פוני לא מסתדר....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פוני לא מסתדר....
    נינה
    27/04/2013

    הי , יש לי פוני בובה ובזמן האחרון הוא לא מסתדר לי הוא לא נשאר חלק מקלות... למרות שאני מעבירה עליו בבוקר פן ושמה ספריי מקשה אח"כ שישאר איך שסידרתי אותו... וזה נורא מעצבן אותי... שאר השיער נשאר חלק...ומרוב התעסקות בפוני עם הפן חלק מהפוני יתקצץ קצת וטיפה נשרף למרות שאני עושה פן ממרחק...אבל לא שמים לב שהוא התקצץ כי הקצוות באותו אורך... יש לכם טיפ לתת לי איך לעצב את הפוני שישאר חלק ולא יתעקם וישאר מסודר? והשיער שיתקצץ לי יגדל בחזרה.? [דרך אגב אני מטפלת בשיער במסכה ושמפו ואמפולה הכי טובים] תודה מראש על התשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוני לא מסתדר....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוני לא מסתדר.... - תגובה

    רוני חתוכה
    28/04/2013

    שלום רב
    ברור מאיליו שככל שמשחקים עם מחליקים ופנים על השיער הוא נשרף ונהרס ומאבד את הטקסטורה ואחיזה נכונה של מראה ישר.
    לכן ממליץ לך לבצע החלקה משקמת ''ריבונדינג'' שהינה החלקה בטיחותית ולאו דווקא מקלות אם אינך רוצה חלק יותר מידי אך כמובן חייבת להגיע לייעוץ על מנת לאבחן ולראות היטב במה מדובר...כמו כן לא ציינת האם שיערך טיבעי או צבוע אך בעיקרון אין לך בעיה לעניות דעתי וממה שציינת לעשות זאת.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו