תוספת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוספת שיער
    אירה
    07/04/2013

    שלום לכולם
    אני עשיתי תוספות שיער משיער בתולי אירופאי
    התוספות היו עליי כשנתיים.. עם מילואים...כל פעם שחיברו לי אותם מחדש גזרו את הקצוות של הדבק והם התקצרו קצת
    עדיין ארוך כי קניתי אותם ארוכים מאוד
    עכשיו הם באורך השיער שלי
    בפעם הבאה אני לא רואה צורך לחברם מחדש
    השאלה שלי
    האם ניתן למכור אותם למישהו?!
    הם עלו לי הרבה כסף וחבל לי שהם ישכבו אצלי בארון
    לא רוצה למכור לספר שעשה לי את זה.. כי אני די בטוחה שהוא עשה לי קופה.. ובטח ינסה לעשות עליי שוב קופה כשאני אנסה למכור לו את זה חזרה
    ועם מעניין אותכם
    7,000 אלף ש"ח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת שיער - תגובה

    רוני חתוכה
    07/04/2013

    שלום רב...
    ספרים לא קונים שיער משומש ובטח לא במחיר שכזה ואם מישהו ייתן לך 1000 ש''ח תחטפי...כך או כך עדיף שתתרמי את השיער לאנשים שזקוקים מאוד לשיער למשל בבית חולים תל השומר ישנו מקום שאנשים חולי סרטן מקבלים תרומות מבעלי מקצוע כמוני שמתעסקים בתחום תוספות שיער ומצווה גדולה היא לעזור לאנשים אלו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו