מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הייתכן?גולדה09/10/2011
מראש התנצלות על אורך ההודעה...
אהלן הסיפור הוא כזה:הארכתי לשיער בתולי שלי גוון טבעי של 7.1 מהמם ועליו עשו לי גוונים של בלונד אפור שאחרי פחות משבוע הפך לצהוב כתום עז לאחר מכן על זה עשו לי כביכול שטיפה שהתגלתה לצערי שמכילה 4.5% חמצן{מה שכבר לא הופך אותה לשטיפה,נכון?בגוון 8.1 התוצאה הייתה בלונד כתום בהיר מזעזע החלפתי מעצב שיער והגעתי למישהי שאמרה לי שזה יקח זמן אך לבסוף תצליח להוציא אותי מן הכתום הזה בפעמים הראשונות היא עשתה לי מיקס של 6.1,6.2 ו7.12 התוצאה הייתה מעט ירקרקה אך לבסוף יפה העניין הוא שהצבע החזיק רק שבוע וחזר לאותה תוצאה טיפה יותר מטושטשת אך עדיין זהובה כתומה לאחר מכן היא נתנה לי 6.1 5.1 ושוב 7.12 יצא כהה יותר אך עדיין התוצאה צחזיקה רק שבוע וחוזר הכתום והזהב יש לציין שהכל היה על בסיס 6% חמצן.נואשתי.עכשיו היא עושה לי מיקס של בסיס 6, 5.11, ו7.12 עם חמצן 6%ואמרה שפעם הבאה אם זה לא יעבוד היא תוסיף לי מיקסטון ושלא אתייאש מה קורה פה? ולמה השיער קולט את הצבע רק לשבוע ודוהה יש לציין שאני חופפת אחת ליומיים שלוש!לא בבריכה לא בשמש כלום.נמאס לי להיות גינגית זהובה.הלפ.תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הייתכן? - תגובה
יגאל ויצמן10/10/2011לשם ידיעה, חמצן בריכוז שעולה על 3% מיועד להבהרת הטון הטבעי של הלקוחה.
אם אין צורך בהבהרת הטון הטבעי לאחר גוונים ומעוניינים לבצע "שטיפה" לגוון לא רצוי
ניתן לעשות זאת בצבע ללא אמוניה, המולקולות בצבע זה גדולות יותר מצבע קבוע והצבע מחזיק בשיער פתוח לאורך זמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיגאל תודה ו...
גולדה11/10/2011אני פשוט אומר לה להחליף לי את האחוז ואת הצבע היא משתמשת במג'רל מקווה שאני מבטאת זאת נכונה של לוריאל.שאני יודעת שמכיל אמוניה.השאלה אם זה לא יצא כהה מידי אני פשוט רוצה להיות בסביבות ה7-8.?שוב תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


