נזקים מפן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נזקים מפן
    עמית
    06/09/2012

    שלום, אני עושה פן פעם בשבוע כבר כמה חודשים השיער שלי מתפצל בקצוות ולפעמים גם ממש באמצע השיערה ואני לא רוצה להסתפר כי כבר עשו לי דירוג בשיער ועכשיו גם ככה כל השיער שלי באורך לא אחיד! השיער שלי שחור ואם מתסכלים עליו באור שמש הוא נראה פשוט חום-אדום בגלל שהוא נשרף וזה נראה ככה מהשורש!
    אפשר לשקם את השיער המפוצל ואם לא ניתן אז לפחות מבחינת הצבע שלו (השריפה מהחום)? ואיך אני מונעת את זה בעתיד?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזקים מפן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עמית-

    נינה
    08/09/2012

    אי אפשר לשקם שיער מפוצל , כדאי לך לגזור את השיער המפוצל כי אחרת כל השיער יתפצל!!! הפיצול מטפס למעלה לאורך כל השערה!!! לגבי הגוון האדום שיש לך בשיער תוכלי לעשות שטיפה בשיער בצבע שחור ואז הגוון האדום יעלם.. לאחר שתגזרי את הקצוות המפוצלים תטפלי ותטפחי את השיער בשמפו+מסכה איכותית עדיף ורצוי את של קרסטס נותן תוצאות הכי טובות ומידיות.. ופן אל תעשי לבד לכי לבעל מקצוע שיעשה לך פן כי את בטח מצמידה את הפן לשיער ושורפת אותו.. מפעם בשבוע לא אמור להיות לך קצוות מפוצלים שעושים פן.. וככה תשמירי על השיער שיהיה בריא ולא יתפצל שוב..וחשוב לגזור קצוות לפחות ס"מ פעם בשלושה חודשים בשביל שיגדל בריא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • והגנה מפני הפן-

    נינה
    08/09/2012

    מומלץ לשים נקטר טרמיק של קרסטס לפני הפן .. הוא מגן מפני חום הפן מנזקים וגם מזין את השיער דרך החום מומלץ מאוד ומוצר חובה שיהיה לכולן שעושות פן בשיער ורוצות לשמור ולהגן על השיער..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזקים

    עמית
    09/09/2012

    אבל אני עושה פן כל שבוע אצל ספר! אני לא יודעת לעשות פן לעצמי...
    חשבתי להחליף אותו כי הוא באמת מצמיד לי את הפן ממש לשיער, אבל שאר הספרים שהייתי אצלם אומרים לי כל הזמן דברים אחרים, אחד לא מפסיק לחפור לי לעשות החלקה (ואני לא רוצה בשום אופן), השני עושה לי פן על שיער רטוב אבל מרחוק וטוען שזה כמו גיהוץ אדים, ואצל אף אחד השיער שלי לא מחזיק פן כמו אצל הראשון שאחרי פן שלו השיער שלי נשאר חלק לגמרי ולא מעוגל בקצוות...
    הנקטר תרמיק ימנע גם את הגוון השרוף של השיער? (האדום)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק עוד שאלה אחת

    עמית
    09/09/2012

    אם אפסיק לעשות פן פעם בשבוע או אמצא ספר נורמלי שלא יצמיד לי את הפן לשיער והפן אשכרה יחזיק מעמד ולא יתעגל בקצוות עוד שאני במספרה, כמה זמן יקח לשיער להשתקם בערך (לא מבחינת הצבע שלו, אני יודעת שהשיער שלי יהיה שחור לגמרי רק אם החום של הפן יפסיק לשרוף לי את השיער והוא יגדל כמו שצריך מהשורש)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו