מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער כבדליאן08/10/2011
הי
לפני כמה חודשים באתי לספר וביקשתי שיעזור לי בבעיית השיער המאוד עבה וכבד עד אימה שלי אז מה שהוא עשה זה גילף כמעט את כל השיער על מנת לדללו כך שנשרו לי הרים של שיער על הרצפה ללא פגיעה משמעותית באורכו. לאחר מכן השיער הרגיש קליל ודק יחסית סוג של חלום שמתגשם ואני שמחתי מאוד,סוף סוף אפשר להרים לקוקו גבוה בלי שיתפס לי הצוואר.
הבעיה היא שכמה חודשים אחרי השיער נראה ממש מת איבד לחלוטין מכל טיפת חיות שלו,נראה ממש מחוספס וחסר הברק שהיה לו ,זה המקום גם לציין שאני מוחלקת יפנית כבר כמה שנים מה שגרם לשיער להיראות מעט יבש יותר גם ככה מאשר היה תמיד אך עדיין הייתי מרוצה ממרקמו לפני הגילוף\דילול.
שאלתי היא מה ניתן לעשות על מנת להשיב את השיער לקדמותו מעבר לכך שמעולם לא אעשה את הגילוף הזה יותר? אם אני אלך לספר שיגזור לי את כל הקצוות המחוספסים האלה אולי זה יעזור ויעדן את השיער?
דבר שני האם יש שיטה אחרת להורדת הכובד של השיער? כי הדבר היחידי שהרגיש מצויין זה הקלילות של השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השם ירחם את כותבת ביום כיפור?
**08/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער כבד - תגובה
אלירן הרוש09/10/2011שלום ליאן
קודם כל זה לא טוב לדלל שיער עבה מיכוון שזה גורם לבעיה גדולה יותר אחרי מספר שבעות
ביגלל שכל השיער שדולל עושה עוד יותר נפח והשיער נירא מחוספס ולא בריא אני אישית לא מדלל שיער אם הוא לא קצר!!!!!
אבל יש לי שיטה שבתספורת עצמה אני מוריד נפח ומישקל והשיער נירא ארוך יפה ובריא ואם יש לך החלקה זה מצוין היום (:
שתהיה לך שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך
ליאן09/10/2011השאלה איך אני נפטרת מכל השיער "המגולף" ומשיבה לו את המראה הרגיל
האם מעבר למסכות מסויימות גזירה מסיבית של השיער מהקצוות יכולה להשיב את השיער לקדמותו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם את זה צריך לדעת לעשות
====10/10/2011גם את זה צריך לדעת לעשות ולגרום לשיער להיראות בריא וייתכן שסוג שיערך נוטה להיראות שרוף וזאת הסיבה אך לא תמיד הספר אשם לידיעתך...ואם סוג שיערך לא טוב בשביל גזירה כזאת אז תסתפרי בשיטה הקונבנציונלית הרגילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


.jpg)