מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משקמת על יפניתמאיה04/08/2015
שלום, הספר עשה לי לפני כמה ימים החלקה יפנית ועליה החלקה משקמת. הוא שם את החומר הראשון של היפנית, ושטף אותו אחרי כ10 דקות. לאחר מכן הוא שם לי רק עוד חומר אחד שדי שרף בעיניים והקשה על הנשימה - למשך כשעה ואז עבר עליו עם מחליק. לפי מה שהבנתי מחברות שעשו החלקות, חסר כאן החומר המנטרל של ההחלקה היפנית. יכול להיות?
אני פוחדת שבעוד כמה חודשים כשההחלקה המשקמת תרד, אני אשאר עם השיער מקורזל כמו שהוא היה כששמים את החומר הראשון של היפנית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקמת על יפנית - תגובה
רוני חתוכה05/08/2015שלום רב
חששותייך מוצדקות בהחלט.
מנטרל נועד להפסיק פעולה ולכן כשמערבבים חומרים מבלי להבין את המשמעות את עלולה לצאת בנזק גדול מאוד לשיערך.
חייבים מנטרל נקודה סימן קריאה!
מקווה שהכל יסתדר.
עוד משהו קטן אין החלקה יפנית חוץ מריבונדינג X שיושבת על השיער 10 דקות לכן ההחלקה היפנית לדעתי לא תתפוס לך ותצטרכי לתקן(מקווה שלא) אם כן חלילה חייבת להגיע לייעוץ תיקון.
לכל שאלה מוזמנת ליצור עימנו קשר לקבלת אינפורמציה נכונה עבורך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מאז ההחלקה אכן החלו בעיות
מאיה05/08/2015השיער נשבר לי ממש בשורש.. יש לי איזורים קטנים בהם השיער קוצני, מרגיש כמו זיפים.... אני מאד מקווה שחוץ מהאיזורים שבהם זה כבר כך, זה לא ימשיך להישבר ויווצרו קרחות :(
יש משהו שאפשר לעשות כדי להגן על השערה מפני שבירה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מאז ההחלקה אכן החלו בעיות - תגובה
רוני חתוכה05/08/2015שלום רב
שיער כמו שאת מתארת אותו הוא כבר בשלבי תלישה לצערי.
ולכן כתוצאה מכך אין מה לעשות כי מאחר ולא בוצעה הפסקת הפעולה שהיא המנטרל ההחלקה המשיכה לעבוד ואז השיער פשוט נקרע או נתלש.
לחפוף עם שמפו איכותי מרכך תמיד ומסיכה פעם בשבוע בלבד.
בהצלחה
נ.ב: מוזמנת לייעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


