מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקת קראטיןאדוה13/04/2014
לפניי חודש עשיתי החלקת קראטין והיום השיער שלי דיי חזר לעצמו
חשבתי שעם ההחלקה אני אקום בבוקר עם שיער גולש האם טעיתי?
מה שקרה זה שסך הכול השיער איבד את הנפח אבל לא חלק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת קראטין - תגובה
רוני חתוכה13/04/2014שלום רב
לא ציינת מה מצב שערך...האם הוא טיבעי, צבוע, גוונים, מתולתל, גלי, וכו'...
החלקת קראטין היא יותר משקמת ועל הדרך מחליקה אך באופן שונה משיער לשיער לכן חשוב להתאים את ההחלקה לשיער ולא להיפך...אבחנה נכונה היא הסוד להצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספות שיערשרון07/04/2014
רוני שלום
שמעתי על תוספות שיער של גרייטלנס שהם ממש טובים אני צריכה המלצה האם זה באמת טוב מה התהליך והאם אין נזק לשיער???
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספות שיער - תגובה
רוני חתוכה07/04/2014שלום רב
תוספות שיער 'גרייטלנגס'' הם תוספות מיוחדות להארכת שיער למילוי ולעיבוי בשיטה מעולה. תוספות אלה מצויידים בחיבורים מיוחדים שלמעשה זה עשוי משיער גרוס בצבע הטיבעי של השיער בעובי של דף נייר ובהלחמה קרה כך שאין כל נזק לשיער הטיבעי שלך.
שיטה זו הינה השיטה המקורית והטובה ביותר בעולם וללא שום תחושה של החיבורים בשיער כלל ואם קצת תבדקי באינטרנט על תוספות אלה בחו''ל תביני שזה ''הדבר'' האמיתי וכל הסלבס עובדים בעיקר בשיטה זו להארכת שיער ויופי.
ממליץ בחום על תוספות שיער אלה וגם תוספות שיער של ''היירדרימס'' שהינם תוספות שיער מעולות גם כן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה עובדים עם גרייטלנגס
שירה08/04/2014היי, באיזה מספרות עובדים עם גרייטלנגס באיזור המרכז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה עובדים עם גרייטלנגס - תגובה
רוני חתוכה08/04/2014שלום רב
אנו עובדים עם תוספות שיער ורק עם ''גרייטלנגס'' ו''היירדרימס, אך אנו לא היחידים העניין הוא לא רק התוספות אלא העבודה על השיער וזה מה שמאוד חשוב.
יש ספרים שמבצעים את החיבור כגלגול בשיער ויש ספרים שמבצעים חיבור שטוח ולכן חשוב מאוד שהביצוע יהיה שטוח וחיבור נקי כדי שלא יורגש שום דבר וכמו כן שזה יראה טיבעי.
בידקי באינטרנט וחפשי מישהו שאת מרגישה שהוא זה הוא!!!
אשמח לראותך ולייעץ לך ולתת את כל המידע הדרוש ללא כל התחייבות בשמחה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער פגוםאלה05/04/2014
היי, אשמח להתייעצות :)
יש לי שיער מאוד יבש, פגום ומזעזע. לא משנה מה אני עושה -מסיכות עם שמן זית, ביצה, דבש, זמן רוזמרין+ פן רגיל ולא מחליק, סרום קרטין טהור הוא פשוט יבש לא נראה טוב ולא נראה טבעי, קשה, והכי גרוע שהוא איבד לגמרי אבל לגמרי את הברק- נראה כמו מטאטא.... יש אולי עצות מה אני יכולה לעשות- אני מוכנה להכל החל מתרופות סבתא ביתיות ועד לטיפול עם חומרים מקצועיים ויותר יקרים, אשמח לכל עצה/המלצה, תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער פגום - תגובה
רוני חתוכה05/04/2014היי אלה
אני מציע לך ללכת לייעוץ מקצועי ,אבל באמת מקצועי, כדי לתת לך מענה אמיתי ורציני על סמך נתונים ויזואליים ולא רק תיאור כאן בפורום ,כי נראה שבעייתך מאוד רצינית.
הטיפול שאת צריכה הוא טיפול יותר מעמיק והשינוי חייב להיות ניכר לעין ולא באמצעות ביצים וירקות...קצת רצינות...(מבלי לזלזל).
ואם את מאוד רצינית ומבינה את בעייתך זוהי העצה הכי טובה שתקבלי!!!
ממליץ לך להגיע אלינו לייעוץ מאחר ואנו מתעסקים בשיקום שיער, ומבינים מאוד בתחום ורק אז תיאום הציפיות יעשה, ויתקבל בצורה מושלמת, לאחר ייעוץ ואבחנה נכונים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספות שיערשירה05/04/2014
שלום, מה ידוע לכם על תוספות שיער מיקרוליין של hair dreams לשיער דליל? האם מומלץ? כמה מזיק לשיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת שיער
שירה06/04/2014תודה על תשובתך. האם אתה עובד גם עם hair talk? מה דעתך על שיטה זו לשיער דליל באישה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת שיער - תגובה
רוני חתוכה06/04/2014שלום רב
נינה הביני...HAIR TALK זה חיקוי זול של הקוויקי'ס של היירדרימס (QUIKKIESׁׂׂ) ומנסיון אישי האמיני לי ניסיתי את כולם.
היירדרימס וגרייטלנגס הם החברות הכי טובות בתחום תוספות השיער.
עכשיו אני רוצה להבין האם את רוצה למלא את החלק העליון של הראש...??? אם כך את צריכה חד משמעית ''מקרוליינס''.
האם את רוצה לעבות ולמלא את שיערך בכללי..???
אם כך את חייבת להגיע לייעוץ ולהבין, האם מתאים לך קוויקי'ס...או תוספות לעיבוי ומילוי ואולי גם הארכה במידה ותרצי. קוויקי'ס הם תוספות לבעלות שיער רגיל ומלא ולשידרוג מראה השיער. הם לא מתאימים לבעלות שיער דליל עד מאוד.
תוספות שיער למילוי מתאימים לכל סוגי השיער חוץ מאיזור הפדחת...תוכלי כמו כן ליצור עימנו קשר וניתן לך הסבר מפורט בצורה נכונה ונקודתית עבורך ולהזמינך לשיחת ייעוץ ללא תשלום להתרשמות והבנה בנושא שלך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת המלצה לשמפו ומרכך ללא מלחיםשירה05/04/2014
שלום רב
לפני כחודשים עשיתי החלקת בוטוקס/קרטין נאמר לי להשתמש בשמפו ומסכה ללא מלחים
במספרה רכשתי שמפו ומסכה אך המחירים שם בשמיים , הייתי שמחה להמלצות לשמפו ומסכה מחברה טובה ומומלצת שגם עושים את העבודה
המשך שבת נפלאה
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת המלצה לשמפו ומרכך ללא מלחים - תגובה
רוני חתוכה05/04/2014שלום רב
ראשית את חייבת להבין כשאת מקבלת טיפול מקצועי את חייבת להשתמש במוצר מקצועי נקודה.
ישנם כל כך המון חומרים זולים תרתי משמע זול כחומר וזול כמוצר ואני כאן כדי לתת לך להבין שבדרך כלל הזול היא היקר.
אם את מחפשת זול אז את לוקחת בחשבון שזה יראה בהתאם על שיערך שהשקעת אני מאמין לא מעט.
לכן אם בחרת לך מעצב שיער טוב שייקח אחריות על שיערך את חייבת לקחת מוצר טוב בכדי ששערך יקבל באמת את מה שמגיע לו בהתאם לרצונך כמובן.
מבחינה קוסמטית מעצב השער שלך הביא את שיערך לאן שרצית עכשיו מבחינה קוסמטית את חייבת לשמור על הקיים ואם תתפשרי האחריות תבוא רק עלייך.
לכן יקירתי אל תתפשרי על עצמך ותיקחי לך את הטוב עבורך תמיד ככל שאת יכולה.
שמפו מומלץ הוא שיסיידו שמרכיב החומרים הפעילים בו הוא % 80 שמפו מחליק.
שמפו קרטין של יוקו סיסטם
ולייבל מ. שמפו אורגני משקם המחירים נעים לשמפו בין 120 ש''ח ל 250 ש''ח והשמפו אמור להגיע בכמות של ליטר.
ממליץ בחום.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנהפוך הוא אני מחפשת משהו טוב יותר
שירה05/04/2014לא מחפשת זול ,אלא משהו שיעשה את העבודה
אכן שם הם מוכרים את זה במחיר יקר אבל יכולה להשיג את זה גם דרך האנטרנט ובמקרה ראיתי פה שההיצע הוא גדול לכן שואלת , ומה עם מסכה מה אתה ממליץ?
תודה לתגובתך (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנהפוך הוא אני מחפשת משהו טוב יותר - תגובה
רוני חתוכה05/04/2014שלום רב
ממליץ לך על שיסיידו יפן שמפו מחליק שיער או לייבל מ. שמפו משקם אורגני מחוזק
או שמפו מבית יוקו סיסטם.
מסיכה של שיסיידו המרוכזת הינה המסיכה הטובה ביותר לשיקום שיער.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמו כן אשמח לחוות דעת לגבי ..
שירה05/04/2014לאחרונה שמעתי שמשרד הבריאות לא מאשר את ההחלקות הקרטין/בוטוקס
היות והם סבורים שמגע החומר בקרקפת בשילוב חימום הפן גורם לסרטן העור ומיספרות שמחזיקות את החומר הזה עוברות על החוק
האם הסברה הזו היא נכונה ? ממש מפחיד כי אני כבר אחרי ההחלקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמו כן אשמח לחוות דעת לגבי .. - תגובה
רוני חתוכה05/04/2014שלום רב.
החלקות קראטין למיניהן אינן מאושרות ונושא זה מאוד פרוץ.
יש רק שתי החלקות שמאושרות שאחת מהן היא ההחלקה הכי טובה שאני מכיר והיא נקראת פוראבר סמוד.
בטיחותית ללא פורמלין ומעולההה!!!
אין דאגה אם עשית בוטוקס כי זו החלקה שמיוצרת בארץ זולה כחומר ומפעם אחת לא יקרה כלום...דרך אגב היא עשירה בפורמלין אז להבא...ממש לא!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשירים לשיקום השיעררוית03/04/2014
שלום רב
השיער שלי עבר שינוי נוראי עקב טיפולים אינטנסיביים. הוא קשה ויבש כמו הנגב גם הקרקפת.
.אנא הציעו לי תכשירים ,שמפו ומסיכה סרום הכי טובים ומועילים לשיקום השיער .
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכשירים לשיקום השיער - תגובה
רוני חתוכה03/04/2014שלום רב
חשוב לדעת איזה שינויים הוא עבר כדי להתאים לך את מוצרי השיער הנכונים עבורך...ועדיף לראות תמונה כדי להבין יותר טוב...ישנם שלל מוצרים אבל זה לא יהיה נכון ונבון אם מישהו יציע לך משהו שאינו מתאים לך רק בגלל שכתבת שהוא ''יבש כמו הנגב''.
היי יותר ספציפית וממוקדת בבעייתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתכשירים לשיקום השיער
רוית06/04/2014רוני שלום רב
ראשית תודה רבה על תשובותיך המקצועיות.בהמשך לשאלתי הקודמת ביקשת לדעת .השיער שלי עבר לצערי לפני כשנה וחצי 6 טיפולים בהייר קליניק וזריקת מזוטרפיה אחת .מאז הנשירה גברה השיער והקרקפת יבשים .חסר ברק וגמישות .נראה לי שהשיער נשבר.
האם ניתן לשקמו במצב זה ?התיאשתי מרופאים .
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתכשירים לשיקום השיער - תגובה
רוני חתוכה06/04/2014היי ענת
לא מפתיע שאת מספרת לי על הייר קליניק מאחר ואני שומע הרבה עליהם ולצערי לא במובן החיובי...אפילו בת זוגי היתה שם...וכלום...ממש כלום.
מאחר ואני עוסק בשיקום שיער הכל אפשרי,אבל חייב לראות בדיוק על מה את מדברת ולעשות תיאום ציפיות בכדי להביאך באמת ,אבל באמת לנתון הנכון...!!!
אשמח לפגוש אותך ולהמשיך משם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חידוש החלקהסיון03/04/2014
כיצד נעשה תהליך החידוש בהחלקה יפנית/אורגנית - האם מניחים את החומר על כל השורשים בכל הכיוונים (עורף,צדדים) או רק למעלה? האם עוברים עם המחליק אך ורק על השורש?
שאלה נוספת - מה ההבדל בין יפנית לאורגנית? שתיהן משנות את מבנה השערה לצמיתות ולפי מה שאני מבינה לאורגנית יש רק יתרונות. אם כך מה ההבדל ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חידוש החלקה - תגובה
רוני חתוכה03/04/2014שלום רב
חידוש החלקה יפנית מתבצע על שורשים בלבד וישנם החלקות רבות שעלולות לגרום לנזק מאחר וישנם סוגים זולים של החלקה בשילוב אבחנה ולתוצאה כזאת או אחרת...אם עושים החלקה יפנית בצורה נכונה התוצאות מדהימותתתתת כך שבכלל אין מה להתלבט.
אורגנית ניתנת להחלקה על כל הראש ומחירה יכול לנוע בין 1500-3000 בהתאם לכמות השיער.
החלקה אורגנית היא למעשה שילוב בין יפנית לקראטין אך עדיין יש הסוברים שהיא זמנית אך מחזיקה גם שנה ויש הסוברים שהיא לתמיד...מאחר ואנו מבצעים אותה והיא די חדשה בשוק אין מספיק זמן כדי לדעת בוודאות על פניו זה נראה לתמיד ומנסיון אישי זה פשוט מדהים!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי האורגנית
סיון04/04/2014אז שמחדשים החלקה אורגנית מחדשים אותה רק בשורשים כמו יפנית או בכל השיער ?
דבר נוסף , אם אני מעדיפה משהו בטוח שלא יישטף מהשיער במשך הזמן בחפיפות כדאי ללכת על היפנית ? אני מדברת על שיער בריא ולא פגום או יבש
תודה רבה על המענה המהיר (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי האורגנית - תגובה
רוני חתוכה05/04/2014שלום רב
אורגנית נותנת שיקום מלא לשיער שנהרס ועדיין ניתן לשיקום ולצמיתות.
ריבונדינג זו החלקה יפנית עילית שמשקמת רק איזורים חדשים פגומים כלומר שיער שלם חדש או שורשים בלבד לצמיתות,בזמן מאוד קצר, בטיחותי, טיבעי, וללא שום מגבלות כשלאחר 24 שעות ניתן לחפוף ולאסוף חופשי.
ייעוץ זה הדבר הנכון בשבילך לעשות בשביל לעשות משהו נכון בטיפול נקודתי בשיערך.
תוכלי להגיע לייעוץ ולהבין יחד את הבעיה לשם פתירתה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה וקשקשתשיר02/04/2014
לפני 3 שנים עשיתי לראשונה החלקה יפנית ומאז אני מחדשת כל חצי שנה.
ההחלקה תופסת לי יפה וממש הבריאה לי את השיער
בלי קשר להחלקה כבר כמה שנים שאני סובלת מקשקשת קשה בקרקפת.
הלכתי השבוע לרופא עור והוא המליץ לי להשתמש בחומצה סציאלית ולהשתמש בשמפו צטרימיד שזה שמפו טיפולי למניעת קשקשים וסיברואזיס בקרקפת.
רציתי לשאול האם זה יכול להרוס לי את ההחלקה?
זה מאוד חשוב לי לפני שאני מתחילה את הטיפול.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה וקשקשת - תגובה
רונן פלג02/04/2014לא אמורה להיות בעיה בתנאי שתאזני את רמת ה PH בשיערך עם מסכה / מרכך מקצועיים וחומרי עיצוב איכותיים כמו סיליקון וכו'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אז אם הבנתי נכון
שיר02/04/2014כל עוד אני משתמשת בתמיסה ובשמפו שהרופאה נתנה ואחרי זה משתמשת בשמפו ובמסיכה הקבועים שלי שמיוחדים להחלקה לא אמורה להיות בעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה וקשקשת - תגובה - תגובה
רוני חתוכה02/04/2014שלום רב
טיפ נוסף: השתמשי בשמפו שקיבלת כרגיל ובחפיפה השניה השתמשי בשמפו מקצועי אך ורק על אורכי השיער ללא נגיעה בקרקפת כך שתשמרי גם על ההחלקה וגם על איכות השיער...והמשיכי בטיפ של רונן פלג מעליי לטיפוח באמצעות מרככים ומסיכות...חשוב מאוד!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרקפת שומניתענת31/03/2014
היי, יש לי בעיה שהתחילה רק לאחרונה- הקרקפת שלי מאוד שומנית. לא ברור לי איך זה התחיל ואשמח לדעת ממה זה נובע, ומה הטיפול כדי למנוע את זה.. זה כבר הפך להיות מצב תמידי, שמשפיע לרעה על השיער שלי.. אני אובדת עצות כי אני לא מבינה כלום בנושא!
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרקפת שומנית - תגובה
רוני חתוכה31/03/2014שלום רב
קודם כל לחקור באינטרנט על דברים שקשורים לבעייתך זה לא מזיק.
שנית שומן בקרקפת זה עניין הורמונלי.
חוץ מזה קצת טלק סופח שומן מן הקרקפת ומאוד מומלץ ורצוי להשתמש בשמפו מקצועי בלבד לטיפוח וגירוי מינימלי בקרקפת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרקפת שומנית - תגובה
רונן פלג02/04/2014פעילות מוגברת של בלוטות החלב בקרקפת יכולה להיווצר 1- השמפו לא מאוזן 2-מצב נפשי /לחץ /חרדה וכו יכול להיות שאת מפתחת סבוראה ולכן עדיף שתיגשי לרופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבערותי29/03/2014
צבעתי את שיערי החום בצבע שחור ללא אמוניה לפני חצי שנה בינתים השיער צמח ויש כמובן שיער שיבה החלטתי ליצבוע את השורשים שצמחו בצבע אדום כך שיש שחור ולמעלה אדום האם כשארצה חיצבוע את השיער האדום שכבר לא שחור לצע אחר זה יצבע שלא כמו השחור שזה לא ניצבע אחרי שצובעים בשחור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע - תגובה
רוני חתוכה31/03/2014שלום טלי
חבל שאת עושה שטויות ויוצרת נזקים בשיערך שלא לצורך.
מה שצבוע לשחור יישאר שחור מה שצבוע לאדום לעולם לא יכול להתבהר וחוץ משחור את לא יכולה לצבוע לכלום...לכן אם את רוצה משהו אחר חוץ משחור גשי לאדם מומחה שיסדר את השיער בצבע הרצוי ולא לבד.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה סוג השיער שלי נחשב?סוג שיער29/03/2014
יש לי שיער ממש יבש, עבה..אחרי שאני מתקלחת אם אני ממש לא שמה כלום אחרי שהוא מתייבש הוא נראה ממש מבולגן ונפוח מאחור, חסר צורה..לא מתולתל הכוונה והוא בטח לא חלק ויפה
זה נחשב למקורזל או מה?
כשאני שמה קרם והרבה קרם אז הוא יכול להגיע למצב של גלי או מתולתל, תלוי איך אני מסדרת את זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה סוג השיער שלי נחשב? - תגובה
רונן פלג29/03/2014הוא ממש לא מקורזל אלא יבש ומפוצל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז איך אפשר לטפל בשיער כזה???
סוג שיער29/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז איך אפשר לטפל בשיער כזה??? - תגובה
רונן פלג30/03/20141-סידרה מקצועית לטיפול בשיער יבש ופגום (שמפו,מסכה וקונדישינר)
2-קרם הזנה ללא שטיפה (לא שמן)
3-סילקון לסגירת קצוות
4-להסתפר לעיתים קרובות על מנת ליצור תחלופה
5-במידה ואת מעוניינת באיבחון וייעוץ ללא תשלום את מוזמנת להגיע אלי למספרה בתיאום מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער לבןירין29/03/2014
אני בן 16 ויש לי כמה שערות לבנות על הראש. כבר יש לי מלא שנים שערות לבנות אבל אני חושב שזה ניהיה יותר ויותר. מה ניתן לעשות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער לבן - תגובה
רוני חתוכה31/03/2014שלום רב
ירין שיער לבן זה עניין גנטי ותורשתי כך שאין מה לעשות חוץ מצבע בעתיד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהרונית29/03/2014
שלום
בראש ובראשונה לפני השאלות אני רוצה לומר שאת ההחלקה אני אעשה אצל ספר מיומן במקום עם ניסיון - אחרי שאגמור לעשות תחקירים על ההחלקות.
עד לפני 3 חודשים השתמשתי בקליאופטרה (בד"כ הייתי עושה כל חודשיים "שורשים"). עכשיו אני מתלבטת על החלקה קלה יותר. השיער שלי במקור מאוד מתולתל ויבש והשאלות שלי הן:
א. האם יש החלקה שאפשר לעשות אותה כל 3 חודשים כדי שלא אצטרך להישאר עם שורשים מתולתלים ושיער חלק.
ב. שההחלקה תהיה קבועה.
ג. שניתן יהיה להתרחץ בים מבלי לשים קרמים למיניהם.
ד. שהתוצר לאחר ההחלקה יראה רך, מלא ברק וטבעי (לא כזה שנראה שעבר החלקה).
ה. שלא אצטרך לגעת בכלל בפן לאחר שאני יוצאת מהמספרה לאחר ההחלקה.
ו. שלא אצטרך שבוע שלם לא לאסוף את השיער (כי זה כבר בגנים שלי, אוטומטית, הידיים יאספו אותו או ישימו אותו מאחורי האוזניים. ובכלל איך אפשר להתרחץ פעמיים ביום מבלי לאסוף אותו? )
ז. וכמובן שהחומר לא יהיה מסוכן.
האם הדרישות שלי היו יותר מדיי? או שיש כבר התקדמות עם החומרים?
תודה
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה - תגובה
רוני חתוכה31/03/2014שלום רב.
בקשותייך הם נורמליות וסבירות.
1.החלקת ריבונדינג תתן לך את המראה הרך בשורשים בלבד ללא כל סיכונים מיותרים.
2.החלקה אורגנית ניתנת לביצוע על כל השיער ללא כל בעיה.
אם אורכי השיער יפים אז רק ריבונדינג ואם לא אז אולי רק אורגנית.
את צריכה לקבל לייעוץ נכון בכדי להגיע להחלטה נכונה עבורך
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיערשחר29/03/2014
היי, יש לי שיער מתולתל בלי יותר מדי פנים, בריא אבל נפוח מאוד ... הייתי רוצה לעשות החלקה שתתן לי תוצאה כמו של פן, שיראה טבעי ולא קרשים יותר מדי ... שלא יאבד את כל הנפח שלו.. איזה החלקה תתאים לי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער - תגובה
רונן פלג29/03/2014זאת לא ההחלקה שנותנת את התוצאה שאת רוצה אלא מי שמתפעל אותה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת שיער - תגובה - תגובה
רוני חתוכה31/03/2014שלום רב.
אכן צודק עמיתי למקצוע...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היילי26/03/2014
אהלן :-)
רציתי לשאול על פי ניסיונכם, האם המוצרים של
קרסטס אכן מקיימים את ההבטחות?
במיוחד אלו לשיער צבוע.
תודה רבה ויום נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממליצה בחום!!!
ליאת, רמת גן26/03/2014מאז שהתחלתי להשתמש השיער רך יותר, מלא בברק ופשוט "חי" יותר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן תודה רבה!
לי26/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לשמוע גם את דעת המנהלים
לי26/03/2014תודה רבה :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות, ליאת
לי26/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)




.jpg)


