אני מתחננת לעזרה..!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני מתחננת לעזרה..!
    משי
    18/07/2012

    היי,עשיתי לפני חצי שנה החלקה יפנית.היה לי שיער מתולתל והוא יצא ממש חלק. עכשיו לאחרונה התחלתי להתחרט שעשיתי את זה,ואני ממש מדוכאת ומרגישה שזו הייתה טעות. למרות שלא ממש אהבתי את השיער הקודם שהיה לי, תלתלים הרבה יותר התאימו לי. התחילו לצמוח לי שורשים קצת. ואני רוצה לחזזור לשיער הקודם שלי במהירות האפשרית. איך לעשות זאת? מה אפשר לעשות כדי לחזור לתלתלים כמה שיותר מהר? עד כה השתמשתי במסכות ושמפו ללא מלחים כדי שההחלקה תשמר לאורך זמן. על מנת לחזור לשיער הקודם מהר יותר אני צריכה לחזור להשתמש בשמפו רגיל או מה? בבקשה תעזרו לי אני מתחננת..תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני מתחננת לעזרה..!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין מה לעשות

    קולגה
    22/07/2012

    המשיכי להשתמש בשמפו ללא מלחים כדי לשמור על איכות השיער אם תחפפי עם שמפו רגיל השיער ייתייבש ויהיה עוד יותר חלק וקש אין מה לעשות להאריך וזהו!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מתחננת לעזרה..! - תגובה

    זאב לוין
    23/07/2012

    אם תחזרי לשמפו רגיל זה לא עגרום להחלקה לעבור זה פשוט יגרום לשיער שלך להיות יותר יבש .
    הסיבה שמשתמשים בשמפו ללא מלחים לאחר החלקה היא מפני שהשיער עבר הליך כימי אנחנו רוצים לשמור על השיער ברמה טובה .
    לצערי אין טיפול שיכול להחזיר את השיער למצב הקודם . ניתן רק לזגור קצוות לעיתים תכופות יותר עד שהשיער יגדל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשוט תשתמשי במוצרים הרגילים

    פנינה חריש
    04/08/2012

    אל תשתמשי יותר במוצרים שאמורים לשמור על החלקה היפנית. ותוך כדי גם השיער שלך ממשיך לצמוח אז ההחלקה תיעלם בסופו של דבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מתחננת לעזרה..! - תגובה

    ארז שרביט
    06/08/2012

    הי משי,
    אם העשית החלקה יפנית זה אומר ששינית את המבנה (הקשרים) של השיער המקורי שלך, ממצב ספירלי הפכת למצב ישר. לכן אי אפשר ולא מומלץ בשלב זה לעשות כלום, אלא רק להמתין שהשיער יוכל לחזור לעצמו (פעולות אימפולסיביות ודראסטיות כמו נסיון לעשות סלסול, יגרמו רק נזק גדול יותר לשיער).
    אני ממליץ להתאזר בסבלנות.
    התלתלים יחזרו, ההחלקה אינה לנצח, בינתיים תחליקי את השורשים כדי ליצור תיאום בין השורש לקצוות.
    את יכולה להסתפר בתדירות גבוהה יותר כדי להוריד ולהיפטר מהשיער החלק ולהכניס באהבה שיער מתולתל מחודש.
    שם המשחק, תזכיר, סבלנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו