי, אני ממליצה על מילוי עדין בעזרת צללית דווקא, ולא איפור קבוע, וקיבוע בעזרת מסקרה שקופה כמובן.
שוב, שלחי לי תמונה שלך ואוכל לעזור לך יותר.
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי מצלמה|:
א08/07/2008אבל ... איפור קבוע עדין הרבה יותר עדיף!אני לא מבינה למה! בכול מקרה תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם ככה,
רינת פלג08/07/2008אז הכיכ פשוט - בפעם הבאה שאת רואה מישהי עם גבות מהממות, בקשי ממנה את הטלפון של מי שמעצבת לה את הגבות. לכי אליה עם התמונה, והיא תוכל לעזור לך.
בעניין איפור קבוע, תצטרכי להמתין לרחלי כי זה לא התחום שלי. אני לא עוסקת באיפור קבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחלי\רינת שלום.א07/07/2008
יש לי בעיה,הצמיחה של הגבות שלי (לא כול הגבות)רק השיער שמתחיל את הגבה מעל האף כאילו...היא עקומה!השערות גודלות עקום..\= מה אפשר לעשות נגד זה?לשים ג'ל לגבות?מה אתן ממליצות לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסקרה שקופה,
רינת פלג07/07/2008תעשה את העבודה של "קיבוע" השערות במקום, ולא תעשה אפקט של ברק כמו שג'ל יעשה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לים ולבריכהסיגל07/07/2008
איזה איפור מומלץ לשים למקומות כאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי סיגל,
רינת פלג07/07/2008באיפור לים/בריכה, אני בד"כ ממליצה על איפור קליל, שלא יראה "עשוי" או מושקע מידי.
התחילי במייק-אפ נוזלי (לא מצריך פידור), קצת סומק והצללה, גלוס שקוף או אפילו רק וזלין, וזהו.
אם את רוצה להניח גם מסקרה, שימי לב שהיא עמידה במים. אם היא לא עמידה, היא תנזל לך מיד כשתכניסי את הראש למים, וחבל.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיערותמישהי06/07/2008
אני מורידה שיער בידיים בשעווה כבר כמה שנים. לאחר השעווה איני שמה תכשיר. מה מומלץ לשים לאחר שימוש בשעווה? לחות? איזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ג'ל אלוורה מומלץ מאוד להרגעת העור
שני וייס אור-07/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן ג'ל אלוורה עושה עבודה נפלאה
רינת פלג07/07/2008ורצוי אחד טוב, לא אלה מהפארמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)