תספורת קצוצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תספורת קצוצה
    שרית
    05/11/2012

    שלום
    יש לי שיער פגום ושביר כנראה בעקבות כל ההחלקות שביצעתי בו. אני מבצעת כל 4 חודשים החלקה של לוריאל בשיער. אני מנסה שנים להאריך אותו אך לא מצליחה.הוא נשאר באותו אורך כל הזמן. בנוסף יש לי נשירה איומה שלא מפסיקה. בדיקות דם שעשיתי יצאו תקינות אך יש לי סבוריאה קלה בקרקפת שבה אני נוהגת לטפל עם שמפו אגיספור.
    שאלתי היא: אם אסתפר קצוץ ממש עד השורש עם מכונת תספורת (וכך גם אוכל לחזור לתלתלים שלי) האם אחר כך יצמח לי שיער בריא ומלא או שהקרב אבוד מראש?
    ואם כן אז האם יש משהו שאוכל להשתמש בו כדי לזרז את צמיחת השיער?

    תודה
    שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תספורת קצוצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תספורת קצוצה - תגובה

    ארז שרביט
    06/11/2012

    הי שרית,
    ראשית, שיער שבור ופגום יהיה עם סיכויים נמוכים להתארך. הוא מתפל ונשבר בקצוות, ונשאר באותו אורך.
    לפני שמתחילים כל תהליך בשיער את צריכה להביא אותו למצב בריא.
    אפשר לעשות דברים פחות קיצוניים ממכונה, להסתפר לעיתים יותר תכופות, קצר יותר, יש חומרים כמו סדרת רזיסטאנס של קרסטאס שתעזור לשקם את השיער שלך.

    בעיקרון הייתי ממליץ להימנע מפעולות כימיות על השיער

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו