מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה דחופהספיר14/09/2012
השיער שלי עבה, יבש ונפוח. הוא חלק, אבל בגלל בעיות היובש והנפיחות זה שהוא חלק כמעט לא נראה לעין. אני שמה קרם לחות, אבל תוך שעה נעלם הקרם והשיער חוזר להיות יבש ומתנפח. חשבתי על מוסים אבל זה מתאים לתלתלים, וגם גלייז זה לתלתלים.
גם הקרם לחות שאני שמה גורם לי לפצעונים על הפנים כנראה בגלל השומן..
אני לא מעוניינת בכלל בהחלקות, רק רוצה להוריד נפח ויובש. אני לא עושה פן\מחליק בכלל. איזה תכשיר טוב יעניק לשיער שלי הרבה לחות ולא יהיה על בסיס שמן? שמעתי רבות על מוצרים של קרסטס וולה SP, אבל הם נורא יקרים לי. יש המלצה אחרת אולי למוצר מהסופר פארם?
תודה רבה, אשמח לתשובה מהירה
שנה טובה, חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירן-
נינה14/09/2012יש לי פתרון מעולה בשבילך.. - שימי שמן זית על השיער תעסי את השיער תאספי את השיער לגולגול ותשארי עם זה לפחות שעתיים .. אח"כ תחפפי טוב טוב טוב את השיער שלא ישאר לך טיפה שמן בשיער ואז אחרי החפיפה השיער יהיה מבריק יותר ורך יותר.. יש פה כאלו שיכתבו לך שהשמן מזיק לשיער ומייבש אותו שטויות במיץ עגבניות אני שנים שמה שמן זית בשיער וזה מבריא אותו עושה את השיער מבריק במיוחד!!! תנסי ותראי... וחבל שאת לא רוצה להשקיע במוצרים טובים ואיכותיים בשיער , המוצרים של קרסטס מעולים ורואים תוצאות כבר בשימוש הראשון! על מנת למנוע תיובש בשיער עלייך להזין את השיער באמפולה לפחות אחת לחודש , האמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער! ועלייך לטפל בשיער בשמפו לשיער יבש ובמסכה לשיער יבש.. המוצרים של הסופר פארם לשיער הם לא באותה ליגה מאלה שנמכרים במספרות.. אבל אם את מתעקשת על מוצרים זולים אז לכי על המוצרים של פנטן או גליס...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו
נינה14/09/2012שימי סרום או סיליקון בשיער במקום קרם לחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


