מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- 2 בעיות...רוני28/08/2008
בעבר הייתי עושה שפם בשעווה והדבר גרם לוריד קטן לצאת והוא בולט עכשיו.. מה אני יכולה לעשות כדי להעלים אותו? ומה הדרך להורדת שפם העדיפה במקרה כזה? בעייה 2- אני כבר תקופה מורידה שיער בבית שכי במכונה ביתית של ביביליס. ההעניין שלפעמים אני סובלת מרחות מוזרים ובעיות קלות בעור ואני חוששת שזה מזה אך אני לא יכולה לעשות שם שעווה כי תמיד נישארי לי סימנים וזה גורם לצבעי עור שונים.. איך להוריד שיער בלי שיפגע בי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רוני, אולי את רגישה למריטת
שוש מאור28/08/2008שערות עם השורש ולכן את צריכה לנסות דרכים פחות אגרסיביות. אפשרות אחת היא באמצעות משחות שונות (שבעצם עובדות כמו גילוח), אז יש בעיה שהפעולה צריכה להיעשות לעיתים מאוד תכופות. יש כמובן אופציה של הסרת שיער בטכנולוגיות אור למיניהן, לגבי השפם לא כל מכונה מתאימה ויש לבדוק זאת, לגבי בית שחי יכול להוות פתרון מעולה בשבילך. וכך גם תיפטרי מהן לטווח ארוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי רוני
שלי06/09/2008אני יכולה להמליץ לך בנושא הריח סבלתי מאוד מריח בבית השחי עד ששמעתי שאבקת סודה לשתיה מונעת ריח בבית השחי, פלא פלאים אני מפדרת בבוקר אבקת סודה לשתיה ואין לי ריח למשך כל היום, מומלץ מומלץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבות קצרות מדימרינה28/08/2008
שלום רב
לפני כשנה עשיתי גבות לעצמי, והורדתי באורך יותר מדי, עכשיו הגבות שלי קצרות מדי ומכוערות, והשיערותלא צומחות... מה אפשר לעשות? זה נורא נורא מציק לי , החלום שלי זה גבות ארוכות ומעוצבות
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה למעצבת גבות
סיגלי28/08/2008יש לי מעצבת ומשקמת גבות ברמה,אני עברתי אצלה שיקום גבות,היא גרה בבת - ים,ואם את מעוניינת תרשמי לי למייל שלי! [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מרינה, תני לשיער לצמוח.
שוש מאור28/08/2008לא יתכן שאחרי פעם אחת השיער לא יצמח. עזבי אותן לגמרי לחודש-חודשיים ואז תיגשי למעצבת גבות. ניתן לשקם את הגבות. שיער לא צומח רק לרחק שנים רבות של מריטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי קרמיםסיגלי27/08/2008
האם צריכים לשים קרם עיניים רק בלילה או גם ביום? והאם אחריי מריחת קרם עיניים,חובה לשים קרם לחות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיגלי, אני אישית מעדיפה
שוש מאור28/08/2008מריחת קרם עיניים ביום. הסיבה היא שלפעמים אנשים נוטים לשים מעט יותר מדי קרם והולכים לישון עם זה בלילה וקמים עם עיניים בצקתיות (כאילו מלאות בנוזל) ונפוחות בגלל שבלילה ישנים ולא נמצאים בפעילות וזרימת הדם מואטת. כשמורחים את הקרם ביום והגוף נמצא בפעילות, זרימת הדם תקינה ואין הצטברות נוזל שמקורו בקרם מסביב לעיניים. אין חוקים לגבי מה שמים קודם. אם את מניחה את קרם העיניים בבוקר כמובן שיש צורך לשים גם קרם לחות. לא יוצאים מהבית ללא קרם לחות ומסנן קרינה בבוקר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שוש,ועוד שאלה
סיגלי28/08/2008אז עדיף למרוח קרם עיניים בבוקר, ממה שהבנתי ממך! והאם יש קרם לחות שיש לו מסנן קרינה,אשמח עם תיכתבי לי איזה חברה ,וגם האם צריך מסנן גם בחורף או שמספיק רק בקיץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, לדעתי עדיף למרוח
שוש28/08/2008קרם עיניים בבוקר. בהחלט יש קרמי לחות שמכילים מסנני קרינה. אני לא ממש אוהבת אותם... אני מעדיפה לא לערבב דבר בדבר. חושבת שכדאי לקנות קרם לחות טוב ומעליו ולמרוח מסנן קרינה עדין. בשמש של ארצנו צריך להשתמש גם בקיץ וגם בחורף במסנן קרינה. בקיץ - יש להוסיף במשך היום, בעיקר אם נמצאים בחוץ, מריחות נוספות של מסנן קרינה! לא יכולה להמליץ על קרמים - אנחנו מנועים מלפרסם כאן חברות. כמו כן דרוש איבחון עור לפנים שלך כדי לדעת איזה קרם של איזה חברה להמליץ לך. אין קרם שטוב ומתאים לכולם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אתם מכירים ערכה:)27/08/2008
שנקראת Bclear?? יש בה סבון לניקוי פנים קרם לפנים ומייבש פצעים..עולה 200 היא טובה לעור שמן?אפשר לראות תוצאות מהר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא מכירה. אני מניחה
שוש מאור27/08/2008שזה משהו שנמכר בחנויות ואני לא כל-כך מתמצאת במוצרים התעשייתיים. אלא באלו שנמכרים אצל קומסטיקאיות ומוגדרים כמוצרים קוסמטיים מקצועיים, אולי מישהו מהגולשים מכיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני קניתי את זה מאצל קוסמטיקאית
:)27/08/2008לא משנה בכל אופן..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה נמחק האתר?
:)29/08/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכי אנחנו לא מפרסמים פה....
רינת פלג30/08/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכולםבר25/08/2008
שלום לכולם, רציתי לשאול האם מי מכן מכירה לוח שקשור באיפור ובמכירת מוצרי איפור. הזמנתי דוגמיות של איפור מינרלי מחברה הנקראת "Lauress" בחו"ל אך גיליתי במהלך הזמן עד שהגיע המשלוח שאני כנראה אלרגית לאחד מהחומרים המצויים בהם הנקרא "Mica". המוצרים הגיעו היום ולא פתחתי אותם ולכן הייתי רוצה למכור אותם כדי שהכסף לא ירד לטמיון. מישהי מכירה לוח שכזה? תודה רבה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי בר,
רינת פלג25/08/2008פני אליי במייל אישי ואומר לך היכן לפרסם. אנחנו לא נוהגים לפרסם על גבי הפורום אתרים אחרים....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשיר25/08/2008
שלום, אחי מתחתן בעוד שבועיים ואני נורא רוצה לעשות שיזוף בהתזה אך חוששת ביררתי לגבי זה באולימפוס ספא בבאר שבע ואמרו לי שזה נעשה מחומרים טבעיים ומחזיק ל-4 ימים האם יש לזה סיכונים והאם היית ממליצה לי לעשות את זה סמוך לחתונה אודה לך מאוד . שלום רב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שיר,
שוש מאור25/08/2008לא שמעתי על בעיות עם שיזוף בהתזה. יש לי לקוחות רבות שעושות זאת לפני ארועים (אני אישית לא עוסקת בזה) והן מרוצות. אולי תשאלי שאלות יותר ספציפיות את מי שעוסקת בזה בבאר-שבע. אולי גם רינת יודעת לענות לך מנסיונה עם כלות ומאופרות... מזל טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רול-קופיאין לעיניים ועוד שאלות ....עדידע22/08/2008
שלום! אני בת 20, כמעט ולא מתאפרת - בלי מייק-אפ, בלי צלליות, בלי פודרות וכמעט ובלי סומק. אבל כמובן שלא יכולתי להתברך גם בעור פנים שלא צריך מייק-אפ וגם בעיניים ללא עיגולים שחורים מתחתיהן... :-( יש לציין שאני לא חושבת שזה נובע מחוסר במים או שינה, אלא מפיגמנטציה (שמופיעה לי גם בחלקים אחרים בגוף) או שיכול להיות שזה נובע מחוסר ויטמין B12 ומאנמיה קלה שיש לי... בכל אופן... אני חיילת וכמעט שאין לי זמן לטפח את עצמי. אני מתאפרת בד"כ בקונסילר כמובן, בעיפרון חום בגוון מאוד טבעי ולאחרונה התחלתי להתאהב במסקרה, אבל אני שמה אותה רק כשממש בא לי להתגנדר. קניתי לא מזמן את הרול לעיניים בתוספת קופיאין של GARNIER ורציתי לשאול כמה שאלות בנושא: - האם הקול הזה באמת עובד? אני כן יכולה להגיד שזה גורם לעיניים שלי להרגיש פחות עייפות ו"מזרים לי את הדם" ככה שאני מרגישה יותר "עירנית" בעיניים. אבל האם הקופיאין מסוכן למקום כזה רגיש? - האם אפשר לשים את הקונסילר אחרי שהחומר ברול מתייבש? עדיף לשטוף אותו לפני? ובכלל, עדיף לשטוף אותו גם אם אני לא שמה קונסילר אחריו? אני קצת לא בוחה בקשר לרכישה של הרול הזה.. אני צריכה קצת חיזוקים אם אפשר :) יש עוד שאלות אבל בינתיים אני אחכה לתשובות על הנ"ל. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר *בוחה = בטוחה*
עדידע22/08/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מצליחה להתאפק! עוד שאלות :)
עדידע23/08/2008המממ אז ככה: שכחתי לציין שאני לא משתמשת בקרם לעיניים למרות העובדה שהן זקוקות לקרם ולאור העובדה שאני מתאפרת בקונסילר ביומ-יום. זה לא שלא איכפת לי מעצמי... פשוט אין לי זמן לעצמי (צבא) וגם כי אני מפחדת שאם אני אשים קרם עיניים העור שלי יהיה שמנוני ולח ואז הקונסילר שלי לא ימרח כמו שאני אוהבת. (יש לי קונסילר סטיק שמכסה לי באופן מושלם את השחורים מתחת לעינים בגלל שהוא דביק ויבש, וככה הוא גם עמיד יותר). העור שבאיזור הקונסילר (פשוט אין לי משוג איך קוראים לזה..) הוא יבש אך עם זאת יש לי בחלק שקרוב לאף עור שמנוני. אז אני צריכה המלצה (אני אצור קשר עם כל מייל שתכתבו לי) לקרם עיניים במחיר סביר (שוב, אני חיילת...) ואחד כזה שלא יעשה לי את האיזור לח מידי ושיתאים גם לאיזור היבש וגם לאיזור השמנוני. -אם אני אמרח את הקרם בלילה לפני השינה (שזה הזמן שיש לי זמן לטפח את עצמי) - זה יתפוס למהלך היום שאחריו? זה ייחשב כאילו יש בסיס לשים עליו את הקונסילר או שצריך לשים את הקרם פעמיים ביום כדי להמנע מהנזקים של הקונסילר סטיק? -עוד שאלה, הפעם בקשר למסקרה: מעולם לא השתמשתי במסקרות ככה שאין לי מה להשוות - אבל קניתי את המסקרה הטלסקופית של לוריאל ואני מרגישה שהיא עדיין לא מפרידה לי מספיק את הריסים. כל פעם נשארים לי כמה ריסים שנדבקים אחד אל השני, וזה לא שיש לי יותר מידי ריסים - אין לי כמעט ריסים! ככה שאין לי מושג למה זה קורה! אני מוצאת את עצמי מצמידה את הריסים כלפי מעלה ככה שהן נוגעות בחלק שמתחת לגבה ואז אני מברישה/מפרידה אותם -לאחר- שמרחתי את המסקרה במברשת קטנה של גבות עם שיניים מפלסטיק... מה עושים? - ואיך מסירים את המסקרה מבלי להיפרד לשלום מ3 ריסים בכל פעם??? אני עושה את זה עם מגבון לח שגורם ללפחות 2 ריסים לנשור לי בכל שפשוף כזה, ויוצא לי לנקות ייסודית רק כשאני במקלחת - עם סבון פנים. אני מאוד אודה למלכה שתענה לי על כל השאלות החפרניות שכתבתי פה ובהודעה הקודמת! תודה ענקית מראש!!! :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשאלותייך בענייני האיפור,
רינת פלג23/08/2008הקונסילר לא עושה "נזקים" לפי מה שהגדרת.... העור שמתחת לעיניים הוא יבש ודק, והקונסילר הוא מוצר שומנוני יותר. הסיבה לכך היא שאחד מתפקידיו של הקונסילר הוא להזין את העור באותו איזור.
מבחינת מסקרה. מסקרה זה עניין של ניסוי ותעייה.... אני באופן אישי, עברתי בערך את כל המסקרות שקיימות עד שהגעתי למסקרה שמתאימה לי, ודווקא זו היא המסקרה שאת לא מסתדרת איתה.... זה עניין אישי ויש מצב שתתנסי במספר רב של מסקרות עד שתמצאי את זו שמתאימה לך. בעניין הפרדת הריסים, יש מסרק ריסים מיוחד, שתפקידו הוא באמת להפריד את הריסים (זו הדרך הקלה...). אופיה נוספת היא פשוט להניח את המסקרה בתנועות של ימינה ושמאלה וככה הריסים ייפרדו מעצמם.
הסרת המסקרה צריכה להיעשות עם מסיר איפור מיוחד לעיניים (ולא עם מגבונים), ובתנועות של "מריחה" משורש הריס כלפי חוץ (כמו שהנחת את המסקרה, רק בעין עצומה). פעמיים-שלוש והריסים נקיים. יש מצב שתיפרדי כל פעם מריס או שניים, אבל זה בסדר. הם ממילא נושרים גם בלי שתשימי לב. זה קצב התחלופה הטבעי שלהם.
על שאר השאלות שהעלית שוש תענה לך....
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע למסקרה
שואנה24/08/2008אני התנסיתי ביותר מ7 אולי סוגי מסקרה ודווקא הטלסקופית של לוריאל היא זו שהכי טובה לי וגם לי הייתה את הבעיה של הפרדת הריסים.... אני חושבת שגם נורא חשוב לדעת איך לשם את המסקרה ובכמות נכונה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני יכולה להמליץ לך
שואנה24/08/2008על עוד מסקרה שהייתה לי נורא טובה והיא מיוחדת לעניים רגישות וזו המסקרה האדומה (שליחה לא זוכרת את השם, אבל היא היחידה שהי בצבע אדום מבחוץ ושמה כזאת) של פופה...והיא גם זולה יחסית למסקרות אחרות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער עבה בשפםיפיף21/08/2008
אני עושה שפם עם חוט בקביעות בזמן האחרון צומחות לי שערות כהות כמו לאחר גילוח כמו כן יצ לי כם צמיחה מיתחת לעור (נוצרים פצעונים שכמובן אני מנסה להוציא את השערה ואז פוצעת את העור...) מה הפתרון???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסי לעבור למריטה בשעווה. אני
שוש מאור21/08/2008מציעה שלא תעשי זאת בשעווה שמוכרים בחנויות לשימוש עצמי אלא בשעווה מקצועית לפנים (כזו שמתקלפת). לאור נסיוני רב השנים היא אינה "מקשה" את השערות והן צומחות עדינות כקודם. לגבי כהות השערות - יש אפשרות שעם הזמן הן תתכהנה, מאידך יש המון בלונדיוניות שגם לאחר שנות מריטה עדיין נשארות עם שיער בלונדיני בשפם. כך שגם העניין הזה גנטי, לצערנו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור קבוע לגבותסיגל21/08/2008
אני מחפשת מישהיא טובה,שיודעת לעשות איפור קבוע בגבות באזור המרכז,האם מישהיא מכירה?וכמה זה עולה? תודה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המון תודה!
סיגלי24/08/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור קבועה
אולגה22/10/2008אני מציאה לך לא לעשות את זה אני עשיתי ועכשיו מיצטערת על זה אם תתחילי לא תצאי מי זה תילכי לקוסמטיקאיתתעשי סתם צבא וזה הוא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרחלי - בעניין גבות, ובעצם כל מייסמין21/08/2008
רחלי שלום, אני מפנה את ההודעה הזו אלייך משום שנתקלתי בתגובה שלך לשאלה של אחת הגולשות בפורום לפני כשנה. אבל אשמח לכל עצה מועילה מכל אחת! השאלה הייתה בנוגע לגבות דלילות, והמלצת על הצללה, וגם על מאפרת או קוסמטיקאית (לא זוכרת בדיוק) אשר תוכל לעשות זאת, אורלי חכם שמה. ובכן, לי יש אותה בעיה - גבות דלילות, האמת שלא כל כך דלילות, אבל פשוט לא מעוצבות יפה, אין להן קשת יפה או צורה מחמיאה. כאשר אני אומרת דלילות אני מתכוונת שהשיער כבר לא צומח, לכן אני לא יכולה למשל להפסיק למרוט לזמן מה, להצמיח מחדש את השיער ואז ללכת למישהי שתעצב, כי השיער פשוט לא צומח יותר... אז נתקעתי עם הגבות שיש לי, ואני רואה שהן פשוט לא מחמיאות לצורת הפנים, ומאוד הייתי רוצה לשנות את זה. רציתי ללכת לעשות הדגשת גבות ברונית רפאל אבל חוץ מזה שדרשו ממני מחיר מאוד גבוה (2500 שקלים, אחרי הנחה לטענתם!), לא אהבתי את היחס וקראתי ביקורות לא מחמיאות בכלל. ואני לא רוצה סתם הדגשה, אלא גם עיצוב (עד כמה שניתן). אני גם רוצה מישהי שאפשר לסמוך עליה, אני מאוד חוששת להישאר עם איזשהו פס צבע על הפנים למשך שארית חיי. כיוון שהמלצת על אורלי חכם, תהיתי אם אולי תוכלי לקשר בינינו (לתת לי מספר טלפון או כתובת אי-מייל). תודה, אדוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדווה שלום,
רינת פלג21/08/2008רחלי כבר לא בפורום, ובמקומה מנהלת את תחום הטיפוח שוש מאור.
אני בטוחה שהיא תיכנס בהמשך ותענה לך.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רינת
יסמין21/08/2008וסליחה - ראיתי הודעות של רחלי פה ושם, לכן חשבתי שאולי היא מבקרת מדי פעם בפורום. בכל מקרה, אשמח לכל עצה מקצועית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אדוה, כתבי לי למייל הפרטי ואפנה
שוש מאור21/08/2008אותך למישהי מקצועית שלא מכירה אותי אבל שמעתי עליה רבות וגם ראיתי עבודות יפייפיות שלה על לקוחות שלי. [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רטיןAקרן20/08/2008
שמי קרן ואני בת 25. אני חוזרת ושומעת על נפלאות הרטין A. להבנתי ניתן להשתמש בו בגילי ורציתי לדעת כיצד? מתי? באיזו תדירות ואיך משיגים את המוצר (במרשם רופא?). תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי קרן, רטין A מבוסס על חומצה
שוש מאור20/08/2008רטינואית שאכן הוכיחה בודאות שתורמת למראה עור יפה, ורדרד, אחיד וגם מעכב הזדקנות. את רטין A ניתן להשיג באמצעות מרשם רופא. ובכל עת נטילת המשחה יש להיות תחת פיקוח רפואי. יש תופעות לואי שונות ועיקר הבעיה הוא חשיפה לשמש. פשוט - אסור! כמובן שיש להשתמש במקדם הגנה גבוה ותיתכן תחושת יובש, גירוד, אודם ופצעונים. התרופה ניתנה בעיקרון כטיפול לאקנה ואז ראו שיש הטבה גם במראה הקמטוטים.. לדעתי, בגילך, מוקדם מדי להשתמש ברטין A אלא אם יש לך סיבה מיוחדת. בגילך הצעיר ניתן להשתמש בחומרים פחות אגרסיביים שייתנו תוצאה יפה וטובה, כגון חומצות אלפא וביתא הידרוקסיות, רטינול (נגזרת נוספת של ויטמין A - פחות חזק) וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עדיף?רוי19/08/2008
