מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לגבי צביעת שיערנטלי24/01/2012
הי שלום!
אני רוצה לצבוע את שיער לצבע שחורפחם,
אני מפחדת מהחומרים הכימים
ואני אשמח אם תוכלו להגיד לי איך אני ידע שאני רגישה להם לפני הצביעה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי נטלי-
**25/01/2012עדיף לך לעשות שטיפה בשיער ללא אמוניה, ותבדקי בחלק קטן מהשיער אם את רגישה לחומר לפני שתצבעי את כל השיער, ועדיף לך לצבוע לשחור כחול מאשר הפחם כי השחור כחול נותן יותר ברק לשיער הוא נראה יותר מבריק מהשחור הפחם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכותבת..
נטלי25/01/2012תודה על תגובתך..וסליחה על הבורות מה זה אמוניה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטלי-
**25/01/2012ההבדל בין שטיפת צבע לצבע רגיל היא באחוז החמצן שמוסיפים לצבע , בצבע רגיל לצבע שחור בצבע רגיל שמים 6% חמצן ובשטיפה שמים 3% אחוז חמצן, השטיפה לשיער מזיקה פחות מהצבע הרגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתשובה הנכונה לנטלי!!!
===25/01/2012אמונייה זה גז שנקרא PPD והינו חומר שיוצר רגישות מסויימת לאנשים מסויימים ואפשר גם חלילה למות מזה וקרה מקרה לא מזמן של מוות אך צבע ללא אמונייה הוא בטיחותי יותר ולא גורם לייבוש השיער ןשלא יבלבלו לך את השכל עם כל השטויות שממלאים פה את הפורום בושה לאותה תגובה שמעליי שנתנה לך תשובה שלא קשורה לכלום!!! חוסר ידע משווע!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל-=== ששווה גרוש מבחינת ידע----
**26/01/2012כתבתי את ההבדל בין צבע לשטיפת צבע , יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא !!!! השם ירחם עליך!!!! תקרא שוב את התגובה שלי לאט לאט איזי איזי.... ותראה שכתוב ההבדל בין צבע לשטיפה... ולא כתוב הסבר מה זה אמוניה!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לבחורה שמגיבה
שיראל26/01/2012בכינוי ** את לא צריכה להתרגש מכל טמבל שבאמת יש לו בעיה בהבנת הנקרא , ולא הבין את תשובתך חחח יש לך ידע נרחב בנוגע לשיער ,אני תמיד קוראת את התגובות שלך ופועלת לפי ההוראות שלך! ישר כוח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתגובה הולמת לטיפשות וחסרת ידע...
===27/01/2012הנה התשובה שלך לנטלי:
(ההבדל בין שטיפת צבע לצבע רגיל היא באחוז החמצן שמוסיפים לצבע , בצבע רגיל לצבע שחור בצבע רגיל שמים 6% חמצן ובשטיפה שמים 3% אחוז חמצן, השטיפה לשיער מזיקה פחות מהצבע הרגיל.)(הנה התשובה שלך ממני.) עכשיו תקראי באיזי שלך מה כתבת רק שלפחות את יודעת לכתוב ורק חבל שבין מה שאת חושבת לבין מה שאת כותבת ההבדל הוא כל כך גדול שאין מנוס מללכת להבדק אצל מומחה....
טיפשי מה שכתבת ואין כל קשר בין זה לבין המקצוע שבחרת...את לא שם בכלל ואין לך מושג בשיט מה את כותבת חוץ מלהמליץ לכולם פה בפורום על מוצרים שכל אחד יודע בדיוק על מה את מזבלת.....יאלללה תתקדמי אחורה!!!!
ולשניה זה יפה לפרגן רק כשיודעים על מה ולא נראה שאת יודעת משהו חוץ מללבות אש על משהו שבכלל אין ניצוץ של חכמה כי בור נשאר בור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחח איזה מבריק אתה היום-
**27/01/2012השתנת נגד הרוח???. חחחחח לך אין מושג בשיט מה אתה כותב רוב התגובות שלך פה אתה שולח את השואלים לבדוק באינטרנט את התשובה לעשות חיפוש חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוב הפעמים שקראתי את השטויות שלך
**27/01/2012כתבת לחפש באתר אטרקטיבי, ושלא נדבר שהצעת לבחורה אחרי טיפול כימותרפי לעשות החלקה בשיער שזה אסור בתכלית האיסור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לך לישון על האף... ואין טעם להתווכח עם טיפשים לא אענה לך ... תן עוד "עצות טובות" לשואלים ושבת שלום!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


