תוספת שיער והחלקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוספת שיער והחלקה
    שירה
    30/01/2015

    שלום. אני עברתי החלקת ננו קראטין וגם תוספת שיער עם הלחמת קראטין. השיער שלי באורך קארה ומאוד דליל. לצערי עברו כמה ימים וכאבים בקרקפת לא מפסיקים יש חיבור דבק צמוד מאוד לקרקפת עד כדי מילימטר אחד.
    כשיצרתי קשר עם המכון שיער אמרו לי שזה טבעי הכאבים ועליי לקחת משככי כאבים.
    שיערי צבוע בגוון כתמתם שמש וחיברו לו 80 נקודות.
    הכאבים בעיקר ליד האוזניים והקרקפת למטה....מח הקטן כפי שנקרא. אני מאוד רוצה את התוספות וכבר התלתי לקרוע אותן יחד עם שיערי הטבעי.
    מה ניתן לעשות ומדוע מדביקים על הקרקפת ולא טווח יותר רחוק? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספת שיער והחלקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת שיער והחלקה - תגובה

    רוני חתוכה
    01/02/2015

    שלום רב
    תוספות שיער גם צריכים לדעת...לבחור.
    ייתכן שהחיבורים ''כבדים'' על שיערך וחיברו אותם ממש צמוד לקרקפת וזה יוצר משיכת שיער וכובד ולכן את מרגישה את אי הנעימות.
    לא כך צריך להיות הדבר ההיפך הוא הנכון...שיער בריא הוא תוספות שמונחות בצורה נכונה בטוחה וללא תחושה.
    מוזמנת לייעוץ למרות הכל.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו