עזרה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה
    שירלי
    20/07/2011

    שלום,
    אני משתמשת בצבע לשיער של שוורצקוף קבוע מס' 4 חום בינוני על השיער שלי הוא יוצא חום כהה על גבול השחור השבוע החלטתי לשנות את הצבע קצת ורציתי להכניס בו קצת גוון אדמוני כהה אז המליצו לי לקחת מאותה סידרה את מס' 4.68 שזה צבע ערמוני כהה.
    הבעיה שלקחתי רק את זה ולא ערבבתי גם את מס' 4 שלי כי חשבתי שזה בסיס עם גוון כך שבסוף יצא לי חום כהה בכל הראש עם שורשים יותר אדומים כההים רואים קצת הבדל בין השורש לשיער עצמו שכחתי לציין שיש לי גם באזור הכתר קצת לבן.
    אמרו לי שעשיתי טעות והייתי צריכה לקחת חצי מהצבע בסיס הרגיל שלי מס' 4 וחצי ממס' 4.68 אז לא היו מרגישים את הבדל השורש.
    האם זה נכון ובפעם הבאה אני צריכה לעשות את זה או שזה לא יעזור ואני צריכה לחזור לבסיס הרגיל לבד ?
    אני צריכה עזרה דחופה כי בעוד יומיים יש לי אירוע ואני רוצה לדעת איך לטשטש את השורש.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה - תגובה

    אנג'לה טטרו
    20/07/2011

    שלום לך שירלי
    חשוב שתדעי צבעלא מבהיר צבע ,כשיש צבע ככה בשיער אז אנחנו מוקבלות ולא יכולים לעשות כל צבע שאנחנו רוצים
    הצבע שיש לך הוא חום ככה את לא יכולה לעשות כל צבע גוון אדום בחום ככה לא יתפוס
    מה שאת אולי יכולה לעשות בעמת זה בהדרגה אם הרבה סבלנות זה כו שאמרת זה לערבב חצי חצי ולעט לעט להכניס את הגוון האדום ואז הבדל לא יהיה כל כך גדול בן הצבע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו