מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער מאוד יבשלילך12/12/2012
לבתי בת ה-10 יש שיער יבש מאוד קשה נפוח ובאזור הקדמי גם מקורזל.
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מאוד יבש - תגובה
רוני חתוכה12/12/2012ניתן לבצע טיפול שיקום באמצעות החלקה במטרה להפוך את את השיער לבריא ואיכותי ולאו דווקא חלק אך חייבים לראות את הטקסטורה של השיער לפני ואז מחליטים איך להפוך את השיער ליעד המבוקש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער יבש מאוד
נינה16/12/2012בשום פנים ואופן לא לעשות החלקה ועוד לילדה בת -10 !!!! את צריכה לטפל לה ביובש במסכה טובה ואיכותית עדיף ורצוי את של קרסטס מסדרת נויטריטיב ושמפו של קרסטס בן סטין 2 ואחת לחודש להזין לה את השיער באמפולה לשיער יבש. את תראי שיהיה לה תוצאות מדהימות! היובש יפסק! והשיער יהיה רך כמשי ומבריק ומדהים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער יבש מאוד - תגובה
רוני חתוכה16/12/2012קודם כל מניסיון רב שלי אין כל קשר לגיל,ומאחר והנושא מבוצע על בסיס קבוע ומידע אישי ומדעי, ואם שיער הינו לא אסתטי ניתן לתקנו ללא כל סכנה בריאותית כלל...החלקה יפנית הינה בישול חומר בצורה נכונה ומבוקרת על שיער,ושיער פששוט ממשיך לגדול ולהיגזר כרגיל...מבחינה בריאותית שוב, אין כל בעיה ושינוי מבנה השיערה לתמיד ולנוחיות מירבית ללא כל מיני התחייבויות יתרות למוצרים ייעודיים ובטח לא לילדה בת 10 שכל מה שהיא רוצה זה שיער יפה ללא כל מיני קרמים ושטויות על הראש...וללא כל קשר חשוב תמיד לטפח כערך מוסף ולא כדבר הבסיסי המדובר כאן...מסכים לומר שאסור בצכלית האיסור לבצע החלקה ברזילאית לשום גיל...לכל השאר אין בעיה בתנאי שיודעים לעשות זאת נכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

