החלקת איברטו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקת איברטו
    מירית
    29/06/2015

    שלום,
    לאחרונה עשיתי החלקת אינברטו ולפי הפרסומים היא לא אמורה לצרוב מכיוון שאיננה מכילה פורמלין.
    עליי לציין שכבר בשלב המריחה העיניים והגרון התחילו לצרוב והספרית פתחה את החלון ושמה וינטלטור ובזמן הייבוש שמנו מסכות על הפנים.
    השאלות שלי:
    1. האם באמת אינברטו לא אמורה לגרום לגירוי (כי ייתכן שהוכנס חומר אחר לבקבוק האינברטו) ואם כן, מדוע אין אמת בפרסום?
    2. ההחלקה לא הצליחה למעט הורדת מעט מהנפח , לא נראה כלל וכלל שהשיער עבר החלקה או שינוי כלשהו. מה עליי לעשות?
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקת איברטו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקת איברטו - תגובה

    רוני חתוכה
    29/06/2015

    שלום רב
    הכל יכול להיות!!!
    שהכניסו חומר אחר
    שלא ישבת מספיק עם החומר
    שלא גיהצו נכון את השיער
    שהשיער שלך לא מתאים להחלקה זו
    ייתכן ואת רגישה מדי לחומר זה.
    את חייבת להבין שביצוע טיפול של שיער חייב להיות מותאם ציפיות מלכתחילה ויותר מזה מי שם מסכות על הפנים???
    אם אין פורמלין לא שמים מסיכה!!!
    ובכלל אסור להשתמש בחומרי החלקה המכילים פורמלין.
    משהו כאן לא נראה לי.
    אם לא יצא כראוי או ולא תיאמו ציפיות איתך את יכולה לדרוש את כספך בחזרה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו