החלקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה
    שי
    18/10/2014

    היי,
    בערך 4 שנים שאני עם החלקות בשיער מכל המינים וכל הסוגים.
    לפני כן היה לי שיער מתולתל מאוד.
    הגעתי למצב שאני כבר לא מרוצה משום החלקה, עברתי 8 ספרים ואף אחד מהם לא עשה לי החלקה שגרמה לי להגיד וואו.
    השיער שלי כרגע חסר צורה נפוח ולא מובן, פגום בעל קצוות מפוצלים ולא בריא..והשורשים מתולתלים מאוד.
    אני רוצה לחזור לשיער המתולתל המקורי שלי.
    מה הדרך הכי מהירה? יש אפשרות לזרז את ההליך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה - תגובה

    רוני חתוכה
    20/10/2014

    שלום רב
    החלקה יפנית עושים אצל בעל מקצוע טוב, לכן את לא מרוצה כי לא מצאת מישהו שיבין את שיערך. ייתכן ויש לך ציפיות גדולות מידי משיער פגום והרוס ולכן את כבר לא מרוצה.
    טעות גדולה לקפוץ מספר לספר כי כל אחד הינו בעל ידע וניסיון שונה.
    היצמדי לאחד תני לו להכיר את שיערך וכך תקבלי את התוצאה הרצויה.
    אין דרך לזרז את ההליך, והטבע עושה את שלו.
    התאזרי בסבלנות בסופו של דבר ההמתנה תשתלם לך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו