מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקת שיעררועי24/06/2013
שלום,
אשמח אם תענו לכל השאלות הממוספרות :)
אוךך השיער שלי הוא 2 ס"מ בערך, ואני רוצה לעשות החלקה בבית משום שאני מסתפר כל שבועיי/שלושה ם קצת, ולעשות החלקה כל שבועיים במספרה זה עסק יקר, רציתי 1.לדעת מאיפה אני יכול לקנות את החומרים? מה הכי מומלץ עבורי?
2. אם אני יעשה כל שבועיים החלקה זה מזיק לשיער?
3. ומה בנוגע להחלקה טבעית?
4.אני יודע שעדיף שמישהו מקצועי יעשה את זה אבל אני משכיב את השיער ומסרק אותו לצד, ככה שכשאני ימרח את החומר אני ידאג שהוא לא יגע בקרקפת, מה דעתך?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער - תגובה
רוני חתוכה26/06/2013שלום רב
בתשובה אחת לכל השאלות:בלתי אפשרי לעשות החלקה כלל וכלל על שיער של 2 ס''מ ובכלל אי אפשר לעשות זאת לבד בבית ואם השיער חשוב לך אל תתעסק עם זה כלל לבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת תגובה טעיתי באורך של השיער
רועי26/06/2013שלום רב,
שגיתי באורך שיער התכוונתי לעשות החלקה על 5 ס"מ בערך
חבר שלי עשה החלקה כימית במספרה על אורך כזה..
1. אם אני יעשה החלקה כימית כל שלושה שבועות זה יזיק לשיער?
2.אולי אופציה יותר טובה זה גם החלקה טבעית?
3.ראיתי שיש קרם כזה שמורחים על השיער בבית וזה מחליק את השיער?
תודה רבה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת תגובה טעיתי באורך של השיער - תגובה
רוני חתוכה27/06/2013שלום רב
אין לך אופציה כזאת כל 3 שבועות לעשות החלקה רק 4 חודשים שיער שעבר החלקה יישרף ואין דבר כזה החלקה טיבעית וכל מוצר החלקה שמתווסף לו מנטרל יישרוף לך את השיער..לטובתך לא כדאי לא מומלץ ואסור...האמן לי!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה רק עוד שאלה
רועי27/06/2013שאלה רק כדי לחדד את התמונה, אם כשאני עושה את ההחלקה אני כם מסתפר קצת, איך יישרף לי השיער אם אני כל פעם מסתפר ועושה את ההחלקה על שיער "חדש"..?
איזה ספריי/קרם אתה ממליץ להשתמש לשיער עבה ודי חסר חיוניות? אני רוצה שזה ייתן לשיער מראה מבריק ומרקם הכי קרוב לשיער רך וחלק..
אני משתמש בווקס וזה סבבה אבל אנימרוצה להוציא מהשיער את המקסימום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה רק עוד שאלה - תגובה
רוני חתוכה05/07/2013שלום רב...
אם אורך השיער סביר אז אין בעיה...חייב שמפו ללא מלחים מסיכה עשירה בלחות ושמן קראטין לאחר חפיפה תמיד...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


.jpg)