מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש לי ירוק בשיער - איך לחזור לשטניmel18/07/2014
ערב טוב - קצת ארוך אבל תודה מראש על התגובות ...
לפני שנה בערך היה לי צבע שיער אדום (צבע מוס מהסופר פארם) , אחרי תקופה נמאס ורציתי להוריד ולחזור לשטני , הספר אמר שאי אפשר ואפשר רק ניקוי צבע (שמיבש את השיער) או לצבוע לחום ... לא רציתי חום כי זה משעמם (לי) לכן החלטנו על חום ומעט פסים למעלה (צבע החום הושג ע" משהו עם ניגוד של ירוק - לא בדיוק זוכרת מה הוא אמר )
התוצאה הייתה יפה - ולמרות זאת השיער נהיה יבש ...
הגיע פורים - ונמאס מהחום - לכן החלטתי בתור משהו זמני ולא קבוע לצבוע בבית לצבע שזיף - בצבע La Riche Directions Semi-Permanent Hair Colour - Plum
יש לציין שלא עשיתי הבהרה - ודווקא יצא נחמד מין סגול ממש כהה,המשכתי לצבוע במשך 4 חודשים בערך, היה נחמד והיה יפה אבל אי איפשר להיות עם שיער סגול לנצח ... חיקתי שירד - ומתחת ביצבץ לו - צבע ירוק .. באיזור הראש ירוק , ובקצה כחול שחור- ... חיקיתי עוד חודש שירד כמה שיותר מהצבע - כמובן שזה רק נהיה ירוק יותר... לבסוף ניגשתי לספר ואמרתי לו שאני רוצה לחזור לשטני - ושוב אותו סיפור - או שטיפה , או חום - נכנעתי שוב לחום - הפעם בהיר ... בשורשים אכן יצא חום אבל שאר השיער הוא עדיין ירוק למעלה וכחול שחור למטה ... אז מה עושים ???? האם לחזור לאותו ספר ? האם לעשות ניקוי ? ואיפה כדאי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי ירוק בשיער - איך לחזור לשטני - תגובה
רוני חתוכה27/07/2014שלום רב
הספר שלך צודק.
הפסיקי לעשות צבעים לבד, או שלפני שאת עושה משהו התייעצי איתו, וככה לא תגיעי לפורום זה ותשאלי את כל השאלות, כשהוא יכול בפשטות לעזור לך.
נשמע שאני קצת תקיף אך לא!!! אני פשוט לא מבין למה בפעם השניה את לא לומדת ומנסיון.
ניקוי זוהי הבהרה שמורידה צבע בצורה עדינה, ואם עושים זאת אז כי חייבים. ובמקרה שלך נראה שחייבים. הקשיבי לו ,והוא יביא אותך למקום הנכון. ככה זה נראה לי ע''פי מה שאת מתארת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


