מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר החלקהמירב20/05/2014
עשיתי החלקה יפנית וחפפתי לראשונה לאחר ארבעה ימים.
לאחר ההחלקה השיער היה רך ונעים ומאוד חלק.
לאחר החפיפה הראשונה ייבשתי בפן והלכתי לישון.
בבוקר התעוררתי עם שיער נפוח ולא כל כך חלק. יש מקומות שהשיער נותר גלי. כדי להחליק אותו נאלצתי לעשות פן (המטרה שלי היתה להיפתר מהפן).
האם טעיתי כשייבשתי בפן וזה גרם לנפח בשיער? האם יש צורך בתיקון ההחלקה? ואם כן, כיצד עושים זאת?
תודה על התשובות המקצועיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר החלקה - תגובה
רוני חתוכה20/05/2014שלום רב
ייתכן והלכת לישון עם שיער רטוב?
אם כן שיטפי אותו בלבד ללא חפיפה סרקי ותני לו להתייבש לבד.
אם יש גלים לאחר שהתייבש את צריכה תיקון.
ותיקון חייב להיות ממש מקצועי ולאחר 3 שבועות מיום ההחלקה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר החלקה - תגובה - תגובה
רוני חתוכה20/05/2014שלום שוב...
אין שום קשר לפן שעשית או שייבשת את השיער,פשוט השיער קיבל את ההחלקה חלקית ולכן חשוב לדעת לתקן זאת כראוי.
לא עשית שום טעות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך מבצעים תיקון?
מירב20/05/2014האם שוב צריך לעשות שוב את אותו התהליך עם החומר? (השתמשו אצלי ביוקו סילבר)
תסביר לי בבקשה על התיקון כדי שאדע שהספר עושה אותו נכון.
ותודה על התגובה הזריזה והמקצועית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


