שיער שרוף מהחלקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער שרוף מהחלקה
    יונית
    01/05/2013

    כתוצאה מהחלקה יפנית נשרף השיער . לאחר שבוע הספר עשה שיקום לשיער , תהליך שארך כ 3 שעות. השיקום עזר לתקופה של חודש בלבד. היום השיער די שרוף ויבש.
    1. האם ניתן לשקם אותו אחרי תהליך החלקה לקוי ושהשיקום יחזיק מעמד.
    2. מה מומלץ לעשות בעוד כ 5 חודשים כאצטרך חידוש של ההחלקה? האם לעשות שוב החלקה יפנית או החלקה מסוג אחר? השיער שלי טיבעי ואינו צבוע.
    אנא המלצתכם.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער שרוף מהחלקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער שרוף מהחלקה - תגובה

    רוני חתוכה
    02/05/2013

    שלום רב
    שיער טיבעי אינו אמור להישרף מהחלקה מאחר והינו בתולי ואם נשרף השיער לדעתך חייבת להגיע לייעוץ נוסף בכדי לקבל חוות דעת נוספת ונכונה שורשים אין בעיה לבצע לכשיגדלו בעתיד וללכת למישהו שמבין בתחום זה.
    מזמין אותך לייעוץ וחוות דעת נוספת לעזרה ממשית בשמחה...
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי זה קרה!!

    רונית
    06/05/2013

    כשהשיער נשרף מהחלקה זה אומר דבר אחד - מי שעשה את ההחלקה אינו יודע ואינו מבין בזה! לצערי גם אני חוויתי החלקה לא נכונה והשיער שלי נשרף. כמובן שלא עשיתי שוב החלקה (למדתי את הלקח שלי) ואני נותנת לשיער לצמוח ללא תכשירים, במקביל אני גם לוקחת את ה HNS קומפלקס של סולגאר זה תוסף תזונה שמשקם את השיער ומחזיר לו את הברק והבריאות הטבעית ואני כן שמה לב שמראה השיער משתפר. אני ממליצה לך לא לעשות שוב החלקה (בטח שלא אצל מי שעשית) ואולי באמת לפנות לייעוץ ולמישהו שמבין בתחום שיציע לך אלטרנטיבות אחרות לשקם את השיער.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו