החלקת קראטין אורגנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקת קראטין אורגנית
    נועה
    16/06/2013

    הי, לפני כ- 8\9 חודשים עשיתי החלקה יפנית שהרסה לי את השיער כי הספר השאיר לי את חומר ההחלקה יותר מהזמן שצריך. בקיצור- השיער שלי נשבר לחתיכות גם כשהוא רטוב וגם כשהוא יבש.. וכמובן שאינו מצליח להתארך (השורש בסדר אבל השיערה עצמה נהרסה)
    אני ממש מתלבטת ורוצה לדעת האם כדאי לי לעשות את ה'שיקום' הזה כמו שהספרים אומרים.. האם זה באמת יעזור לי? או שזה יעשה יותר גרוע? ואם זה יעזור אז זה יהיה לטווח ארוך? או שהוא שוב יתחיל לשבר באישזהו שלב?
    אני ממש אשמח לתשובה אמיתית וכנה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקת קראטין אורגנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקת קראטין אורגנית - תגובה

    רוני חתוכה
    16/06/2013

    שלום רב
    החלקה יפנית צריכים לדעת לבצע נכונה על השיער ללא פשרות...!!!
    קראטין הינו חומר החלקה משקם ללא כל סכנות אך ישנם חומרים בתחום זה שהינם ''זולים'' כחומר ולא רק שיתנו מענה אלא יזיקו מאוד לשיער לכן חשוב ללכת לבעל מקצוע מוסמך שמבין בתחום זה ולתקן את שיערך כראוי...בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו