מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקהליטל21/09/2013
היי , אני בת 23 והיה לי שיער תלתלים מלא מאוד מאוד חזק עברתי חלקה יפנית לפני כשנה ושמונה חודשים החלקה הייתה מאוד לא מוצלחת השיער מאוד חלש והיה נתלש לי מאוד מאוד דק ממש לאחר שנה ושמונה חודשים עברתי החלקה שנקראת קראטין קיון הוא שיער עדיין מאוד דק ואני ממש רוצה לחזור לשיער הטיבעי שלי ואני לא יודעת מה לעשות האם השיער חוזר לצורתו הטיבעית יש לציין שהשיער של החלקה הראשון נשבר לי ולמעלה יש לי מלאה מלאה קצרים וזה נירא ממש לא טוב ואני לא יודעת מה לעשות כל הבית שלי מלא בשיעורת ואני ממש ממש רוצה לחזור לשיער הטיבעי שלי ואני לא יודעת עם זה אפשרי מה עושים במצב כזה כל הזמן אני חושבת רק על זה וזה ממש מבאס מה אפשר לעשות במצב כזה ? אשמח לתשובה ושיהיה חג שמח :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליטל-
נינה21/09/2013אם את רוצה לחזור לרעמת השיער שהיתה לך לשיער מלא עלייך להפסיק עם כל ההחלקות!!! שרק גורמות נזק לשיערך! ההחלקה הראשונה כפי שתיארת דיללה לך תשיער וההחלקה השניה גרמה לך לנשירה....תטפלי בשיער במוצרים טובים ואיכותיים רצוי בקרסטס תגזרי קצוות לפחות פעם בשלושה חודשים...ותעברי לפן פעם בשבוע אצל ספר מקצועי שלא ישרף לך תשיער רדי מעניין ההחלקות את רואה שזה מזיק לשיערך... תעשי מה שאמרתי לך תשימי מסכה אחרי כל חפיפה ואמפולה לפחות פעם בחודש , גיזרי קצוות כל 3 חודשים ואל תעשי יותר החלקות ולא מחליק,לכי לספר שיעשה לך פן מקצועי..שלא תשרפי את שיערך.. ושיערך יחזור להיות בריא חזק ומלא יותר... בהצלחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה - תגובה
רוני חתוכה03/10/2013שלום רב...
אין אפשרות לייעץ לך דרך הפורום בצורה נכונה ומדוייקת וסתם חבל להלאות אותך בפרטים לא מדוייקים לכן ממליץ לך להגיע לייעוץ במטרה להביא אותך נכונה לתוצאות הדרושות...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


