מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה יפנית לא חלקה מאודצביה31/10/2013
היי. הייתי אצל ספר במסגרת סבב הבדיקות שלי (כן אני חוששת מאוד מהחלקות)
וביקשתי ממנו המלצה להחלקה אבל לא חלק לגמרי אלא במראה טבעי. הוא ראה את השיער שלי (תלתלים פתוחים יחסית נפוח לא צבוע) והציע החלקה יפנית אבל להוציא את החומר קצת לפני ואז הוא לא יהיה ישר ממש. האם זה ייתכן, או שהוא "מכר לי לוקש"?
חשוב לי לדעת שזה הגיוני ובאמת אפשר לבצע זאת.
מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית לא חלקה מאוד - תגובה
רונן פלג04/11/2013ניתן לעשות החלקה קלה/פתיחת תלתלים ולאו דווקא יפנית וגם לחסוך עלויות בצורה משמעותית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה. האם פתיחת תלתלים תח
צביה05/11/2013האם פתיחת תלתלים תחליק את השיער?
מה דעתך על החלקה צרפתית? שמעתי שצרפתית יותר עדינה כי עוברים על השיער פחות עם מחליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה. האם פתיחת תלתלים תח - תגובה
רונן פלג06/11/2013צרפתית זוהי החלקה יפנית /קרמית ובגלל שהיא של חברת לוריאל שהיא מצרפת אז היא נקראת צרפתית !!!!אך לעומת זאת יש ללוריאל פתיחת תלתלים ללא מחליק שנקראת "אקסטנסו" והיא יכולה לתת לך תשובה מעולה לבקשתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרונן תודה.ידוע לך מי עושה החלק כזו?
צביה11/11/2013הייתי במספרה ושאלתי אותה עליה ואז הציעו לי גם לעשות החלקה שלטענתם נקראת- החלקה טבעית גם מצרפת החלקת חימר-ז׳אן דה פריז/פרל. מכיר אותה? אם כן אשמח לדעה שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרונן תודה.ידוע לך מי עושה החלק כזו? - תגובה
רונן פלג11/11/2013למיטב ידיעתי היא נותנת אפקט חלק כמו יפנית וזה לא הרצון שלך נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא. האמת שהיא אמרה לי שזאת החלקה
צביה11/11/2013שאצטרך לעבור עם פן מדי פפעם כדי שתיראה טוב אחרי מקלחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרונן תודה.ידוע לך מי עושה החלק כזו? - תגובה
רוני חתוכה12/11/2013למראה הטיבעי ניתן לבצע את הריבונדינג שנותנת תוצאה מאוד טיבעית כמו הקראטין ולצמיתות...נשמח להזמין אותך לייעוץ...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסיון אישי שלי
nogacohen01107/11/2013היי צביה
גם אני חפשתי החלקה שלא תהיה חלקה מדי (חלק קרשים כזה) ועשיתי גם מחקר וכך הגעתי לספר בשם ויטל. אני כבר שלוש שנים מחליקה אצלו את השיער ואני מאוד מרוצה, המדהים הוא שאפילו חברותי לא יכלו להבחין שאני מחליקה את השיער הן חשבו שאני עדיין עושה פנים, אז אם יש מישהו שיכול ליעץ לך אני בטוחה שהוא יכול, והמספרה שלו נמצאת בתל אביב. ( לא יודעת אם מותר לפרט עוד מבחינת הפורום)
אז שיהיה בהצלחה. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית לא חלקה מאוד - תגובה
רוני חתוכה12/11/2013שלום רב
החלקה יפנית צריך לדעת לעשות ולבצע כראוי כשיודעים ''לבשל'' זאת כראוי צריכים להיות מאוד מיומנים בשביל להגיע לתוצאות נכונות עבורך והכי חשוב גם סוג השיער שאת מגיעה איתו בכדי לתת לך את הייעוץ הנכון והטיפול הנכון...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחברת גאן דה פרל
אתי17/08/2014מעונינת לקבל מידע מי משווק את גאן דה פרל טלפון כתובת או מי מייצג תחברה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחברת גאן דה פרל - תגובה
רוני חתוכה17/08/2014שלום רב
אנו בעלי המקצוע לא מוכרים החלקות, וחברה זו אינה משווקת בארץ ובטח ללא אישור משרד הבריאות למיטב ידיעתי.
ובטח שלא ההחלקה תעשה את העבודה לבדה, אלא בעל מקצוע שיודע לאבחן כראוי ,וידע לבצע החלקה או כל דבר אחר מאין.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחברת גאן דה פרל - תגובה - תגובה
רונן פלג21/08/2014למיטב ידיעתי היא מכילה פורמלין וזאת הסיבה שהיא לא מאושרת עי משרד הבריאות !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשקר?
דנה29/08/2014מי אמר שהיא לא מאושרת על ידי משרד הבריאות? או שיש בה פורמלין? אתם בכלל מכירים את ההחלקה הזו שאתם כותבים כאלה דברים? אפשר להיכנס לאתר של החברה ולקרוא על ההחלקה שנחשבת להחלקה טבעית שמבוססת על חימר. וכתוב בדיוק איזה חומרים יש בה ואיזה לא. זה שאתם לא משתמשים בה לא אומר שצריך לשקר ולהחפיש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשקר? - תגובה
רונן פלג29/08/2014תיכנסי לאתר של משרד הבריאות אגף התמרוקים ותיראי שהיא לא מאושרת!!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה גלית
נועה06/10/2015שלום,
רציתי לדעת האם קיימת החלקה שעושה את השיער גלי חלק ?
השיער שלי כרגע הוא גלי נפוח ואינני רוצה שער חלק...
אשמח אם תענו(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה גלית - תגובה
רוני חתוכה07/10/2015שלום רב
החלקת ריבונדינג X היא החלקה שניתן ליצור ממנה כל טקסטורת שיער שתבקשי והיחידה כזאת.
מוזמנת לייעוץ.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי.. יש לי שיער בדיוק כמו שלך ו...
מזל25/07/2016גלי טיפה נפוח. ספרית אחת בשם מירי מירושלים עשתה לי החלקת קראטין וממש אהבתי את התוצאה. יצא לי לאורך שלי 350 ובמספרות הציעו לי 1000 ועוד זה לא לצמיתות. קצת מוגזמים המחירים למרות שזה שעה פלוס עבודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


