מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער קשה ויבששאלה29/08/2011
הי.אני בן 17 יש לי שיער מתולתל (קצר) קשה ויבש עם מעין ''שוונצים'' (חשמל סטטי)
לעתים אני עושה פן אבל אז השיער במהלך היום נוטה להתנפח בגלל הלחות והפן גם לא לגמרי יעיל.
רצוי לציין שיש לי גנטיקה הנוטה להקריח במשפחה ולי יש מעין מפרצונים.לכן חשוב לי שהנסיונות עם השיער לא יגרמו להרעה במצב השיער שלי ולדילולו.
באלו תכשירים אני יכול להשתמש על מנת לטפל בבעיית השיער והאם מייבשי שיער מקצועיים יוכלו להחליק לי את השיער לחלוטין לזמן ארוך וללא נזקים לשיער ? ( הקרחה) תוכלי להמליץ לי על פן.?
השיער שלי די קצר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
**29/08/2011הפן הכי טוב שיש הוא של - גדעון דגם 3700 , כל הספרים הנחשבים משתמשים בו! גם של איתמר טוב אבל של גדעון יותר חזק ממנו ויותר טוב ממנו! המלצה שהשיער לא יתנפח אחרי הפן- לשים את הספריי של שוורצקוף ספריי סילואט סופר הולד, הספריי הוא נגד לחות ונגד רוח, ושומר על התסרוקת לאורך כל היום, והיתרון שהספריי לא דביק ולא מקשה את השיער... מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכשאת אומרת פן איכותי למה את מתכוונת
שאלה30/08/2011הוא לא ייבש לי את השיער ויעשה לי קצוותמפוצלים? הוא מזיק פחות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי-
**30/08/2011שאלת איזה פן הכי טוב, אז של גדעון דגם 3700 הוא הכי טוב שיש בשוק! עם המנוע הכי חזק! ורוב הספרים משתמשים בו... בכדאי שלא ישרף לך השיער תצטרך לעשות את הפן נכון! , לא להצמיד את הפן לשיער !!! אם תעשה את הפן ממרחק אין לך ממה לחשוש ! ואני ממליצה לך לשים מגן חום של נקטר טרמיק זה חומר ששמים על שיער לח והוא מגן מפני החום של הפן! ומזין אותו דרך החום!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף השיער מפוצל עם חשמל סטטי
שאלה30/08/2011איזה תכשיר (סרום/מסכהאו משו כזה) אני יכול לשיםבשיער?
אל תשכחו שיש לי שיער קצר אז אני לא רוצה להשקיע הרבה כסף כי אני כל הזמן למסתפר וגודל שיער חדש שאני צריך לטפל בו.צריך משו די זול ויעיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה-
**30/08/2011אני האמת לא משתמשת במוצרי שיער שנמכרים בסופר פארם , אבל המוצרי שיער של גליס או של פנטן הם טובים יחסית לשאר האחרים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה- - תגובה
זאב לוין04/09/2011אני הייתי ממליץ לך על החלקה יפנית , מכיוון ששימוש ביתי בפן יכול לפגוע לך בשיער ולשרוף אותו ואז השיער יראה לך יותר נפוח יותר שבור ויותר מפוצל , החלקה יפנית תחליק אותו פעם אחת , ולא תצטרך להתעסק יותר בשיער .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


