שיער נפוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער נפוח
    ספיר
    05/04/2013

    שלום.

    השיער שלי נורא נפוח. אחרי מקלחת כשהוא עוד רטוב עד לח הוא מדהים, אבל כשהוא מתייבש הוא מתחיל להתנפח נורא, ועכשיו בתקופה הזאת שיש הרבה רוחות הוא ממש עף לי ונהיים הרבה קשרים. השיער שלי חלק ולכן אני לא חושבת שאני צריכה החלקה, ואין לו קצוות מפוצלים ויובש, אז למה הוא נורא מתנפח? אני גם לא משתמשת בכלל במחליקים ובפנים, וגם לא בשום קרם. פשוט חופפת וזהו.
    חשבתי לעשות דילול, אבל אז שמעתי שלאחר כמה זמן מהדילול השיער מתנפח עוד יותר, אז אמרתי לא תודה...
    השיער שלי עבה ונפוח במיוחד בקצוות (אם כי אין לי קצוות מפוצלים), אז חשבתי שאולי אפשר לעשות דילול לא ממש מהשורש? אם יש כזה דבר.
    מה אני צריכה לבקש מהספר כדי להביא לשיער שלי את הטוב ביותר?
    אשמח לשמוע עצות. תודה רבה!
    שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער נפוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער נפוח - תגובה

    רוני חתוכה
    07/04/2013

    שלום רב ספיר
    החלקת שיער הינה דבר מורכב ורציני מאוד את לא צריכה לעשות כלום רק להגיע לספר ולבקש נתון שלשם את רוצה להגיע ולשם הוא צריך להביא אותך ובביטחון מלא!!!
    וגם לא חייב שזה יהיה חלק מקלות אלא מראה חלק טיבעי.
    ממליץ לך לבצע את ה''ריבונדינג X'' שהינה החלקה ייחודית בטיחותית ללא מגבלות של חפיפה ואסיפת השיער לאחר מכן 'כך שהשיער שלך ייראה בריא חלק מבריק וטיבעי...!!!
    גם יוקו סיסטם מעולה בשביל להוריד נפח ולצמיתות!!!
    שלא תעיזי לדלל שיער כי את תנפחי את שיערך יותר!!!
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו