מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה יפניתחן18/12/2011
היי, עשיתי החלקה יפנית לפני כשבוע ואחרי חפיפה החלקה ממש לא חלקה כמו שיצאתי מהמספרה אני לא יודעת מה לעשות למרות שהספר אמר לי שאני הצטרך לעשות עם מחליק כל הזמן לעבור עליו ואני לא יודעת מה לעשות עם לחזור לספר ולתייק את התוצאה או פשוט להמשיך ככה עד לשורשים הבאים האם זה אמרו להיות ככה בכלל ההחלקה הוא פשוט מתנפח ונירא ממש לא יפה , אשמח לתשובה בהקדם האפשרי תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
אלירן הרוש19/12/2011הי במקרה שהספר עשה לך החלקה יפנית השיער היה אמור להיות חלק ובלי נפח!!!!
השיער אחרי החלקה אמור להיות חלק אבל לא כמו שיצאת מהמספרה בגלל שהספר בטח עשה לך מחליק בסוף כדי שהשיער ישאר חלק !! מאוד חשוב שתבררי איתו אם הוא עשה לך יפנית ואיזה סוג? נראה לי שאם הוא אמר לך שתצתרכי לעשות אם מחליק אז זה לא החלקה יפנית!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה
חן19/12/2011הוא אמר שזו החלקה יפנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה - תגובה
אלירן הרוש20/12/2011היתי מציע שתחזרי אלו ושיתקן את ההחלקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אלירן
קיידן21/12/2011היי אלירן ראיתי שהיא בול במצב שלי ואני לא יחלתי להתעלם
למה אתה וזאב (שחכתי איך קוראים למעצב שיער) אומרים שההחלקה לא יצאה טוב?
אצלכם היא תצא יותר טוב? (אני באמת שואל) אני לא יודע עם אלה שעשו לי תהחלקות באמת עם הכשרות.
אני גם עשיתי החלקה יפנית "בהיר סנטר" והשיער התנפח כמו לא יודע מה גם לי הוא היה מהרגע הראשון חלק ביגלל המחליק ואחרי זה אחרי חפיפה פחות חלק
אחרי זה עשיתי שוב תהחלקה יפנית במקום אחר (על אותו השיער ) והשיער היה ממש חלק שפיצים אבל מתנפח כרגיל!
אני רוצה לעבור שורשים בקרוב (יש לי שורשים מתולתים) ואני ממש מתלבט איפה לעשות אצל המקום הקבוע שלי או אצל אחד המומחים בפורום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אלירן - תגובה
אלירן הרוש21/12/2011תראי בדרך כלל החלקה יפנית אמורה לצאת חלקה!!!!!
מאוד חשוב לבחור ספר שאם זה לא יוצא חלק סביר ובלי נפח שיתקן עד שתהיה מרוצה!
מאוד חשוב לדעת לאבחן שיער להחלקה לא כל סוגי השיער מתאימים להחלקה !!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אני בן ועשיתי במקום שחשבתי שאנ
קיידן21/12/2011שחשבתי שאני יקבל את מרב האיכות!!! בהיר סנטר
ככה שהוא איבחן את השער שלי לפני ההחלקה(באתי ליעוץ אבל עם כסף)(הוא היה טבעי לגמרי)
אבל השיער היה מנופח אחרי החפיפה משהו נוראי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

