לנינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לנינה
    ליטל
    21/09/2013

    היי נינה רציתי לדעת מה תכומך פה בפרום הזה ? מה זה בקרסטס ? ומאיפה קונים אמפולות לשיער ועם באמת זה עוזר והשיעור יחזור לצורתו הטיבעית שיהיה לפני החלקות תראי בהחלקה הראשונה חיכיתי הרבה הברה זמן אבל השיער צמח בצורה לא נכונה בכלל הכל למעלה היה לי קצרים ממש וכל התלתלים עלו להם למעלה וממש קצר ואז ארוך שזה היה הקוקו שזה היה החלקה , וקניתי שמפו ומרכך של גליס שיש בו קראטין ועוד שמפו של Syoss חדש רשמו עליו חיזוק מבנה סיב השערה הגנה משבירת השיר 100אחוז עמידות וגם פן אני לא מוכנה לעשות ולהרוס אותו עוד יותר וחפיפה כמה פעמים בשבוע אפשר לחפוף ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לנינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי ליטל-

    נינה
    21/09/2013

    אני לא ממנהלי הפורום פה אבל אני מבינה מאוד בשיער... ההחלקה גרמה לשיער שלך להתקצץ וההחלקה השניה שעשית שוב גרמה נזק לשיערך כתבת שהשיער שלך על הרצפה אז זה גרם לך לנשירה... השיער שלך יתקצר ויתקצץ בעקבות ההחלקה שזה אומר ששיערך יתפצל ונשרף מה שגרם לו ליתקצץ... טוב מאוד שאת יכולה לוותר על לעשות פן חשבתי שאת מעוניינת ללכת רק עם שיער חלק.. אם לא תעשי פן ושום החלקה ושוב תגזרי את שיערך פעם בשלושה חודשים השיער שלך יבריא יצמח לך שיער חדש בריא וחזק! אבל עלייך לתחזק אותו בשמפו טוב במסכה לשיער ואמפולה פעם בחודש .. אני ממליצה לך על האמפולה של קווה קווה [זה בצבע ירוק] האמפולה היא ההזנה הכי טובה שיש לשיער! כתבת שאת משתמשת בגליס אז נראה לי שקרסטס יהיה יקר לך ... אבל את חייבת לפחות מסכה טובה ואיכותית או קרסטס או וולה או של אגו או חברה אחרת מוכרת וטובה .. תקני ממספרות ,מסכה איכותית תשקם לך תשיער בצורה משמעותית! בשמפו אפשר להתפשר אבל על מסכה אל תתפשרי... לגבי חפיפה שלוש פעמים בשבוע זה מספיק אני לא בעד כל יום ..שיהיה לך בהצלחה ואם תשמרי על השיער לא תעשי החלקות\מחליק\ פן... ותטפלי בשיער ותקפידי לגזור קצוות פעם ב 3 חודשים אני מבטיחה לך שהשיער שלך יחזור להיות כמו שהיה בעבר יצמח לך שיער חדש בריא וחזק ויהיה מבריק!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך נינה

    ליטל
    21/09/2013

    ממש קשה לי עם שעירי כרגע השיער שלי היה מתולתל ממש מהשורש וממש קשה לי על השיער ממש אני ממש מקווה עם זה יעזור לי כל מה שאמרת לגבי שיערי יש אפשרות לדבר איתך טלפונית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה-

    נינה
    21/09/2013

    הי ליטל, סורי אני לא יכתוב פה את המ"ס שלי... אבל אל תתייאשי... השיער שלך יהיה מושלם יפה ובריא אם תטפלי בו טוב ולא תעשי החלקות ופן בשיער... אני אומרת לך מנסיון פעם השיער שלי היה שרוף מפוצל ויתקצץ לי ואני טיפלתי בו הפסקתי עם הפן אני מטפלת במסכה שמפו ואמפולה והשיער ארך לי הוא עד למותניים בריא ומהמם.. אני מקבלת הרבה מחמאות על השיער..אני עושה פן רק פעם בשבוע ועושה תפן נכון ובמרחק ולא מצמידה לשיער!!!... אם תעשי כמוני גם שיערך יארך ויהיה בריא את צריכה רק סבלנות לטפח במוצרים טובים ולהקפיד לגזור קצוות כי אם השיער מפוצל והוא יארך והוא ישבר שוב ויתקצץ , אז להקפיד לגזור קצוות , שיהיה לך בהצלחה ואל תתיאשי שיער צומח בריא... ואם תשימי מסכה בשיער תראי שינוי לטובה בשיער

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נינה

    ליטל
    21/09/2013

    אני מקווה באמת שזה יעזור לי , ולגבי האמפולות לא אמרת לי מאיפה קונים אותם וגם לגבי המשיכה איך אני ישתמש באה מה עדיף ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את יכולה לקנות-

    נינה
    21/09/2013

    במספרות... וזה יעזור לך 100% ... שיהיה לך שבוע טוב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו