החלקה יפנית לשיער שבור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה יפנית לשיער שבור
    רונן פלג
    09/05/2012

    אני רוצה לעבור החלקה יפנית כי יש לי שיער שבור שיוצר
    המון "חשמליות" שיוצר מראה מרושל
    קראתי המון מאמרים על החלקות יפניות
    ואומרים שלמשל החלקה יפנית קוואנטום מכילה מלא פרוטאינים וסיליקונים שבונים את השיער ומחזקים אותו
    ומנגד אני קוראת
    שהחלקות מכל סוג שהוא רק הורסות את השיער ויוכולות לגרום לנזק בלתי הפיך
    אז אני רוצה לדעת מה נכון
    ואיך אני יוכלה לבחור מספרה אמינה
    ולדעת שמי שמאבחן ומייעץ לי מספיק אמין ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה יפנית לשיער שבור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ליאת

    איילת
    10/05/2012

    החלקה היא פעולה כימית ולכן יכולה להרוס את השיער - אם מעצב השיער אינו מקצועי או אינו מאבחן את השיער שלך כמו שצריך.
    אם את הולכת למישהו טוב באמת - אין סיבה שתצאי לא מרוצה.

    אני ממליצה לך לקבוע תור לייעוץ אצל מעצב השיער שלי - זאב לוין, שמנהל את הפורום הזה. הגעתי אליו אחרי שספר אחר הרס לי את השיער. זאב מקצוען ברמה אחרת לגמרי. הוא יראה את השיער ויסביר לך אם אפשר לעשות לך החלקה ואם זה בכלל הפתרון בשבילך ויענה לך על כל השאלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו