שיער מתולתל יבש מאוד - טיפול מומלץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער מתולתל יבש מאוד - טיפול מומלץ
    אורטל
    05/10/2012

    שלום רב,
    שמי אורטל ויש לי שיער מתולתל יבש ומקורזל מאוד, יש לי גם גוונים בשיער מה שמוסיף לשיער להיות יבש ופגום.
    אני מאוד מתלבטת אם לעשות החלקה ברזילאית כי הבנתי שהיא מכילה חומר מסוכן אבל גם הבנתי שלגוונים ולשיער כמו שלי לא מתאים החלקה יפנית . קודם כל האם זה נכון?
    והשאלה שלי היא איזה טיפול עליי לעשות לשיער שלי שיהיה בריא יותר ולא יבש? ואם עליי לעשות החלקה איזו או בכלל ללכת על טיפול אחר...
    תודה מראש,
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער מתולתל יבש מאוד - טיפול מומלץ - תגובה

    ארז שרביט
    15/10/2012

    הי אורטל.

    לא לעשות החלקה על גוונים לעולם!
    החיבור בין החומרים הכימיים של שני התהליכים מותיר שיער שבור, קרוע ממש והרוס.

    אם השיער שלך סובל מיובש, השתמשי במוצרים איכותיים ותרגישי שינוי מיידי. אני ממליץ על קרסטאס. אמנם יקרים מהממוצע, אבל מעולים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער מתולתל יבש מאוד - טיפול מומלץ - תגובה

    זאב לוין
    15/10/2012

    החלקה ברזילאית היא באמת מסוכנת ולא מומלצץ אבל היא באמת משקמת את השיער לתקופה של שלושה חודשים
    לגבי טיפול אחר אי אפשר להמליץ לך את הטיפול הנכון בלי לראות את שיערך


    זאב לוין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה בנושא

    אורטל
    15/10/2012

    היי,
    למה בעצם החלקה ברזילאית נחשבת למסוכנת וללא מומלצת בייחוד לגוונים?
    יש המון מספרות שהייתי, שכן הספרים ממליצים על החלקה ברזילאית כי היא יותר טיפולית ויכולה לשקם את שיערי בייחוד בגלל היובש שלו. והם ציינו שגם על גוונים אפשר לעשות החלקה ברזילאית ואפילו מומלץ...
    לא כל כך הבנתי למה יש המון ספרים שאומרים שכן וכעת נאמר שלא מומלץ, למה בעצם? אני קצת מבולבלת בנושא אשמח לדעת יותר בעניין החלקה ברזילאית...
    ואם לא החלקה איזה טיפול אוכל לעשות אם השיער שלי ייבש ומקורזל?
    למשל פתיחת תלתלים או רק שימוש במסכות?
    זקוקה לעזרה מקצועית...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו