מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גוון כתום !!!סיון18/11/2012
היי...
השיער הטבעי שלי בגוון חום כהה עם פיגמנט אדום עקשן ביותר. אני צובעת באופן קבוע מזה שנים, והמטרה שלי היא להגיע לגוון שטני/בלונד בינוני אפרפר. אני מוסיפה גוונים מדי פעם באיזורים מסוימים בשיער ולאחרונה הגעתי קרוב יותר מתמיד לגוון המיוחל. אבל... בצביעה האחרונה העזתי קצת יותר מדי וצבעתי בגוון 12.11 עם חמצן 9%. דרגת הבהירות טובה לי(7-8).. אבל הגוון השתנה למין דבש ג'ינג'י כתמתם :cry:
בקיצור... איך אני נשארת עם אותה דרגת בהירות אבל משנה את הגוון לאפרפר ניטרלי ורגוע.. הכתום הזה ממש זוהר ובולט! אז לפני שאני צובעת.. שוב.. מה הקומבינציה הכי מומלצת לביטולו? (אין טעם לשלוח אותי למספרה.. אני יודעת לעשות הכל לבד ) :wink: אודה לך על תשובתך המהירה.. תודה ענקית מראש,
סיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוון כתום !!! - תגובה
זאב לוין18/11/2012את יכולה לעשות כמובן בבית רק אל תשמשמי ב9% חמצן זה רק לשורש 9% ושאר השיער זה 6%
באותו צבע 12/11 עם 9% רק לצבוע שורשים לשבת 20 דקות עם השורש ולאחר מכן עם אותו מספר צבע שאר השיער רק עם 6% חמצן ויצא הגוון שאת רוצה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה רבה...
סיון18/11/2012על תגובתך המהירה..
זה בדיוק מה שעשיתי.. 12.11 עם 9% על השורש בלבד.... האורכים נראים בסדר יחסית.. הבעיה העיקרית היא עם השורש ועד לאורך הפוני... כאילו יש לי גוש ג'ינגי' בהיר באיזור השורש... וזה קרה לאחר שצבעתי שורש עם 12.11 עם 9% חמצן עם מעט תרכיז אפור ):
איך מורידים את הגוון הזוהר הזה למשהו יותר רגוע?? האם צבע עם גוון ירקרק יעזור? (8.2) או אולי 8.11 עם 6%? או לערבב את הכל ביחד ולהוסיף תרכיז אפור?
המון תודה על הייעוץ.. אבל נראה לי שהפתרון הכי טוב יהיה לגלח את הראש ולגדל שיער חדש ; ׂ
אני מצרפת כאן תמונה של הגוון הנוכחי שלי (כתום) מצד שמאל... והגוון הרצוי (שטני) מצד ימין. יש תקווה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה נוספת
סיון18/11/2012אגב.. זה הצבע שהיה לי עד הצביעה האחרונה... אפשר לפחות לחזור לזה לדעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענו לי..
סיון19/11/2012חייבת ייעוץ.. יש לי אירוע חשוב מחר וחייבת לצבוע לפני :) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)

