מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני מתחננת לעזרה..!משי18/07/2012
היי,עשיתי לפני חצי שנה החלקה יפנית.היה לי שיער מתולתל והוא יצא ממש חלק. עכשיו לאחרונה התחלתי להתחרט שעשיתי את זה,ואני ממש מדוכאת ומרגישה שזו הייתה טעות. למרות שלא ממש אהבתי את השיער הקודם שהיה לי, תלתלים הרבה יותר התאימו לי. התחילו לצמוח לי שורשים קצת. ואני רוצה לחזזור לשיער הקודם שלי במהירות האפשרית. איך לעשות זאת? מה אפשר לעשות כדי לחזור לתלתלים כמה שיותר מהר? עד כה השתמשתי במסכות ושמפו ללא מלחים כדי שההחלקה תשמר לאורך זמן. על מנת לחזור לשיער הקודם מהר יותר אני צריכה לחזור להשתמש בשמפו רגיל או מה? בבקשה תעזרו לי אני מתחננת..תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין מה לעשות
קולגה22/07/2012המשיכי להשתמש בשמפו ללא מלחים כדי לשמור על איכות השיער אם תחפפי עם שמפו רגיל השיער ייתייבש ויהיה עוד יותר חלק וקש אין מה לעשות להאריך וזהו!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מתחננת לעזרה..! - תגובה
זאב לוין23/07/2012אם תחזרי לשמפו רגיל זה לא עגרום להחלקה לעבור זה פשוט יגרום לשיער שלך להיות יותר יבש .
הסיבה שמשתמשים בשמפו ללא מלחים לאחר החלקה היא מפני שהשיער עבר הליך כימי אנחנו רוצים לשמור על השיער ברמה טובה .
לצערי אין טיפול שיכול להחזיר את השיער למצב הקודם . ניתן רק לזגור קצוות לעיתים תכופות יותר עד שהשיער יגדל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפשוט תשתמשי במוצרים הרגילים
פנינה חריש04/08/2012אל תשתמשי יותר במוצרים שאמורים לשמור על החלקה היפנית. ותוך כדי גם השיער שלך ממשיך לצמוח אז ההחלקה תיעלם בסופו של דבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מתחננת לעזרה..! - תגובה
ארז שרביט06/08/2012הי משי,
אם העשית החלקה יפנית זה אומר ששינית את המבנה (הקשרים) של השיער המקורי שלך, ממצב ספירלי הפכת למצב ישר. לכן אי אפשר ולא מומלץ בשלב זה לעשות כלום, אלא רק להמתין שהשיער יוכל לחזור לעצמו (פעולות אימפולסיביות ודראסטיות כמו נסיון לעשות סלסול, יגרמו רק נזק גדול יותר לשיער).
אני ממליץ להתאזר בסבלנות.
התלתלים יחזרו, ההחלקה אינה לנצח, בינתיים תחליקי את השורשים כדי ליצור תיאום בין השורש לקצוות.
את יכולה להסתפר בתדירות גבוהה יותר כדי להוריד ולהיפטר מהשיער החלק ולהכניס באהבה שיער מתולתל מחודש.
שם המשחק, תזכיר, סבלנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


