החלקת קראטין ושטיפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקת קראטין ושטיפה
    א
    19/06/2015

    רציתי לשאול:
    1. כמה זמן מחזיקה החלקת קראטין?
    2. האם החלקת קראטין היא טובה כמו החלקה יפנית, ז"א שההבדל היחיד בינהם הוא שקראטין היא החלקה לשיער פגום וצבוע והחלקה יפנית היא לשיער טבעי?
    3. האם יש מושג כזה שנקרא שטיפה לשיער, ז"א שזה שונה מצבע לשיער בכך שצריך לחדשו כל 3 חודשים וצבע צריך לחדש כל חודש? האם זה ממש מוצר אחר מצבע, כלומר שכדי לצבוע את השיער וכדי לעשות שטיפה משתמשים בתכשירים שונים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקת קראטין ושטיפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    א
    19/06/2015

    כאשר עשיתי את ההחלקת קראטין לאחר שמרחו לי את החומר והתחילו את הייבוש צרב לי מאוד העיניים, האם זה תקין?
    עשיתי לפני כן שתי החלקות יפניות ולא צרב לי כלל (הפעם עשיתי קראטין כי הספר אמר לי שהשיער שלי כבר לא יוכל לעמוד בעוד החלקה יפנית)
    הבנתי שקראטין אמור להית פחות חזק מיפנית אז למה צרבו לי העיניים?!
    האם בעצם הקראטין עושה נזק מתועלת על אף שמדברים בשבחו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו