מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה קורה אם לא מסירים קצוות מפוצלים?דניאל09/06/2011
היי, אני בת 16 ואף פעם לא היה לי שיער ארוך. כרגע השיער שלי עובר בכ15 ס"מ את קו העורף וזה בעצם הכי ארוך שהיה לי אי פעם.
הבעיה היא שהשיער שלי שבור, הקצוות מפוצלים וכו', בעיקר בגלל שהוא דק וכי עיצבתי אותו עם מחליק /פן/ מסלסל לעיתים קרובות מדי, וצבעתי אותו (רק פעם אחת).
אני מאוד להוטה להמשיך לגדל את השיער ומעוניית בשיער ארוך מאוד, אבל השאלה היא, מה יקרה עם לא אסיר את הקצוות המפוצלים והשבורים ופשוט אמשיך "להסתובב" עם זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים!
נוי לוי22/01/2012שלום,
אני אוהבת לגדל את השער שלי,האמתי שמעולם לא גזרתי את השער. הכול טוב ויפה אבל חברותי אומרות לי שיש לי קצות מפוצלים ועלי לגזור אותם ואם לא אגזור שערי ינשור במהירות ולא יהיה לי שער!!! רציתי לדעת אם הן צודקות, אפילו אם הן לא צודקות לגבי ששערי ינשור מה קורה כשיש למישהו שיש לו קצות מפוצלים? ומה עושים בנידון? (חוץ מלגזור את השער).
בבקשה תענו לי על שאלותי כי אני בדילמה!!!!!!,
בברכה נוי לוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי נוי-
**27/01/2012אם יש לך קצוות מפוצלים את חייבת להסתפר כי אחרי הפיצול יטפס לאורך כל השערה ואז כל השיער יהיה מפוצל!!! צריך לגזור פעם בשלושה חודשים לפחות ס"מ 1 , בשביל שהשיער יגדל בריא ושתוכלי להאריך אותו.. ואחרי שתגזרי את הקצוות תקני סרום טיפולי שנועד לקצוות מפוצלים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום דניאל
אנג'לה טטרו23/01/2012לא הייתי ממליצה לך להשאיר את הקצוות כי מה שמפוצל ישבר ,הייתי ממליצה לך לגזור את הקצוות ולקנות מסכה טובה לשיער דק ושביר יש
לשוורצקוף מסכה טובה מאוד לשיער דק
רצוי לטפל בשיער כדי לא להחמיר את המצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דניאל-
**09/06/2011דניאל חובה לגזור קצוות מפוצלים!!! אחרת כל השיער יתפצל וישבר! הפיצול מטפס למעלה, תסתפרי כמה שיותר מהר את השיער השרוף והמפוצל, תשתדלי לא להשתמש הרבה בפן ומחליק, תאספי אותו יפה שלא תצטרכי להחליק את השיער, תסתפרי לפחות פעם בשלושה חודשים ס"מ קצוות, תטפחי את השיער במוצרים טובים ואיכותיים כגון- מסכה ואמפולה לשיער, וככה שיערך יארך ויהיה יפה ובריא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה קורה אם לא מסירים קצוות מפוצלים? - תגובה
זאב לוין10/06/2011השיער יתחיל להשבר ולהתקצר - כדי לשמור על האורך עלייך להסתפר אחת ל 3 - 4 חודשים - כסנטימטר - ואז השיער ימשיך לגדול ולהתארך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)
