דילול שיער עבה ונפוח שמרגיש גלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילול שיער עבה ונפוח שמרגיש גלי
    ספיר
    13/10/2012

    שלום,

    שיערי עבה ונפוח. השיער שלי בין חלק לגלי, הוא מרגיש גלי כשמעבירים עליו את היד, אבל בצדדים או נראה חלק גולש.
    הסתפרתי לפני חודש ועשיתי דירוג. חשבתי שאם אעשה דירוג תירד הנפיחות.
    הנפיחות לא ירדה, נשארה כמו שהיא.
    הוא נפוח טבעי, אני לא משתמשת בפן, לא במחליק, לא צובעת שיער וכל דבר אחר.
    השיער שלי ישר כשהוא מתייבש מתחיל להתנפח, והוא גם עבה אז הנפיחות יותר נראית לעין,
    ואני גם מתקשה לסדר אותו.
    חשבתי לעשות דילול, אבל אז שמעתי שכמה זמן לאחר דילול, השיער מתנפח יותר.
    האם זה נכון? אולי יש סוגים שונים של דילול, כאלה שלא מנפחים לאחר מכן?
    ומה טווח המחירים של דילול בלבד (לא כולל תספורת,לא כולל כלום)? שמעתי שלא יקר, אפילו זול.

    אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילול שיער עבה ונפוח - תגובה

    זאב לוין
    14/10/2012

    דילול בשום פנים ואופן לא לעשות מכיון שזה מגביר את הנפיחות בשיע פי שניים או פי שלוש אני ממליץ לעשות רק החלקה עדינה {פתיחת תלתלים} יעזור לך להוריד את הנפח בשיער

    זאב לוין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו