משקמת על יפנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משקמת על יפנית
    מאיה
    04/08/2015

    שלום, הספר עשה לי לפני כמה ימים החלקה יפנית ועליה החלקה משקמת. הוא שם את החומר הראשון של היפנית, ושטף אותו אחרי כ10 דקות. לאחר מכן הוא שם לי רק עוד חומר אחד שדי שרף בעיניים והקשה על הנשימה - למשך כשעה ואז עבר עליו עם מחליק. לפי מה שהבנתי מחברות שעשו החלקות, חסר כאן החומר המנטרל של ההחלקה היפנית. יכול להיות?
    אני פוחדת שבעוד כמה חודשים כשההחלקה המשקמת תרד, אני אשאר עם השיער מקורזל כמו שהוא היה כששמים את החומר הראשון של היפנית...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקמת על יפנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקמת על יפנית - תגובה

    רוני חתוכה
    05/08/2015

    שלום רב
    חששותייך מוצדקות בהחלט.
    מנטרל נועד להפסיק פעולה ולכן כשמערבבים חומרים מבלי להבין את המשמעות את עלולה לצאת בנזק גדול מאוד לשיערך.
    חייבים מנטרל נקודה סימן קריאה!
    מקווה שהכל יסתדר.
    עוד משהו קטן אין החלקה יפנית חוץ מריבונדינג X שיושבת על השיער 10 דקות לכן ההחלקה היפנית לדעתי לא תתפוס לך ותצטרכי לתקן(מקווה שלא) אם כן חלילה חייבת להגיע לייעוץ תיקון.
    לכל שאלה מוזמנת ליצור עימנו קשר לקבלת אינפורמציה נכונה עבורך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז מאז ההחלקה אכן החלו בעיות

    מאיה
    05/08/2015

    השיער נשבר לי ממש בשורש.. יש לי איזורים קטנים בהם השיער קוצני, מרגיש כמו זיפים.... אני מאד מקווה שחוץ מהאיזורים שבהם זה כבר כך, זה לא ימשיך להישבר ויווצרו קרחות :(
    יש משהו שאפשר לעשות כדי להגן על השערה מפני שבירה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז מאז ההחלקה אכן החלו בעיות - תגובה

    רוני חתוכה
    05/08/2015

    שלום רב
    שיער כמו שאת מתארת אותו הוא כבר בשלבי תלישה לצערי.
    ולכן כתוצאה מכך אין מה לעשות כי מאחר ולא בוצעה הפסקת הפעולה שהיא המנטרל ההחלקה המשיכה לעבוד ואז השיער פשוט נקרע או נתלש.
    לחפוף עם שמפו איכותי מרכך תמיד ומסיכה פעם בשבוע בלבד.
    בהצלחה
    נ.ב: מוזמנת לייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו