גוונים לאחר החלקה יפנית של לוריאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גוונים לאחר החלקה יפנית של לוריאל
    vivian
    27/05/2013

    שלום רב,

    לפני כשמונה חודשים עשיתי החלקה יפנית של לוריאל. האם אני יכולה לעשות גוונים בהירים("לבנים")? האם אני יכולה בכלל לעשות גוונים כלשהם? והאם יש דבר כזה גוונים ללא אמוניה?

    במידה ואחדש את הגוונים (לא עשיתי שנתיים וחצי בגלל שרציתי החלקה), איזו החלקה אוכל לעשות לאחר הגוונים (חוץ מקראטין)?

    מתנצלת על כל השאלות. אשמח מאוד מאוד לעזרתך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוונים לאחר החלקה יפנית של לוריאל - תגובה

    רוני חתוכה
    29/05/2013

    שלום רב
    ראשית קודם כל מבצעים את ההחלקה ולאחר חודש ניתן לבצע גוונים על ההחלקה וגם אז עושים זאת עם חומר איכותי ועל שיער רטוב.
    אין דבר כזה גוונים ללא אמוניה ובשביל תוצאה מדהימה אני אישית ממליץ לך על ה''ריבונדינג'' שהינה יפנית משודרגת וללא מגבלות לאחר מכן והיא גם משמשת כהחלקה משקמת למקרים חסרי סיכוי ככה שתקבלי את הדבר הטוב ביותר עבורך יחד עם כל המכלול שמסביב.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו