הצילו גווני שמש??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצילו גווני שמש??
    אני
    23/10/2013

    שלום רב,
    מעולם לא צבעתי או עשיתי משהו בשיער. מסתפרת פעם בשלושה חודשים מדורג וזהו. כשסוף סוף , העזתי.. הספר אמר שיעשה משהו עדין.. הלבישו לי כובע גומי עם חורים והוציאו עם מסרגה קבוצות שיער, מרח חומר ואחרי זמן מה חפף.
    אני מאוכזבת כל כך. השיער היה חום עם מעט גווני ג'ינג'י טבעי ועכשיו השיער נראה דהוי ולא לטעמי בכלל! אנשים סביבי אומרים שיפה אבל מה שווה אם אני לא מרוצה??
    אמרו לי שלוקח חצי שנה עד שיורד? האם נכון? מיותר לציין שלא אתם לגעת שוב עד התספורת הבאה( ממנה אני דווקא מבסוטית :-))
    מבואסת:-(
    אשמח לשמוע מה אתם אומרים..
    תודה רבה,
    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילו גווני שמש??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו גווני שמש?? - תגובה

    רונן פלג
    24/10/2013

    היי,שתדעי שגוונים לא יורדים מהשיער בעצמם לעולם רק תוך כדי תחלופה של תספורות או שתכסי אותם בצביעה או שטיפה ניתן לסדר את הגוון שלהם ע״י שטיפת מבע ללא אמוניה בגוון רצוי ...תשאלי את הספר שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו