מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קצוות שרופים ..אנונמי22/06/2011
יש לי שיער מתולתל ולא מזמן עשיתי החלקה ברזילאית ,העניין הוא שהספרית הרסה לי את השיער , הוא היה פעם באורך שמגיע למותניים ועכשיו הוא מגיע לי קצת אחרי הכתפיים . אני רוצה שהוא יארך כי אני לא אוהבת שיער קצר , אבל קורה בדיוק ההפך בגלל שעדיין השיער שלי אינו חלק לגמרי , אחרי כל חפיפה , אני חייבת לעשות פן (פעם בשבוע) , כדי שהוא יהיה חלק , אבל בגלל החלקה כל הקצוות שיער שלי שרופים ומפוצלים ! ואינם יכולים להאירך , ואני מפחדת מאוד , שהשיער שלי יהיה קצר, וכל פעם שאני עוברת עם מחליק בגלל שהוא מסתלסל לי לפעמים בגלל הלחות , אז השיער ממשיך להישבר ולהתקצר ,
ראיתי פה שנתת תרופה לשיער שרוף והחלטתי להשתמש בה , זאת פעם ראשונה שהשתמשתי בה , אבל אני עדיין מיואשת ולא יודעת מה לעשות כי אני חייבת לעשות פנים אםלא הוא חצי מתולתל חצי חלק והוא לא יפה בכלל ! ואני אוהבת חלק .. אבל אנירוצה שיהיה ארוך .
בבקשה בבקשה תעזרי לי אני כבר מיואשת ! :(
מחכה לתשובה בתודה רבה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי לאנונימית-
**23/06/2011קודם כל את חייבת ללכת להסתפר לגזור את הקצוות השרופים והמפוצלים! כי אחרת כל השיער שלך יתפצל הפיצול מטפס למעלה לאורך כל השיערה! ואני ממליצה לך לקנות את ספריי סילואט סופר הולד של שוורצקוף , הספריי שומר על התסרוקת לאורך כל היום, מגן מפני לחות ורוח, ולא דביק בכלל! השיער לא הסתלסל לך אחרי הפן, הוא ישאר חלק בדיוק איך שעיצבת אותו! מומלץ מאוד! ובכדאי לשקם את השיער הייתי ממליצה לך להשתמש באמפולה של מקדמיה ,אמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער! תקני שמפו+ מסכה של קרסטס מבית לוריאל לשיער פגום, ושיערך יחזור להיות יפה ובריא!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד טיפ-
**23/06/2011אני ממליצה לך לשים נקטר טרמיק לפני הפן בשיער, הנקטר טרמיק מגן מפני החום של הפן, ודרך החום של הפן הוא מזין את השיער, מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד כמה שאלות
אנונמי24/06/2011תוודה רבה רבה , ממש עזרת לי אני אנסה את זה , אבל רק שאלה אחת , הוא ישתקם כשיער חלק ? או יחזור למתולתל ? כי אני רוצה שישער חלק , ואם אני אמשיך עם הפנים זה לא יעשה לי שוב קצוות שרופים ?למרות שאני חייבת פנים.. ואני לא יכולה לעשות מה שאמרת מבלי לגזור את השיער ? כי גם ככה הוא קצר .
ממש ממש תודה על התשובה עזרת לי מאוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי לאנונימית--
**24/06/2011הי את חייבת להסתפר, אמרת שהשיער שלך שרוף ומפוצל, אם לא תסתפרי השיער יכול להתקצץ לך לבד, וכל השיער שלך יהיה מפוצל! הפיצול מטפס לאורך כל השערה! וחוץ מזה שאם תגזרי את השרוף השיער שלך יראה יותר טוב, יותר בריא, ולגבי הפן בשיער - תעשי פן פעם בשבוע בלבד! אל תעברי עליו בהמשך הימים, תעשי את הפן ממרחק אל תצמידי אותו לשיער!!! ותשימי לפני הפן את המגן חום את הנקטר טרמיק , אז אין לך מה לדאוג שהשיער שוב יתפצל, להיפך הוא יבריא לך! ותקני מוצרים טובים ואיכותיים לשיער , הכי מומלץ שמפו+מסכה של קרסטס המוצרים שלהם מעולים! חבל"ז הכי טובים שיש! ואמפולה של מקדמיה , תראי תוצאות נפלאות כבר בפעם הראשונה! ובשביל להאריך את השיער שיגדל בריא וחזק תגזרי קצוות ס"מ לפחות פעם בשלושה חודשים! ושיערך יהיה יפה בריא ,חזק ומבריק! בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי להוסיף-
**24/06/2011קראתי שאת מעבירה גם במחליק , אל תשתמשי במחליק זה מתכון לשיער שרוף ומפוצל!!! זה כמו לשים מגהץ בשיער , תעשי רק פן בשיער ושוב ממרחק לא להקריב את הפן לשיער! הפן בהרבה פחות מזיק לשיער מהמחליק! ואם עושים ממרחק בכלל הוא לא מזיק לשיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
נתיב23/06/2011את יכולה להשתמש במוצר שנקרא CPR טיפול מיוחד שאוטם את קצוות השיער השרופות ומונע שבירה ברוב המקרים, לגבי החומר הטרמי לפני פאנים..יש לחברת מון פלטין תכשיר שנקרא טרמו בילדר , מעולה עושה את העבודה והכי זול בשוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אנונמי24/06/2011תודה רבה רבה על העזרה עזרתם לי מאוד (: אני ינסה ליישם את העצות הללו , תודה רבה רבה זה ממש חשוב לי(:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

(1).jpg)