gigi or dermalogica?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רוי, אנו מנועים מלנקוב
שוש מאור20/08/2008כאן בשמות של חברות ובטח לא להמליץ על זו או אחרת (פרסומת וכו'...) כמו כן יש כאלו שיהיו מאוד בעד חברה אחת ואחרים שיהיו מאוד בעד חברה אחרת. מציעה לך להתייעץ עם הקוסמטיקאית שהציעה לך את החומרים ולשאול מה ההבדלים בין החומרים מבחינת המרכיבים (ולא מבחינת המחיר - כי כאן יהיה הבדל משמעותי למדי ביניהם...) ומה יותר טוב לך ולמה? על סמך תשובותיה ותחושתך תתנסה ורק כך תדע. אפשרות נוספת היא לבקש דוגמיות של החומרים ולנסות בבית. אז תרגיש לבד מה נכון לך יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי הפנים:)19/08/2008
סליחה שאני משגעת אותך נגיד שהעור פנים שלי הוא באמת מעורב ואני רוצה לקנות סבון לניקוי הפנים...מה לא צריך להיות בו?? אני יודעת שלפעמים עדיף שלא יהיו חומרים מסוימים או משהו כזה ואיך אני אדע שזה באמת סבון טוב??הוא אמור לנקות גם את האזור השומני??? קרם לחות לעור מוערב בגיל 18...על מה את ממליצה??איזה חברות? יש לי אחד של לוריאל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ושאני הולכת לקוסמטיקאית
:)19/08/2008ואני מבקשת ממנה שתבדוק לי את סוג עור הפנים כמה זה זה אמור לקחת..?לוקחים על זה כסף בדרך כלל..ברור, נכוI?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה באמת והכי חשוב
:)19/08/2008שאני הולכת אליך שתבדוק לי... עדיף ללכת בלי שניקיתי פנים ושמתי קרם לחות?? פשוט לשטוף פנים בבוקר וללכת??? שזה לא ישפיע על הבדיק הפשוט..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוב הקומסטיקאיות לא תיקחנה לך תשלום
שוש מאור20/08/2008עבור איבחון פנים וייעוץ אישי. ואם כן - חפשי אחת שתסכים לעשות זאת ללא תשלום. תמיד את יכולה לפנות אלי במייל אישי ונוכל לדבר על זה.. כמובן שרצוי להגיע לאיבחון במצב הפנים ה"טבעי" שלו. ללא לחויות וכו'. למרות שגם אם שמת לחות קוסמטיקאית טובה תדע לאבחן את העור נכונה. כל השאלות של "מה צריך להיות בסבון" וכו' יקבלו מענה בייעוץ האישי שתקבלי. בעיקרון הסבון צריך להיות נעים לך, לא לייבש יתר על המידה ולנקות היטב את העור. עדיף סבון שה-PH שלו יהיה מעט חומצי ומותאם לפנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאיימל שלך?איפה הוא?
:)20/08/2008אבל שאני מגיעה אליה מה בדיוק היא צריכה לעשות?איך לבדוק את זה? כמה זמן זה לוקח?איך היא בודקת את זה?שמה אותי תחת מנורה כזאת וזהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיוק כך. היא תביט על עור פנייך תחת
שוש מאור20/08/2008זכוכית מגדלת ותאבחן ותאמר לך את כל אשר היא רואה. כמו כן היא תייעץ לך איך לטפל בפנים בהתאם למה שתראה ומתאים לך. אי-מייל שלי [email protected] וניתן לפנות אלי גם דרך האתר שלי שכתובתו מופיעה בראש העמוד של הפורום..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוש , הייתי אצל קוסמטיקאית.
:)23/08/2008ואני חושבת שאני לא מתכוונת לחזור אליה. באתי ואמרתי לה שבאתי לייעוץ כדי לדעת סוג עור וכאלה. היא אמרה שרואים בבירור שזה מעורב , יש לי קצת שחורים בסנטר והעור שלי בסדר גמור בסך הכל. זה ממש לא רציני. בקושי הייתי אצלה דקה. ישר קבעה את סוג העור(באתי מזיעה לשם, זה משנה ?) מה את אומרת על זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקוסמטיקאית
שני23/08/2008בעקרון עדיף להתשמש כמה שיותר במוצרים אורגנים ככה זה בריא יותר עדיף לך לחות ללא שומן שתיהיה על בסיס מים וסבון בהתאם לסוג העור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיבחון עור הוא לא דבר שנמשך
שוש23/08/2008זמן רב. קוסמטיקאית רצינית תעשה זאת ב-2-3 דקות. יכול להיות שהיית צריכה לבקש עוד מידע (כמו במה להשתמש) אבל בסה"כ קיבלת את אשר רצית לא? כעת את יודעת בודאות שיש לך סוג עור מעורב. כדאי שתטפלי גם בקומדונים (שחורים) אצל קוסמטיקאית. ואם לא היתה לך תחושה טובה עם זו אז תנסי אחרת ששמעת עליה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל היא רק הסתכלה
:)23/08/2008וישר קבעה..אפילו לא שמה אותי תחת המנורה הזאת או איך שלא קוראים לזה... כאילו רק אמרתי לה שאני באתי בשביל ייעוץ ולדעת סוג עור הפנים, היא אמרה לי רואים בבירור שיש לך עור מעורב..אבל לא ככה בודקים?? אולי זה ברור אבל שתראה קצת רצינות ותבדוק בכל זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לזהות את עור הפנים??:)19/08/2008
אצלי באיזור הT הוא די מבריק....ובלחיים הוא רגיל\יבש (תלוי בעונה) שיוצא לי פצעים זה בדרך כלל באיזור הT...זה אומר שיש לי עור פנים מעורב??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן, אם זה אכן כפי
שוש מאור19/08/2008שאת מתארת את זה יתכן מאוד שהעור מעורב. איבחון מדוייק ומקצועי יותר כמובן שעדיף לקבל אצל אשת מקצוע (קוסמטיקאית, מן הסתם ולא יועצת יופי מהפארמים למיניהם..).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני די בטוחה שהואט מעורב
:)19/08/2008אבל אני חושבת ללכת לקוסמטיקאית ..בהחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז כמו שאמרתי
:)19/08/2008יש לי פצעים פה ושם באיזור הT קניתי אקנה מיצין? בשבל זה...זה מספיק טוב?תוך כמה זה זה יעבור והאם זה מעלים גם כתמים מפצעים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסי את האקנה מיצין. מנסיוני הוא לא
שוש מאור20/08/2008מספיק אבל זה כמובן תלוי בכל אחד ואחת אישית וגם ברמת הפצעונים שיש לך. זה לא מעלים כתמים מפצעים. אם את לא נוגעת ומחטטת בפצעים ומטפלת בהם יפה עם חומרים מתאימים הכתמים אמורים להיעלם תוך פרק זמן. צלקות וכתמים "עמוקים" נוצרים כאשר מחטטים בפצעים ולא נותנים להם להחלים באופן טבעי, או כאשר הפצעים עמוקים, לא מטופלים ונשארים על העור זמן רב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימים בפניםשולי18/08/2008
יש לי נימים בולטים בפנים. אני משתדלת לכסות אותם אבל זה לא תמד עובד והם מ מש בולטים. חברה שלי החליטה ללעת לטיפול טריניטי של פרופורציה והמליצה לי גם לעשות את זה. היא אמרה לי שהם מטפלים בבעיה שלי בלייזר, אבל רציתי לדעת מהו בדיוק הטיפול הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי עינת, אני מציעה שתפני
שוש מאור19/08/2008לפרופורציה ותבדקי עם הרופא שם מהו בדיוק הטיפול ומהם הסיכונים. כמו כן מציעה לבדוק אצל רופא נוסף שאת סומכת עליו מה בדיוק עושים בטיפול וגם דברי עם מטופלים שעברו את זה (לפני חודשים רבים!). לאור הממצאים שתקבלי - החליטי אם לעשות או לא.בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)