מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מסכה פעם בחודש למשך חצי שעהדוד24/06/2015
זה נכון ? מומלץ להשאיר פעם בחודש את המסכה למשך חצי שעה על השיער?
כשבשאר החודש אני כל שבוע אשאיר את המסכה למשך 5 דקות .(פעם בשבוע)
"כדאי להשאיר אותה על השיער למשך 5 דקות ופעם בחודש, להשאיר אותה על השיער למשך 30 דקות כדי לקבל את האפקט המלא".
הציטוט נלקח מהמאמר (בתגובה שמתי את הקישור)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מערכת דפוקה אי אפשר להוסיף תקישור.
דוד24/06/2015לא מצליח לצרף את הקישור ,זה לא מפרסם לי את ההודעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכה פעם בחודש למשך חצי שעה - תגובה
רוני חתוכה25/06/2015שלום רב
מסיכה הינה טיפול!!!
וטיפול חייב שיהיה לו אפקט ולכן מסיכה חייבת להיות על השיער לפחות 15-20 דקות מינימום ואם אפשר בימי הקיץ החמים לישון איתה עד הבוקר ולשטוף.
טיפול כזה ייתן לשיער את הגמישות השיקום והמראה הדרוש.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגע...
דוד30/06/2015מה שאתה אומר פה בעצם מנוגד למה שאמרו בכתבה שקראתי שהיא כתבה של אתר ONLIFE.
אם אני לא טועה גם ההוא מאחורי הכתבה הינו מעצב שיער..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענה
דוד26/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגע... - תגובה
רוני חתוכה29/07/2015שלום רב
יש פה עניין של הגיון מומחיות ניסיון ומקצועיות לשמה.
אתה בטח מכיר המון אנשים שעושים כי ''אמרו לי''.
למשל: אמרו לי שמרכך עושה נשירה. למה? לא יודעת אמרו לי.
אז תבין ששמים מסיכה על שיער יבש פגום עייף וכו' צריך להניח על השיער כטיפול וטיפול לוקח זמן.
אתה מכיר אדם שהולך לרופא שיניים לטיפול של דקה ויוצא?
אתה מכיר מישהו שהולך למוסך לטיפול ויוצא אחרי 5 דקות?
לא חשוב מה אומרים חשוב להבין את ההיגיון מאחרי הדברים להפנים וליישם.
אתה תראה המון שטויות שאנשים כותבים באינטרנט כפלטפורמה להגיד דברים ולעומת זאת גם תראה המון דברים מעניינים שאנשים מעלים מגיבים ומתייחסים ולכן אתה חייב לראות את הדברים בשיקול דעת והבנה עם הגיון.
בהצלחה רבה ומקווה שעזרתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


.jpg)