אני כבר מיואשת!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני כבר מיואשת!
    עמית
    18/11/2011

    אנ בת 16 מאז שאני מכירה את עצמי לא היה לי כלכך בעיות עם השיער...אבל בכיתה ז' גיליתי את המחליק והייתי הולכת כל הזמן עם קוקו גבוהה מתוח בקרם ומחליק בקוקו כדי שיהיה חלק ויפה. ככה במשך שנתיים. נמאס לי ורציתי ללכת איתו פזור אבל הוא נהיה נפוח כי יש לי מלא שיער, ויבש והיו בו כל מני גלים, ואז הפסקתי אם הקוקו בכיתה ט' והשתמשתי בקרמים הפסקתי עם המחליק, הסתפרתי הורדתי את השיער היבש והוא היה נראה בסדר. אבל אם הזמן הוא נהרס לגמרה עוד פעם הייתי מיואשת והספרית המליצה לי על החלקה יפנית. באמצע ההחלקה שמנו לב שהמחליק לא תופס לי על השיער כי יש לי המון המון צמיחות חדשות. ההחלקה לא יצאה משו ועכשיו שהיא כמעט הרוסה השיער שלי מלא שוונצים בגלל צמיחות חדשות, כל שיערה באורך אחר, הוא נפוח, מאוד יבש, ותמיד הייתה לו נטייה לנשור בכמויות.אני לא יודעת עם זה קשור לתזונה אבל חשוב לציין כי אני לא אכלתי מגיל חמש שום ירק ופרי אני לא אוהבת. השאלה שלי היא מה אני יכולה לעשות כדי שהוא יפסיק לנשור בכמויות ולא יהיו לי כלכך הרבה צמיחות ופיצולי שיער לכל אורכו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני כבר מיואשת!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני כבר מיואשת! - תגובה

    זאב לוין
    23/11/2011

    צריך לראות את השיער ובמה מדובר - יכול להיות שהספרית לא מספיק מנוסה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו