מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צבע לשיער מוס של שוורצקופףאפרת14/03/2014
שלום,
האם צבע לשיער מוס של שוורצקופף מכסה טוב שיער לבן?
האם הוא מומלץ?
אם לא - איזה צבע מומלץ לצביעה ביתית - שיער יבש והרבה לבן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה את ההודעה
אפרת18/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמוניהרותי12/03/2014
האם בשביל לעשות גוונים על שיער צבוע בשחור רציתי לדעת עם יש איזהושהיא דרל לעשות מעט גוונים בלי להרוס את השיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמוניה - תגובה
זאב לוין12/03/2014הי רונית! כן עם תוספות שיער ממש בלי שום נזק לשיער וגם מוסיף נפח מדהים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמוניה - תגובה
רונן פלג12/03/2014במידה ואת מעוניינת בגוונים מאוד בהירים אז עדיף להמנע מפעולה כימית זו מאחר ורמת ההתנגדות של צבע שחור היא גבוהה ואז באמת עדיף לעשות זאת עם תוספות שיער אך במידה ואת מעוניינת בגוונים ברמת החומים /אדומים/נחושתיים ניתן לעשות זאת עם חומר מאוד עדין ברמה של 4% חמצן מבלי להסב נזק לשיער
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיערמאי11/03/2014
שלום, יש לי שיער גלי מתולתל, די בריא בלי הרבה פנים ומחליקים, רציתי לדעת איזה החלקה מומלץ לי לעשות שמעתי על כל כך הרבה סוגים, אמרו לי שהחלקה המשלבת חומרים כימיים תפגע לי בשיער ותגרום לנשירה, האם החלקה טבעית כמו קרטין משקמת תהיה טובה לי גם למרות התלתלים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער - תגובה
רונן פלג11/03/2014החלקה יפנית חד משמעית! 1-תוצאה מעולה במיוחד על שיער טבעי הקראטין היא רק ציפוי זמני בלבד ואין לה יכולת יישור אבסולוטי בשיער טבעי ובריא
2-ביפנית את לא מחוייבת להשתמש בשמפו ללא מלחים ובקראטין כן
3-ביפנית אני ממליץ על יוקו או סנסיאנס שהן החלקות יפניות מקוריות ועם הטכנולוגיה הכי מתקדמת בשוק ההחלקות
4-חשוב להגיע לבעל מקצוע מיומן שמתמחה בתחום ...זול מדי =יקר מאוד !!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת שיער - תגובה
זאב לוין11/03/2014היי מאי!
החלקת קרטין אני לא ממליץ לך,זה לא מיישר את השיער ב100%, ובנוסף לכך לא עושים את זה על שיער טבעי.
ממליץ לך מאוד לעשות החלקה יפנית של Yuko, כי זאת החלקה אורגינלית שקיימת בשוק, שאר ההחלקות שקיימות היום בשוק (צרפתית וכו'), אלה בסה"כ שמות שיווקיים.
אליך יש לבחור מקצוען, בעל ניסיון וידע בתחום ואיתו כבר תקבלי את התוצאה הטובה ביותר עבורך.
אשמח לעזור, אם יהיו לך עוד שאלות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דהייה כתומהלי06/03/2014
היי,
יש לי שיער חום כהה מאוד על גבול השחור.
שיערות השיבה אצלי לא בודדות אלא בקבוצות שלמות.
לאחר כחודש בערך מן הצביעה, הצבע שהיה מצויין בהתחלה ונראה מאוד טבעי מתחיל לדהות ולקבל גוונים אדמדמים-כתומים. לצערי זה קורה בכל פעם. ניסית ספריות שונות ומעולם לא היה צבע שלא הוציא בשלב כלשהו גוון אדמדמם.
האם יש משהו שיכול לפתור את הבעיה הזו?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דהייה כתומה - תגובה
רוני חתוכה06/03/2014שלום רב
באיזורים המלאים בשיער שיבה כדאי לעשות פגמנטציה כלומר למרוח צבע ללא חמצן על השיבה במשך 15 דקות לערך ואז לצבוע כרגיל עם חמצן וכך לא יהיה לך גוון אדמדם דהוי או חלודה...התופעה מוכרת...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
לי06/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!! - תגובה
רוני חתוכה07/03/2014;)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעריוס06/03/2014
אני בשלבים הראשונים של גידול שיער ארוך.
כל עוד היה לי שיער קצר, הוא היה "רגיל" וקצת גלי אבל לא הדיר שינה מעיני.
עכשיו אני מגלה כמה תכונות חדשות שלו:
* אחרי החפיפה (וביום שאחרי) הוא נפוח וגלי מאד.
* כל הרטבה ואחריה סירוק מחליקה את השיער שלי יותר, לדוגמה אם אני שוטף עם מים, מסתרק אחורה והולך לישון, אני קם בבוקר עם שיער חלק כאילו עשיתי פן.
* השיער נהיה שומני אחרי יום יומיים וזה משפר את החלקה (אבל אז צריך כבר לחפוף).
איזה טיפול/תפעול דרוש שהשיער יהיה בלי נפח ויחסית חלק בלי לחכות לשמנוניות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער - תגובה
רונן פלג06/03/2014curl cream של label.m מחדיר לחות לשיער ונועל אותו בפנים והוא לא שמנוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום וצביעת השיערויק03/03/2014
שלום רב,
יותר מעשר שנים אני עושה גוונים ובשנתיים האחרונים ניסיתי גם צבעים. השיער די הרוס , ללא ברק, יבש ועם חשמל סטטי. השיער הינו מתולתל אבל תלתלים פתוחים וקלילים.
כרגע הצבע שלי הוא חלודה (לא מוגדר) בשילוב גוונים שיצאו ושורש טבעי למעלה של 4-5 סנטימר.
אני רוצה לחזור למצב שכל השיער שלי בצבע חום ככה כמו הטבעי שלי ועליו גוונים! האם ניתן לעשות גווני פלטין ובין לבין לעשות צבע בסיס? כבר עשו לי זאת לפני חמש שנים שהתחתנתי על מנת להכהות קצת את השיער וזה יצא יפה. ולפני איזה שנה ניסיתי לעשות זאת שוב אצל ספר פחות טוב ובין הגוונים הוא צבע לי בחום שוקולדי במקום בצבע בסיס כהה ועם החפיפות הצבע הפך לחלודה ממש לא יפה...
האם ניתן גם לשקם את השיער זה יהיה מצוין. מתאים לי תלתלים אני לא רואה את עצמי עם חלק וגם מאוד מודאגת מה יהיה עם השיער יגדל ואז השורש יתחיל להתקרזל והשיער שגדל יישאר חלק איך זה עובד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיקום וצביעת השיער - תגובה
רונן פלג03/03/2014היות ובקצוות השיער מאוד פגום צריך לבצע פעולת פיגמנטציה בזמן הצביעה על מנת שהדהייה תהיה מופחתת לגבי התילתול שערה שעברה תהליכים כימיים מרובים ואגרסיביים יש לה נטייה להתיישר והפתרון הוא רק בתחלופה של השיער תוך כדי תספורות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהספיר03/03/2014
עברתי את השיקום קרטין ואני מאוד מרוצה
אני משתמשת בבית במוצרי קרסטס הסידרה הכתומה.
אבל אני לא כול כך יודעת עכשיו אם הם מתאימים לשיער שעבר את השיקום.
האם בשמפו ובסכה של קרסטס יש מלחים?כי לא רשום.
כמו כן מה המוצרים הממולצים ביותר לשיער שעבר את השיקום?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
רונן פלג03/03/2014sls=מלח תסתכלי על המרכיבים בשמפו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
רונן פלג03/03/2014תבדקי במרכיבים אם רשום sodium chloride(מלח)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה - תגובה
רוני חתוכה04/03/2014שלום רב
אכן מוצרי השמפו של קרסטס מכילים סודיום כלואוריד...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לבן חלקידנה02/03/2014
שלום,
שערי בצד חום כהה אך יש לי מעט שערות לבנות לצערי הן בקידמת השיער בולטות.
בכללי אני צובעת במספרה לבלונד כהה ועל השיער זה יוצא חום בהיר אבל השערות הלבנות נשארות לבנות.
באיזה צבע לצבוע כדי שהן לא ישארו לבנות?
האם זה חייב להיות צבע כהה בלבד?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער לבן חלקי - תגובה
רוני חתוכה02/03/2014שלום רב
את צריכה לעשות פגמנטציה ורק במספרה.
הגידי לו את המילה פיגמנטציה הוא כבר ידע מה לעשות ללא כל בעיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע בגוון פרליןLinor02/03/2014
צבעתי את השיער בגוון פרלין מסדרת המוס של שוורצקופט ורציתי לדעת :
א. תוך כמה זמן הצבע ידהה ? כי ממש לא קיבלתי את הגוון שעל האריזה , קיבלתי גוון מתכתי-כתמתם
ב. האם גוון פרלין זה אותו הדבר כמו גוון בלונד - תות ?
תודה לעוזרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע בגוון פרלין - תגובה
רונן פלג12/03/2014גוון הוא לא רמת העומק של הצבע למשל אם תוסיפי אדום לחום תקבלי חום אדמדם ואם תוסיפי אדום לצהוב תקבלי כתמתם ואם תוסיפי אדום ללבן תקבלי ורוד אז פרלין הוא ממשפחת גווני הקפה והשוקולד שהפיגמנט הפנימי השולט בתוכם הוא אדום ובמידה ונחת את המוס על חום והתבהר בבסיס לחום בהיר מאד ששם שולט האדום כתום אז מן הסתם זאת התוצאה שקיבלת וזאת הסיבה שעדיף להגיע לבעל מקצוע שיודע לעשות חישוב פיגמנטים לפני הצביעה ובכך למנוע לעצמך מפח נפש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספת שיער גלי לשיער חלק ?אנונימית01/03/2014
שלום, יש לי שיער מאוד חלק ודק וכל יום לפני השינה אני מסרקת אותו הפוך כדי שהוא יהיה מנופח יותר בבוקר שאחרי.
אני יודעת שזה מאוד הורס אבל אני לא יכולה לראות את עצמי עם השיער הדק והחלק שלי.
מאז ומתמיד אני חולמת על שיער מתולתל, השאלה אם אני יכולה "להרוג שתי ציורים במכה אחת" ולעשות תוספות שיער גלי לשיער החלק שלי ובכך גם להוסיף נפח וגם לקבל שיער גלי/מתולתל יותר בקצוות ?
ועוד שאלה בקשר לתוספות שיער, מה תווך המחירים, וכמה זמן מחזיקות תוספות (אפשר לעשות תוספות קבועות?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת שיער גלי לשיער חלק ? - תגובה
רוני חתוכה02/03/2014שלום רב
תוספות שיער זה עולם רע מאוד כשלא יודעים בדיוק מה עושים ומה מקבלים.
תוספות קבועות מאוד מומלצות אך חשוב להבין מה איכות השיער שאת מקבלת כמות התוספות ואורך השיער.
בעיקרון אין בעיה לקבל את מה שמתבקש והמחירים נעים בין 3000-5000 ש''ח בהתאם לסוג ואורך השיער.
מזמין אותך לייעוץ ללא תשלום
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פס סגול בשיערעינב27/02/2014
אני בעלת שיער כהה ולפני חודשיים עשיתי הבהרה בשיער (פס עבה בודד) ואותו צבעתי לאדום-ורוד. עכשיו אחרי שהצבע יירד אני רוצה לצבוע אותו לסגול אבל אני רוצה לעשות את זה בבית ולא במספרה (בפעם הקודמת לקחו לי כמעט 200 ש"ח). היכן ניתן לרכוש את הצבע ומהי החברות המומלצת ביותר ומחיריהם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חפשי קרייזי קולור
שיר06/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בשמפו וקרם ללא מלחים מותר?מעיין27/02/2014
שלום,שיער שעבר החלקת קוואנטום האם צריך לחפוף אותו בשמפו ללא מלח?או שכל שמפו זה בסדר?ודבר נוסף,האם מותר למרוח קרם לחות או שזה יהרוס את ההחלקה?תודה רבה וערב טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכותרת שרשמתי לא נכונה.התכוונתי עם
מעיין27/02/2014האם שימוש בשמפו וקרם עם מלחים מותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בשמפו וקרם ללא מלחים מותר? - תגובה
רוני חתוכה27/02/2014שלום רב
ללא כל קשר להחלקות וכל טיפול שנשים עוברות בשיער היום המודעות היא גבוהה בנושא טיפוח בסיסי לשיער.
עברת החלקה יפנית שילמת אני מניח המון כסף אז למה לזלזל עכשיו???
חפיפה בשמפו איכותי וללא מלחים לא רק תנקה נכון את שיערך אלא תשמור על איכות השיער באופן קבוע...זה בדוק ומנסיון אישי!!!
אין כל בעיה להשתמש עם קרם לחות.
בהצלחה ובתבונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בקרם לחות עם מלחים
מעיין28/02/2014לא יפגע בהחלקה? זה מקביל לשימוש בשמפו עם מלחים,לא? תודה רבה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בקרם לחות עם מלחים - תגובה
רונן פלג19/03/2014בקרם לחות אין מלח !!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בשמפו וקרם ללא מלחים מותר? - תגובה
רונן פלג19/03/2014לא מחייב שמפו ללא מלחים אבל מומלץ שמפו מקצועי שאחוזי ההזנה בו גבוהים ואחוזי המלח נמוכים לגבי קרם לחות עדיף סרום או סיליקון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתן לעשות גוונים לאחר החלקת בוטוקסאסנת27/02/2014
בוקר טוב,
האם ניתן לעשות גוונים אחרי החלקת בוטוקס?
ואם כן אז מתי מומלץ לאחר ההחלקה?
ועוד שאלה, נאמר לי שהבוטוקס הוא חומר שלא הורס את השיער אלא מגן עליו אך במהלך הטיפול ממש שרפו לי העיניים (חשוב לציין את ההחלקה ברשת מפורסמת מאד!)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתן לעשות גוונים לאחר החלקת בוטוקס - תגובה
רוני חתוכה27/02/2014שלום רב
החלקת בוטוקס הינה החלקה ברזילאית!!! נקודה. סימן קריאה!
בעיקרון עדיף לעשות גוונים לפני ההחלקה אך אין מניעה לעשות אחרי מומלץ על שיער רטוב ומנוגב היטב על מנת לשמור על איכות השיער עם לחות של המים מהגוונים.
חובה לחפוף עם שמפו מיוחד.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוונים אחרי בוטוקוס
אסנת28/02/2014רוני תודה על תשובתך!
אז מה שונה בעצם מהחלקה ברזילאנית ובוטוקס?
כי בבוטוקס אפשר לחפוף מיד ואפשר לאסוף את השיער וכל מה שלא ניתן לעשות אחרי החלקה ברזילאנית... ומה הסיבה שהם קוראים לה בוטוקס??
והאם באמת זה שומר על השיער ומשקם אותו
או ממש לא?
אני מבולבלת,! :(
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוונים אחרי בוטוקוס - תגובה
רוני חתוכה02/03/2014שלום רב
בוטוקס זה רק שם...אל תתיחסי לזה כלל ברזילאיות מיושנות ניתן לחפוף לאחר 3 ימים והקראטין בשמו המקורי ניתן לחפוף מיידי בין אם זה בוטוקס או כל שם אחר...סתם שטויות השמות מה שחשוב זה איכות החומר וישנם חומרים מסוכנים בחוץ...היזהרי על בריאותך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיער BIO IONIC RETEXטל24/02/2014
עברתי החלקה בשם BIO IONIC RETEX בארצות הברית לפני כשבוע וחצי
מה זו בדיוק ההחלקה הזו ?
האם אחרי מקלחת אני צריכה לייבש את השיער עם מייבש שיער ואם כן כמה שבועות?
באיזה שמפו מותר להשתמש?
ובאילו חומרים אסור להשתמש עם ההחלקה הזו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער BIO IONIC RETEX - תגובה
רוני חתוכה26/02/2014שלום רב
ישנם מיליון ואחד סוגי החלקות העניין זה לא ההחלקה אלא האבחנה של בעל מקצוע ותו לא!!!
העיקרון לא צריך כלל לייבש עם פן וחייבים ללא קשק להחלקה להשתמש בשמפו עשיר בלחויות ללא מלחים לטיפול באורכי השיער ולא רק לניקיון.
חוץ מזה מותר הכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה צרפתית או קרטין?ישראלה23/02/2014
אני עם שיער חלק מטבעי, אך עם הלידות השיער איבד מיופיו, מה גם שאני צובעת את השיער לבלונדיני כל 3 שבועות עד חודש.
שאלתי: אני אוהבת שהשיער מסודר ומעוניינת לעשות החלקה. איזו החלקה מומלצת קרטין או צרפתית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה צרפתית או קרטין? - תגובה
רונן פלג23/02/2014אם הבלונד הוא ברמה של צבע וללא פסים/הבהרה אז כמובן צרפתית/יפנית במידה וכן אז רק קראטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


.jpg)