החלקה יפנית התלבטותתת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה יפנית התלבטותתת
    חן
    16/05/2013

    ישלי שער מתולתל יחסית עם תלתלים גדולים אני עושה מחליק כ-3 שנים כלומר השער שלי דיי שרוף למרות שלאשמים כמעט לב גם כשאני עושה מחליק...
    עכשיו נמאס לי כבר מהמחליק את השער ואני רוצה לעשות החלקה יפנית.
    אז ישלי כמה שאלות בקשר להחלקה:
    האם ההחלקה מסוכנת לבריאות? השאלה מאוד מדאיגה אותי ובעקבות כך הלכתי לספר שלי שניסה להרגיע אותי ואף הגדיל לעשות ועשה לי החלקה על חתיכה קטנה ודקה מאוד מהשער עכשיו ישלי כמה שאלות, החומר היה נורא מסריח זה אמור להיות ככה? ודבר שני הקצוות בשיער נשרפו ממש ועכשיו אני חיבת להסתפר לפחות 6-7 ס"מ ... הספר הזהיר אותי מראש עקב כך שעשיתי מחליק המון זמן... אבל השאלה אם זה אמור להיות ככה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה יפנית התלבטותתת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה יפנית התלבטותתת - תגובה

    אבישי אבן
    22/05/2013

    היי חן. בגדול החלקה שמבוצעת באופן נכון לא ״שורפת״ או מיבשת את השיער, צריך לאבחן אותו לפני ולהתאים לך החלקה שתיהיה נכונה למקרה שלך. את מוזמנת לקבל יעוץ במספרתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו