מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- השיער לא אורךתמרה06/05/2012
שלום:)
כמה ס"מ בערך השיער אורך בשנה?
הסתפרתי לפני קצת יותר משנה והשיער שלי כמעט ולא ארך..זה אפילו ניראה כאילו הוא התקצר..הספר אמר לי שאני צריכה לגזור קצוות כל חודשיים-שלוש אבל אם אני יסתפר אז איך השיער יארך לי?? אני גם עושה כמעט כל יום מחליק או פן..
יש דרך להאריך את השיער חוץ מלהסתפר קצוות?
תודה. =)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי תמרה-
**06/05/2012השיער אורך בין ס"מ ל- ס"מ וחצי בחודש, השיער כן אורך לך אבל כנראה שיש לך קצוות מפוצלים ואת לא גוזרת אז השיער שאורך מתקצץ לך ונראה לך שהוא לא אורך...הספר שלך צודק את צריכה לגזור קצוות פעם בשלושה חודשים לפחות בשביל להאריך את השיער ויגדל בריא.. ובשביל להאריך שיער אל תשתמשי הרבה במחליק הוא שורף את השיער , ואם כבר את מחליקה עם המחליק שימי מגן חום בשם נקטר טרמיק של קרסטס, הוא מגן מפני החום של המחליק וגם מזין את השיער דרך החום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשיער לא אורך - תגובה
זאב לוין08/05/2012השיער גודל כסנטימטר בחודש אך אם הוא מתחיל להתפצל הוא נשבר בנקודה שהפיצול התחיל וכתוצאה מכך השיער מתקצר .
כדי למנוע מזה לקרות מומלץ לעשות קצוות אחת לשלושה חודשים על מנת לגזור את החלק שמתחיל להתפצל כל עוד הוא קטן וכך למנוע את שבירת השיערה . בנוסף אם תקפידי כל שלושה חודשים תצטרכי לגזור רק כסנטימטר ואם את מחכה תצטרכי לגזור הרבה יותר כי הפיצול יהיה הרבה יותר גדול מסנטימטר .
לדוגמא : אם בשנה אמור לצמוח לך 12 סנטימטר - אם תקפידי להסתפר אחת לשלושה ארבעה חודשים יגזרו לך כ 4 סנטימטר סהכ . עדיין תצליחי להאריך 8 סנטימטר .
אם לא תקפידי יצטרכו לגזור הרבה יותר או שהשיער ישבר בעצמו ויתקצר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם אני לא יסתפר
תמרה08/05/2012ואם אני לא יסתפר הרבה זמן אז השיער שלי פשוט ישאר באותו אורך כל הזמן עד שאני יסתפר?גם אם זה כל החיים? O:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתמרה-
**08/05/2012השיער יארך לך אבל יתקצץ לבד וישאר באותו האורך אם לא תגזרי את הקצוות המפוצלים, וחוץ מזה שיש קצוות מפוצלים והשיער קצת שרוף זה לא נראה אסתטי , ונראה זוועה , תגזרי את הקצוות ותארכי שיער בריא שיראה מהמם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה שאומרים לספר ס''מ
נטלי09/05/2012והוא מוריד חצי מטר.:S
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה
תמרה11/05/2012נכון בגלל זה אני לא רוצה להסתפר,כי הספר לא באמת יוריד לי רק ס"מ אחד.
וגם אם אני יסתפר השיער לא יהיה בריא כי אני עדיין ימשיך לעשות מחליק..מה לעשות???? :(
אם אני אעשה החלקה יפנית ויפסיק עם המחליק השיער יארך לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על העיכוב
נטלי21/05/2012לא יודעת. נראה שאת צריכה לעשות קצוות בכל מקרה. תתעקשי שלא יוריד לך יותר מדי!
מאז שהייתי קטנה אמא שלי היא זו שעושה לי קצוות, בבית, אחת לשלושה חודשים עומדת ישר עושה לי ס''מ בכל פעם , והשיער אורך אחלה. אחרי שהסתפרתי פעם אחת קארה, היום אורך השיער שלי עד המותן. אבל עכשיו אני צריכה לטפל בו יותר- ככל שאורך יותר, הוא נחלש:S* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)
