מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
תשובה-
**04/09/2011כן בשאר הימים את יכולה לשים מרכך בשיער , אבל אל תשימי מרכך בשורשים, ותחפפי עם מים חמים ולקראת סיום החפיפה תשטפי עם מים קרים , זה גם סוגר את הנקבוביות בשיער, וגם גורם לו להיות מבריק יותר.את יכולה לשטוף עם מים קרים אפילו 2 ד זה יספיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל..
חלי05/09/2011אני שמה מסיכה ובאותו הזמן זה רך והכל
אבל למחרת בערב חפיפה שאני עושה שוב, זה קשהה ומלא קשרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום מומחים!חלי03/09/2011
שלום!!
אז ככה יש לי שיער מתולתל
צבע שיער טבעי שלי הוא שטני ועשיתי לפני כמה ימים גוונים בלונדינים
והשיער אחרי המקלחת מאוד קשה
וקשה לסרק אותו. ויש לו הרבה קשרים,אפילו שאני שמה מרכך
האם הגוונים השפיעו ? כי לפני זה היו קשרים אבל לא ככה .
ומה ניתן לעשות כדי לרכך?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רחלי-
**03/09/2011הפתרון עבורך הוא מסכה טובה לשיער ורצוי את של קרסטס מסדרת אולאו רילקס סלים, השיער יהיה רך ונעים למגע, הוא מיועד לשיער מתולתל, הוא מוריד גם את הנפח בשיער, והמסכה מעולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בקשר לתשובתך
חלי03/09/2011אבל את חושבת שהשיער יהיה רך כמו פעם?
כי כנראה הגוונים הרסו אותו..?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי-
**03/09/2011במאה אחוז השיער יחזור להיות רך ובלי קשרים אחרי השימוש במסכה! תפקידה של המסכה למנוע יובש, ולגרום לשיער להיות רך לתקן ולשקם שיער.. את חייבת מסכה לשיער במיוחד אחרי שעשית גוונים.. המסכה תנמע נזקים בשיער והשיער יראה יותר טוב ויפה, בריא ומבריק, אחרי השימוש במסכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהותגידי בבקשה.
חלי03/09/2011אם יש לי בבית למרות שכבר עומד להיגמר
מסכה של לוראל פריז לשיער יבש.
זה לא אותו דבר?
ואיך להשתמש במסכה שאמרת לי? כמה פעמים בשבוע וכו'?
ואיפה ניתן להשיג
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי חלי-
**04/09/2011שבוע טוב, את משתמשת במסכה של לוריאל שנמכרת בסופר פארם? אם כן אז יש הבדל בין המסכות הבדל שמים וארץ! אין מה להשוות בכלל... המסכות הזולות שנמכרות בסופר פארם הם יותר מרכך שיער, הם לא משקמות שיער, ולא מגיעים איתם לתוצאות הרצויות, את המסכה שהמלצתי לך תקני במספרות המורשות , או דרך האתר אצל אבי שויקה הוא מוכר את המסכה ב200 שקלים , אחרים מוכרים את המסכה ב 250 שקלים.. את יכולה לשים את המסכה פעם בשבוע ,אבל אם את חופפת כל יום את השיער תשימי פעמיים בשבוע. מסכה טובה ואיכותית תמנע את היובש בשיער, והשיער יראה נפלא! המסכה שהמלצתי לך מיועדת לשיער מתולתל , היא מורידה נפח באופן משמעותי, ומחזירה את הברק לשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני משתמשת עד כה
חלי04/09/2011במספרה קניתי את המסכה של לוריאל פריס
למרות ששמתי אותה היא הייתה בסדר
אבל נגיד בבוקר זה לא היה אותו דבר כמו אחרי המקלחת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי-
**04/09/2011תשימי בנוסף שהשיער מתייבש ,תתני לו להתייבש טבעי, תשימי מוס בשילוב לחות לעיצוב התלתלים, וקצת סרום בקצוות בשיער.. אל תקני בנתיים את הקרסטס גם של לוריאל מאוד טובה , שהמסכה תגמר לך תחליפי לקרסטס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה כבר נגמר אוטוטו
חלי04/09/2011תגידי את אנג'לה ?
כי לא כתוב את השם שלך כמו של זאב שהוא עונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה כבר נגמר אוטוטו - תגובה
זאב לוין04/09/2011לא , אם זו הייתה אנג'לה השם שלה היה מופיע למטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מישהו מומחה
חלי04/09/2011יכול לענות לי על השאלות ששאלתי פה< בבקשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת לא מומחית.?
חלי04/09/2011מאיפה לך הידע הרחב והטוב הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת לא מומחית.? - תגובה
זאב לוין04/09/2011אני אישית ממליץ על מסיכת ריפר של וולה SP
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאב. כל אחד אומר
חלי04/09/2011משהו אחר.
אז מה לקנות בסוף?
ובמה שונה המסיכה שאתה המלצת משאר המסיכות?
ואיפה קונים ?תודה זאב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי חלי-
**04/09/2011אני אומנם לא המנהלת פה בפורום וסליחה אם הטעיתי אותך, אבל אני מבינה מאוד בשיער ואיך צריך לטפל בכל סוג של שיער. אני ממליצה לך שוב על קרסטס אין מה להשוות אותה בכלל לוולה זאב המליץ לך על וולה בגלל שהוא עובד עם המוצרים האלו ומוכר אותם במספרה שלו, אבל עם קרסטס תראי תוצאות נפלאות ! במיידית! לא תראי אותם תוצאות שאת יכולה לראות עם מסכה אחרת, וולה גם טובה אבל קרסטס פי מיליון יותר, אני מכירה את כל החברות ולא סתם קרסטס עולה יותר מכולם כי היא הכי איכותית והכי טובה והתוצאות מדהימות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לתגובתך
חלי04/09/2011אם אני חופפת כל יום? מה לשים בשאר הימים שבהם לא אשים את המסכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה-
**04/09/2011תשימי רק פעמיים בשבוע את המסכה, וכמו שכתבתי לך מקודם תחפפי את השיער תתני לו להתייבש באופן טבעי, אחרי שהשיער יתייבש תשימי מוס המשלב לחות, ומעט סרום בקצוות... והייתי ממליצה לך לשים אמפולה לשיער פעם בחודש ,האמפולה היא ההזנה הכי טובה שיש לשיער. אם תטפלי ותטפחי את השיער במוצרים טובים ואיכותיים, שיערך יפסיק להיות יבש ומלא קשרים! הוא יהיה רך ומבריק ונעים למגע! אה ועוד טיפ- שתסיימי את החפיפה תשטפי את השיער במים קרים הוא גורם לשיער להיות מבריק יותר!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלות
חלי04/09/2011לא הבנתי משהו.
לשטוף עם מים חמים ואז קרים?
או אחרי שאני שמה שמפו על הראש רק מים קרים? בלי חמים בכלל?
ושאלתי אם אני שמה רק פעמיים את המסכה. בשאר הימים שאני חופפת, אפשר לשים מרכך רגיל?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

