לנינה זאת ליטל עם את זוכרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לנינה זאת ליטל עם את זוכרת
    ליטל
    23/09/2013

    היי נינה חיפשתי את האמפולות אך לא מצאתי האם זה באמת עוזר ואחרי כמה זמן יש שיפור ?, תראי שורש יש לי כבר ממש קצת אבל ממש קשה לי להסתדר איתו אני שוקלת להוריד את כל הראש ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי ליטל-

    נינה
    24/09/2013

    אמרתי לך לא להתייאש מהשיער.. הוא יסתדר לך בסוף אם לא תתעסקי איתו יותר מידי בהחלקות, מחליק, אם תטפלי בו ותגזרי קצוות כל 3 חודשים יהיה לך שיער מהמם!!! מוזר שלא מצאת אמפולה לשיער מהמספרות... את יכולה לקנות באתר של אבי שויקה תקני את הקווה קווה... הוא מוכר 4 במאה שקלים ... אמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער ואת לא חייבת כל חפיפה לשים מספיק פעם בחודש... אבל מה שמאוד גם חשוב לשיער זה מסכה טובה לשיער... אני משתמשת במסכה של קרסטס שמבוססת על שמנים השיער נראה מעולה הוא רך כמו משי מבריק מאוד וחלק יותר.. אבל אם זה יהיה יקר לך אז תקני מסכה אחרת לא משנה איזה חברה אבל שתהיה טובה ואיכותית שמוכרים מהמספרות ולא מהסופר פארם..ואם את לא רוצה לקנות מהאתר אז תלכי תחפשי ממספרות חייב להיות שם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו