עוד שאלה בקשר להחלקה יפנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עוד שאלה בקשר להחלקה יפנית
    אניה
    30/05/2014

    עוד שאלה יש בקשר להחלקה יפנית כבר המון שנים חולמת על שיער חלק יפה אבל אחד מספרים אמר לי שזה ממש לא יתאים לי , בגלל שיש לי שעיר ממש מתולתל אפילו מקורזל אז עם אני עושה הלחקה יפנית ומתי יגדל לי שורש אז זה יהיה נראה מממש לא יפה שיער חלק מאוד והשורש שהוא יגדל ישאר מקורזל ושורשים מומלץ לעשות רק פעם בחצי שנה לא יותר אז לא לכולם מתאימה החלקה יפנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה בקשר להחלקה יפנית - תגובה

    רוני חתוכה
    31/05/2014

    שלום רב
    החלקה יפנית נועדה לתת מענה לנשים שסובלות משיער מתולתל על כל גווניו ולקבלת שיער אסתטי.
    היום כבר ניתן לבצע החלקה חלקית ולקבלת שיער גלי וטיבעי.
    בפועל השיער גדל ותמיד צריכים לחדש שורשים לכן מינימום חידוש שורשים הינו 4 חודשים.
    לגבייך זה מאוד מומלץ אך כדאי לראות את השיער ולקבל את המידע המדוייק למראה המבוקש עבורך.
    מזמין אותך לייעוץ ללא תשלום והתחייבות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו